Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
summergirl schreef:
Het wordt ondertussen een beetje sneu, Willem die zich in elke track verdedigt... verder goede track :thumbup: , naast de plank met RAW.


Tja beetje sneu inderdaad wat je zegt. Zie dit al jaren op forums, vroeger bij globalhardstyle en ook hier. Er hoeft maar de naam HHZ voor te staan en de crap komt los.

Wat een onzin. Lees je wel wat hier in 't algemeen gezegd wordt? De meeste mensen vinden het een leuk plaatje hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:

Tis ook een soort van cultuur of gewoonte van mensen om HHZ af te zeiken, omdat hij het gewoon is. Dat is gewoon een algemeen feit.


Dat is dus gewoon de grootste onzin die er is. Je hebt er inderdaad een enkeling tussen zitten. Maar ik beoordeel gewoon elke track op zich. Vind ik er niks aan, meld ik dat (dat is de laatste tijd nogal veel bij HHZ); vind ik hem wel vet, geef ik dat ook toe! Wordt er een beetje moe van om elke keer te lezen dat iedereen HHZ afzeikt omdat hij het is! Kap daar nou es mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 19:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
summergirl schreef:
Het wordt ondertussen een beetje sneu, Willem die zich in elke track verdedigt... verder goede track :thumbup: , naast de plank met RAW.
[Hoop onzin]

1. Het echte raw label van Tillt is nog altijd Tillt Black.
2. Zoals al 100x gezegd, de mensen beoordelen hier gewoon elke track afzonderlijk, zo ver ik hier kan zien zijn er vrijwel alleen positieve reacties, met vaak alleen als kanttekening dat het geen raw is, wat de bedoeling was van het hele nummer.
3. Als dit harder is dan de laatste tig headhunterz releases, zegt dat wat over zijn vorige releases en wil dat dus niet zeggen dat het daarom raw is.
4. Son of torture is naar mijn mening gewoon een plaat die ergens tussen raw en mainstream in ligt, zoals vrijwel alle ran-d/a2 platen.
5. Velen zien Doomed als raw, omdat headhunterz dat zo brengt, zo zien zij ook zatox als raw omdat hij een nummer gemaakt heeft dat rawstyle heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Kan pagina's vol tikken


lukt de meeste mensen hier wel denk ik als ze zoveel onzin lopen te verkopen...
Omdat heel veel mensen hier de platen van Headhunterz gewoon niet zo goed
vinden (als vroeger) hoeft dat niet te betekenen dat het haat is, is gewoon oprechte
kritiek in de ogen van deze mensen. Dat hou je nou eenmaal met een mening.

Vind het zelf een heerlijke plaat :) toch wel een beetje nieuwsgierig naar zijn album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 21:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
summergirl schreef:
Het wordt ondertussen een beetje sneu, Willem die zich in elke track verdedigt... verder goede track :thumbup: , naast de plank met RAW.


Tja beetje sneu inderdaad wat je zegt. Zie dit al jaren op forums, vroeger bij globalhardstyle en ook hier. Er hoeft maar de naam HHZ voor te staan en de crap komt los.

Wat mij nou eens benieuwd is als hhz een track zou maken en een andere (wel gewaardeerde producent) deze released, zonder dat hhz erin voor gaat komen of wat so ever, dan ga je hele andere antwoorden krijgen. Tis ook een soort van cultuur of gewoonte van mensen om HHZ af te zeiken, omdat hij het gewoon is. Dat is gewoon een algemeen feit. De definitie van RAW in hardstyle is door geen enkel persoon te omschrijven omdat ieder dit anders ziet. Vele zien doomed wal als raw, omdat de kick lekkere vibe heeft, met een doffe/dreun/bass en een tail die lekker distorted is het geheel ruiger over komt als bijvoorbeeld de meer euforische tracks van hzz. De syth redelijk niet happy is. Maar andere vinden dit weer niet omdat het juist de eeuwige zo genoemde Nu-Style kick helemaal niet voor het ruige is gemaakt etc. en ga zo maar door, omdat er een OMG vocal in zit is het kiddy, omdat het dubstep invloeden heeft is het commercieel en gejat. Kan pagina's vol tikken. De Vocalen mogen naar naar iedereen zijn mening niet gepast of wel gepast zijn voor de track. Vind het zelf niet erg, maar had ook anders gekunt. Maar ze zijn wel dark.

Ik zie deze track ook gelijkwaardig aan Son of Torture van Zany, en die vind ik gewoon voor hardstyle deze dagen ruig, raw, deze track doomed komt ook in die richting. Maar goed daar zijn andere het weer niet mee eens. Tillt staat bekend om de wat ruigere platen die gemaakt worden. Raw Hardstyle (zo zetten ze zichzelf neer) Als de grote mannen van de hardstyle scene deze dagen dit soort dingen aanprijzen zijn zij degene die de genre laten overkomen op het publiek. Zo werkt het nou eenmaal. Maar als ik doomed vergelijk met neem een track uit de RAW label van tillt, niet de gold label dus: Digital Punk & Waverider - Angel (HQ Preview)... niet bepaald raw in vergelijking met doomed ofzo.

Ik ben dan zelf vrij neutraal. De vocalen van Doomed zijn wel gericht op het publiek, en ik denk ook dat je het verschil tussen de lovers en haters groter maakt dan ze dichter bij elkaar krijgt. Maar ik vind het niet erg, vind gewoon een lekkere track, ga er niet meer om haten. Maarja mensen kijken heel kritisch tegen muziek op, en mensen kijken tegen muziek op omdat ze lieverhebber van lekkere tracks zijn. Dat verschil zal altijd blijven.


Ik vind dat je helemaal gelijk hebt! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik wilde aangeven is dat het sneu is dat Willem zich zo laat beinvloeden. Het zit hem blijkbaar hoog gezien het aantal tracks dat hij heeft gemaakt gerelateerd aan wat forum publiek van zijn tracks vindt. Op die manier wakker je het ook aan dat er zo over je gesproken wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik vind hem niet echt super heb je zo'n hele donkere stem en dan krijg je gewoon normale kick zeg maar had dan de vocals iets lichter gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 23:54 
 
Hardtraxxer

Nondeju! 10 pages al :oh:.
Prima plaatje om live te beleven :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 23:58 
 

hdhessel schreef:
ik vind hem niet echt super heb je zo'n hele donkere stem en dan krijg je gewoon normale kick zeg maar had dan de vocals iets lichter gemaakt

kortom van alle reacties gemiddeld genomen: willem ken dr niks van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 23:58 
 

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Nondeju! 10 pages al :oh:.
Prima plaatje om live te beleven :thumbsup:.


willem is bekend zat en dat zal om de aantal reacties niet liegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 00:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Soundscrollerz schreef:

Tis ook een soort van cultuur of gewoonte van mensen om HHZ af te zeiken, omdat hij het gewoon is. Dat is gewoon een algemeen feit.


Dat is dus gewoon de grootste onzin die er is. Je hebt er inderdaad een enkeling tussen zitten. Maar ik beoordeel gewoon elke track op zich. Vind ik er niks aan, meld ik dat (dat is de laatste tijd nogal veel bij HHZ); vind ik hem wel vet, geef ik dat ook toe! Wordt er een beetje moe van om elke keer te lezen dat iedereen HHZ afzeikt omdat hij het is! Kap daar nou es mee.


Heel het verhaal van Soundscrollerz vind ik maar onzin.
alles wat hij daar verteld komt op zelfde neer, kon in 1 zin ook wel gezegt worden. :huh:
Nummers van HHZ worden hier grotendeels gewoon beordeeld op de track zelf en niet op HHZ.
Track zit best goed in elkaar, of het Raw is ofniet, ik vind zelf van niet maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 01:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geinig plaatje!
alleen de vocalen zijn een beetje 'apart'
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 09:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ZOOO DAN! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 10:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het alleen zo jammer dat Headhunterz het zich zo erg aantrekt wat de mensen van zijn tracks vinden. Hij loopt altijd in elk interview doodleuk te verkondigen dat wat hij vet vind dat hij dat maakt. En vervolgens komt hij met een nieuwe track aanzetten met een intro waarin een of ander ''duistere'' stem vertelt dat hij gedwongen wordt door ''haters'' een raw track te maken.

Zelf ben ik geen HHZ basher. From Within' vond ik een lekkere plaat, en ook zijn Make It Loud remix zijn zeker geen slechte platen. Ik vind alleen de hele insteek van deze plaat zo kinderachtig met het hele haters en raw verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeie of het Raw is of niet zeg. Vind eigenlijk de scheiding tussen Mainstream/Nu-Style en Rawstyle/ Raw Hardstyle bullshit, omdat het steeds moeilijker wordt om het te plaatsen. Zo zou ik deze niet als Raw als B-Front of The Beholder bestempelen, maar zeker ook niet als mainstream handjeklap. Vind eigenlijk dat die benamingen eens moeten kappen en dat mensen gewoon aan geven of ze het nummer goed vinden of niet, of het nou raw of mainstream is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 16:47 
 

die intro klinkt verdomde dik zeg! weer eens wat vn HHZ wat ik kan waarderen! :thumbsup: melodie ben ik overigens nog niet helemaal weg vaN
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Boeie of het Raw is of niet zeg. Vind eigenlijk de scheiding tussen Mainstream/Nu-Style en Rawstyle/ Raw Hardstyle bullshit, omdat het steeds moeilijker wordt om het te plaatsen. Zo zou ik deze niet als Raw als B-Front of The Beholder bestempelen, maar zeker ook niet als mainstream handjeklap. Vind eigenlijk dat die benamingen eens moeten kappen en dat mensen gewoon aan geven of ze het nummer goed vinden of niet, of het nou raw of mainstream is.

Dit :worship: eindelijk mensen die het met me eens zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wtf zoveel pagina's discussie over of het wel of niet raw zou zijn :') . Lekker boeiend of een track wel of niet raw is, het gaat toch om de muziek? Ik snap niet dat mensen daarom gaan janken xd . En ik denk ook niet dat je de vocals al te serieus moet nemen ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 19:00 
 

waarom heeft een Topic vn een track vn HHZ altijd zo veel pagina's? terwijl bijna niemand het hier vet vind maar een topic vn The Machine haald de 5 pagina's niet eens :/
soms is HT net een kinderopvang.. altijd dat gejank om alles >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

D-Teq schreef:
Wtf zoveel pagina's discussie over of het wel of niet raw zou zijn :') . Lekker boeiend of een track wel of niet raw is, het gaat toch om de muziek? Ik snap niet dat mensen daarom gaan janken xd . En ik denk ook niet dat je de vocals al te serieus moet nemen ;) .

Als je goed had gelezen had je wel doorgehad dat dit een ''RAW'' track moet voorstellen. Maar het niet is en daarom dat ''gehuil'' ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
D-Teq schreef:
Wtf zoveel pagina's discussie over of het wel of niet raw zou zijn :') . Lekker boeiend of een track wel of niet raw is, het gaat toch om de muziek? Ik snap niet dat mensen daarom gaan janken xd . En ik denk ook niet dat je de vocals al te serieus moet nemen ;) .

Als je goed had gelezen had je wel doorgehad dat dit een ''RAW'' track moet voorstellen. Maar het niet is en daarom dat ''gehuil'' ;)

Wie bepaalt of het raw is of niet? Er is toch geen definitie voor raw, dus jij kan wel zeggen dat het niet zo is maar dat is een mening en geen feit. Hou het gewoon bij de track en zeg gewoon wat je daar van vindt in plaats van te zeiken of iets raw is of niet. Alsof het wat uitmaakt >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

D-Teq schreef:
RAW-vizion schreef:
D-Teq schreef:
Wtf zoveel pagina's discussie over of het wel of niet raw zou zijn :') . Lekker boeiend of een track wel of niet raw is, het gaat toch om de muziek? Ik snap niet dat mensen daarom gaan janken xd . En ik denk ook niet dat je de vocals al te serieus moet nemen ;) .

Als je goed had gelezen had je wel doorgehad dat dit een ''RAW'' track moet voorstellen. Maar het niet is en daarom dat ''gehuil'' ;)

Wie bepaalt of het raw is of niet? Er is toch geen definitie voor raw, dus jij kan wel zeggen dat het niet zo is maar dat is een mening en geen feit. Hou het gewoon bij de track en zeg gewoon wat je daar van vindt in plaats van te zeiken of iets raw is of niet. Alsof het wat uitmaakt >.< .

Als je een paar pagina's terug leest dan zie je ook dat ik gewoon m'n mening geef over deze track en niet loop te zeiken of het wel of niet raw is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 19:38 
 
Hardtraxx Addict

zonder deze reacties te hebben gelezen heb ik deze track geluisterd. Na die belachelijke tekst met wel een duister tintje denk ik: hier komt t. Als dit een raw track moet voor stellen, vreet ik al me schoenen op.. Kom op zeg, dit komt niet in de buurt van scary noises, psycho, midnight enz. enz. De track zelf vind ik gewoon niks, heb HHZ niks gevonden, zijn oudere platen ook al niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Als je een paar pagina's terug leest dan zie je ook dat ik gewoon m'n mening geef over deze track en niet loop te zeiken of het wel of niet raw is ;)

Ik heb het ook over de mensen in het algemeen niet alleen tegen jou ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
zonder deze reacties te hebben gelezen heb ik deze track geluisterd. Na die belachelijke tekst met wel een duister tintje denk ik: hier komt t. Als dit een raw track moet voor stellen, vreet ik al me schoenen op.. Kom op zeg, dit komt niet in de buurt van scary noises, psycho, midnight enz. enz. De track zelf vind ik gewoon niks, heb HHZ niks gevonden, zijn oudere platen ook al niet


Er is een verschil tussen raw en duister ;)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks