Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah die vocalen zijn heerlijk sarcastisch, verder vind ik dit een heerlijke track, maar niet super 'raw' oid. Maakt verder ook niet uit, want ik vind het lekker zo! Een anti-climax als 2e climax had wel passend geweest vind ik trouwens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:55 
 
Artiest

Tel schreef:
Nu moeten we hem nog alleen haten totdat hij een early track gaat maken :P

To Fast For Trance :woot:

ja en dat is echt early :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Toch vind ik dat als hij een punt wil maken, het niet zo geforceerd moet doen. Je kan al die "haters" toch ook het tegendeel bewijzen en gewoon een rauwe track maken, en die vocals achterwege laten, zo laat je je wel een beetje kennen. Dat heeft ie niet nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:00 
 
Artiest

Pommer schreef:
Toch vind ik dat als hij een punt wil maken, het niet zo geforceerd moet doen. Je kan al die "haters" toch ook het tegendeel bewijzen en gewoon een rauwe track maken, en die vocals achterwege laten, zo laat je je wel een beetje kennen. Dat heeft ie niet nodig


Zo uit hij waarschijnlijk z'n emotie plus zo maakt ie duidelijk wat het punt is van de track tegenover z'n fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Toch vind ik dat als hij een punt wil maken, het niet zo geforceerd moet doen. Je kan al die "haters" toch ook het tegendeel bewijzen en gewoon een rauwe track maken, en die vocals achterwege laten, zo laat je je wel een beetje kennen. Dat heeft ie niet nodig

Het is wel grappig hoe hij het doet, beter sarcasme voor de grap dan dat hij het echt serieus meent, maar hij toont wel aan dat hij op zen minst licht geraakt is door de kritiek en daarom had hij de tekst achterwegen mogen laten wat jij zegt (of de track had nog 2x harder moeten zijn vind ik). Het is zo wel grappig, maar ben het zeker met je eens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:03 
 
Artiest

Skedoedelefloeps schreef:
Pommer schreef:
Toch vind ik dat als hij een punt wil maken, het niet zo geforceerd moet doen. Je kan al die "haters" toch ook het tegendeel bewijzen en gewoon een rauwe track maken, en die vocals achterwege laten, zo laat je je wel een beetje kennen. Dat heeft ie niet nodig


Zo uit hij waarschijnlijk z'n emotie plus zo maakt ie duidelijk wat het punt is van de track tegenover z'n fans.

en laten we allemaal terug naar de basics gaan en af vragen waarom we muziek maken?

headhunterz heeft vanaf t begin al liefde voor de muziek gehad, dus waarom zou die nu ook niet mogen doen wat hij wil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm, aparte sounds, klinkt een beetje Ran-D achtig met een Noisecontrollers tintje in de climax. Maar dat zegt al genoeg, dat HHZ tenminste wat afwijkt van zijn slappe en saaie stijltje van de laatste tijd. Kan er wel naar luisteren. Leuke mid-intro, scherpe sounds. En de climax is geen zeur melodie, waar ik bij een HHZ nummer de laatste tijd wel bang voor ben. Aparte melodie die ook zeker niet heel standaard is.
Vind alleen de vocals soms wat lomp, beetje raar voor een track imo. Ondanks dat het wel een vette stem is. Over het algemeen toch een dikke voldoende, voor nu. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:08 
 
Artiest

Pithune schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Pommer schreef:
Toch vind ik dat als hij een punt wil maken, het niet zo geforceerd moet doen. Je kan al die "haters" toch ook het tegendeel bewijzen en gewoon een rauwe track maken, en die vocals achterwege laten, zo laat je je wel een beetje kennen. Dat heeft ie niet nodig


Zo uit hij waarschijnlijk z'n emotie plus zo maakt ie duidelijk wat het punt is van de track tegenover z'n fans.

en laten we allemaal terug naar de basics gaan en af vragen waarom we muziek maken?

headhunterz heeft vanaf t begin al liefde voor de muziek gehad, dus waarom zou die nu ook niet mogen doen wat hij wil?


heb je het nu tegen mij of Pommer? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:19 
 
Artiest

Skedoedelefloeps schreef:
heb je het nu tegen mij of Pommer? >.<

Pommer, maar ik kon je zin niet achterwege laten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yes, he can!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:28 
 
Hardtraxxer

Ik word hier niet warm van hoor.
En ik noem dit geen raw oid, klinkt veel te zacht voor raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Raw is het ook echt totaal niet nee. Gewoon een sterkte mainstream plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:45 
 
Hardtraxxer

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Ik word hier niet warm van hoor.
En ik noem dit geen raw oid, klinkt veel te zacht voor raw.


+1 vind er niks aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik eerst een opmerking maken voor de fantastisch synische vocals? Heer-lijk.
Voor de rest een sterke track met een lekkere drive erin. Wel weer een langere break voor de mid-intro, maar de break voor de climax is minder lang, dus prima.

Overall wel een vette track eigenlijk! Lekkere drive, goede simpele melodie, voelt vlot maar toch compleet aan.. Ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raw gaat idd wat ver, mja dat vind ik wel van meerdere artiesten.
Maar wat een godsgruwelijk plaat :worship: en moet zeggen dat hij de laatste tijd echt wel weer redelijk goed bezig is. Vond Make it loud remix, It's what we are (edit), From Within (Edit) en de nieuwe met Zatox live toch best wel dik. En dan dit pareltje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Raw' is echt een kut woord aan het worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt een heerlijke track! Manier waarop het gebracht wordt vind ik een beetje jammer, maar geloof dat dat gewoon zijn soort humor is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Holy smokes. Kippenvel track!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:06 
 
Hardtraxxer

Omdat Heady melodieuze hardstyle maakt, kraken ze hem af! Wat een niveau! Laat hem lekker z'n ding doen terwijl jij naar andere dj's luistert :/ Wie zou niet lichtgeirriteerd raken als mensen over je lopen te zeiken, alleen maar omdat je je ding doet? :thumbdown: Kom op zeg! Nu lees ik alleen maar goede reacties, op een paar na. Zie je hoe snel dit omslaat...?

OT: De track is lekker!! Vooral de introtekst vind ik super! Leuk idee, zo weet je ook dat ie de haters niet serieus neemt., Toch wil hij zichzelf bewijzen en omdat het en uitdaging is natuurlijk! Als je trouwens goed luistert naar de introtekst, maakt ie de haters belachelijk. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Respect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Omdat Heady melodieuze hardstyle maakt, kraken ze hem af! Wat een niveau! Laat hem lekker z'n ding doen terwijl jij naar andere dj's luistert :/ Wie zou niet lichtgeirriteerd raken als mensen over je lopen te zeiken, alleen maar omdat je je ding doet? :thumbdown: Kom op zeg! Nu lees ik alleen maar goede reacties, op een paar na. Zie je hoe snel dit omslaat...?


Mensen kraken HHZ helemaal niet af omdat ie zn ding doet en melodieuze hardstyle maakt, maar omdat mensen zn nummers niets aanvinden. Ik beoordeel tracks stuk voor stuk, dus ook van HHZ. Deze plaat is een stuk anders (veel beter) dan zn vorige nummers, dus dan lees je veel goede reacties. En dat ie licht geïrriteerd raakt slaat nergens op. Op dit forum zijn een groot aantal mensen die wat van de hardere hardstyle houden en dus de melodieuze (waaronder HHZ) minder vinden, dus dan wordt dat hier vermeld. Als je ziet wat voor grote groep mensen HHZ achter zich heeft staan, vind ik het nogal belachelijk dat ie door een kleine groep mensen op internet licht geïrriteerd zou raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Zie je hoe snel dit omslaat...?


Het is toch juist een goed ding dat er naar de kwaliteit van de track wordt geluisterd en niet naar de naam van de artiest. Dat wordt nu namelijk juist wel gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik dacht eerst effe WTF is dit?? Maar dat 2e gedeelte is echt wel lekker :D:D
Top Heady :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Raw?

Track opzich klinkt best leuk, niet helemaal mijn ding, maar toch wel aardig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:14 
 
Hardtraxxer

GT500eleanor schreef:
Omdat Heady melodieuze hardstyle maakt, kraken ze hem af! Wat een niveau! Laat hem lekker z'n ding doen terwijl jij naar andere dj's luistert :/ Wie zou niet lichtgeirriteerd raken als mensen over je lopen te zeiken, alleen maar omdat je je ding doet? :thumbdown: Kom op zeg! Nu lees ik alleen maar goede reacties, op een paar na. Zie je hoe snel dit omslaat...?

OT: De track is lekker!! Vooral de introtekst vind ik super! Leuk idee, zo weet je ook dat ie de haters niet serieus neemt., Toch wil hij zichzelf bewijzen en omdat het en uitdaging is natuurlijk! Als je trouwens goed luistert naar de introtekst, maakt ie de haters belachelijk. :thumbsup:


Heeft Willem je betaald ofso ?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks