Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Godverdomme en ik maar wachten op een gratis track

Vind hem wel gruwelijk trouwens :worship:


Ja zag je reactie's op facebook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben aangenaam verrast. Hij klinkt over het algemeen vrij goed! Heerlijke intro, geen kutvocals zoals in zn laatste release. De melo in de climax is ietwat aan de saaie kant en de kick is echt heel soft. Maar in ieder geval stukken beter dan From Within/TMIH. En op zich wel grappig gedaan om zo die vocals er in te doen, het moet alleen wel eenmalig blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocals zijn van dit filmpje:

http://youtu.be/j54yGxuk0yo

En daar heeft skrillex em ook van idd ;)

Leuke track opzich!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zo dubstep heeft wel een goeie invloed op hardstyle zoals het in deze track is verwerkt met die sounds :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:22 
 
Hardtraxxer

Wow wow wow HHZ! Eindelijk maakt hij terug een track die me kan boeien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

grappige vocals :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:30 
 
Artiest

Vet! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ook al is het verre van raw hardstyle, het is wel een soort mainstream die zelfs ik kan waarderen.

Ach ja de term Raw Hardstyle (of erger: Rawstyle) wordt toch vaak verkeerd gebruikt.

Artiesten als Psyko Punkz en Zatox worden Raw genoemd, dat kan ik gewoon niet begrijpen.

In mijn ogen is bijv. Thera, Geck-O, Solutio & The I's of Chris One Raw.



ON: Hoewel ik dit dus geen Raw Hardstyle noem, vind ik het een erg lekkere track! Die midintro is echt ruig :woot:

En respect voor Willem dat ie wat met kritiek doet. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben nog niet heel erg overtuigd over de track.. En was ik dan een van de weinige die moest lachen bij de intro met die duistere stem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:42 
 
Hardtraxxer

Vette track weer, HHZ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
zo dubstep heeft wel een goeie invloed op hardstyle zoals het in deze track is verwerkt met die sounds :love: :worship:

en dan nog iets ik zie veel liever dat hij zijn inspiratie op doet uit dubstep dan uit hip hop
vergelijk zelf maar:

hip hop:
Disrespect -.- (opzich is de melodie nog wel te doen en het idee is wel grappig)
From Within :/
TMIH >.<

dubstep:
The Perfect Weapon ^^
Doomed :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hij is op de weg terug geloof ik :) .
Goede track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
En was ik dan een van de weinige die moest lachen bij de intro met die duistere stem?


Nee, sowieso niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwuah vind dit echt niks :P
Beetje makkelijk scoren met die intro vocals, kom dan met iets echt rauws en dan heb je ook nog die zuigende synth in de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jap dit vind ik zeer lekker :) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Partystarter schreef:
Hij is op de weg terug geloof ik :) .
Goede track!


Nou dat vind ik zeker niet. Dit is dan een redelijk nummer, maar wat hij hiervoor allemaal geproduceerd heeft, man wat een troep. En om nou na een lekker nummertje te zeggen dat ie op de weg terug is, nee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vind het wel wat apart dat ie "luistert" naar internetzeikerds en een "rauwe" track maakt, en dan ook nog zulke vocals. Laat ie zich hier niet uit de tent lokken? Hij maakt blijkbaar een rauwe track omdat ie anders gehaat wordt (aldus de vocals). Dus maakt ie iets wat ie misschien liever niet had gedaan... Is dat niet wat raar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:19 
 
Artiest

Pommer schreef:
Ik vind het wel wat apart dat ie "luistert" naar internetzeikerds en een "rauwe" track maakt, en dan ook nog zulke vocals. Laat ie zich hier niet uit de tent lokken? Hij maakt blijkbaar een rauwe track omdat ie anders gehaat wordt (aldus de vocals). Dus maakt ie iets wat ie misschien liever niet had gedaan... Is dat niet wat raar?


Niet vreemder dan een track maken waarbij wij mogen stemmen wat de naam is en welke intro het gaat worden en welke melo (digital society track).
Niet vreemder dan sounds en dingen sturen naar een producer die zegt dat hij er een free release track van gaat maken (Wildstylez). :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro = Dik
Climax = Minder dik
Oordeel = Goed/redelijk Dik :)

Maar raw is 't nog niet, dus Willem, als je dit leest: je zit op de goede weg, maar 't kan nog wel rauwer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij kan het dus nog wel vette track ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is op zich wel een leuke track. Intro is vooral lekker en de rest ook niet slecht.
Ik wist altijd dat Willem nog wel kon producen. Zijn tracks zitten vaak goed in elkaar en zelfs de laatste bout tracks van hem. Toch ben ik bang dat het album een groot 'From Within-gehalte' gaat hebben, maar ik laat me verrassen

Expect the unexpected -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als hij deze lijn nou door zet ;P. En hopelijk komen z'n oude kicks ook weer terug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Pommer schreef:
Ik vind het wel wat apart dat ie "luistert" naar internetzeikerds en een "rauwe" track maakt, en dan ook nog zulke vocals. Laat ie zich hier niet uit de tent lokken? Hij maakt blijkbaar een rauwe track omdat ie anders gehaat wordt (aldus de vocals). Dus maakt ie iets wat ie misschien liever niet had gedaan... Is dat niet wat raar?


Niet vreemder dan een track maken waarbij wij mogen stemmen wat de naam is en welke intro het gaat worden en welke melo (digital society track).
Niet vreemder dan sounds en dingen sturen naar een producer die zegt dat hij er een free release track van gaat maken (Wildstylez). :thumbup:



Ja wat als de ingezonden kicks etc gewoon uber selcht waren.. Hoop nog altijd dat WS extraordinary happeniss weg geeft.

OT Zeer dikke track, maar jammer dat HHZ het wss alleen maar heeft gemaakt omdat iedereen zat te zeuren om een harde track
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

robinD schreef:
als hij deze lijn nou door zet ;P. En hopelijk komen z'n oude kicks ook weer terug :)

Hardkick10? Nee laat maar zitten dan :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks