zo dan 
Ja zag je reactie's op facebookFestuca wrote:Godverdomme en ik maar wachten op een gratis track
Vind hem wel gruwelijk trouwens
Ja zag je reactie's op facebookFestuca wrote:Godverdomme en ik maar wachten op een gratis track
Vind hem wel gruwelijk trouwens
Ach ja de term Raw Hardstyle (of erger: Rawstyle) wordt toch vaak verkeerd gebruikt.Lyst wrote:Ook al is het verre van raw hardstyle, het is wel een soort mainstream die zelfs ik kan waarderen.
en dan nog iets ik zie veel liever dat hij zijn inspiratie op doet uit dubstep dan uit hip hopHard Twins wrote:zo dubstep heeft wel een goeie invloed op hardstyle zoals het in deze track is verwerkt met die sounds![]()
Nee, sowieso nietTeknizion wrote:En was ik dan een van de weinige die moest lachen bij de intro met die duistere stem?
Nou dat vind ik zeker niet. Dit is dan een redelijk nummer, maar wat hij hiervoor allemaal geproduceerd heeft, man wat een troep. En om nou na een lekker nummertje te zeggen dat ie op de weg terug is, neePartystarter wrote:Hij is op de weg terug geloof ik.
Goede track!
Niet vreemder dan een track maken waarbij wij mogen stemmen wat de naam is en welke intro het gaat worden en welke melo (digital society track).Pommer wrote:Ik vind het wel wat apart dat ie "luistert" naar internetzeikerds en een "rauwe" track maakt, en dan ook nog zulke vocals. Laat ie zich hier niet uit de tent lokken? Hij maakt blijkbaar een rauwe track omdat ie anders gehaat wordt (aldus de vocals). Dus maakt ie iets wat ie misschien liever niet had gedaan... Is dat niet wat raar?
Skedoedelefloeps wrote:Niet vreemder dan een track maken waarbij wij mogen stemmen wat de naam is en welke intro het gaat worden en welke melo (digital society track).Pommer wrote:Ik vind het wel wat apart dat ie "luistert" naar internetzeikerds en een "rauwe" track maakt, en dan ook nog zulke vocals. Laat ie zich hier niet uit de tent lokken? Hij maakt blijkbaar een rauwe track omdat ie anders gehaat wordt (aldus de vocals). Dus maakt ie iets wat ie misschien liever niet had gedaan... Is dat niet wat raar?
Niet vreemder dan sounds en dingen sturen naar een producer die zegt dat hij er een free release track van gaat maken (Wildstylez).