Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:bomb: Alleen het is niet de Rauwe plaat die je zou verwachten na zo'n intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nou headyhead, the spell ain't over yet. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Waarom alleen die goede reacties? Omdat dit een hardere track is.
Die melodieen worden door de meeste mensen gewoon niet genoeg gewaardeerd en dat is jammer :(


Nee die goede reacties zijn er omdat het een vette track is, die goede reacties zouden er ook zijn als het gewoon een heel dikke melodieuze plaat is. Kijk maar naar Back 2 Basics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
meh , iedereen is weer HHZ z'n reet aan het kussen terwijl ik meer zoiets heb van dat hij nog wat meer moet bewijzen om mij weer in hem te laten geloven want sinds 2008 heb ik het respect voor hem verloren.

Hahahaha, dus pas als HHZ zijn respect bij jou terug gewonnen heeft dan vind jij zijn nummers weer mooi? Dus je weigert dit nu mooi te vinden om die reden? Als je een echte 'H4dstylelova' bent dan beoordeel je elk nummer individueel en met een clear mind, ipv vooroordelen na de artiesten naam te hebben gelezen voordat je uberhaubt op play hebt gedrukt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Filmpjes zoals hierboven zorgen ervoor dat ik mijzelf in moet houden m'n laptop niet in de sloot te flikkeren. Irritant wijf.

Ik zou liever haar op straat tegen komen er haar de sloot in pleuren! Dom wicht dat het is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Dakpan schreef:
Filmpjes zoals hierboven zorgen ervoor dat ik mijzelf in moet houden m'n laptop niet in de sloot te flikkeren. Irritant wijf.

Ik zou liever haar op straat tegen komen er haar de sloot in pleuren! Dom wicht dat het is..


oh my gosh, da's niet aardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks dat het wat rommelig klinkt vind ik het wel een dikke track. Maar dat hater-lover gedoe vind ik zo kinderachtig, stel je niet aan. Als die een goeie track produceert zoals deze krijgt hij het ook wel te horen. Maar kom op hè, doe eens volwassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 12:44 
 
Hardtraxx Newbie

Rik schreef:
Lyst schreef:
Ook al is het verre van raw hardstyle, het is wel een soort mainstream die zelfs ik kan waarderen.

Ach ja de term Raw Hardstyle (of erger: Rawstyle) wordt toch vaak verkeerd gebruikt.

Artiesten als Psyko Punkz en Zatox worden Raw genoemd, dat kan ik gewoon niet begrijpen.

In mijn ogen is bijv. Thera, Geck-O, Solutio & The I's of Chris One Raw.



ON: Hoewel ik dit dus geen Raw Hardstyle noem, vind ik het een erg lekkere track! Die midintro is echt ruig :woot:

En respect voor Willem dat ie wat met kritiek doet. :worship:


Thera nzo, is dat niet eerder Early als Raw? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer dat ik zaterdag voor deze track al het hazenpad gekozen had, wat een irritante set was dit zeg. De intro alleen al duurde 10 minuten, daarnaast werd elke climax vakkundig naar de maan geholpen door Villain. Heb hem echt nog nooit zo slecht bezig gezien.

Vind de track meer een intro, alleen is het geen intro om te gebruiken in hhz z'n setjes. Ben trouwens wel benieuwd hoe hij live is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kan niet echt zeggen dat dit een échte rawtrack is. Maar eindelijk eens een écht dikke productie van deze man!
vind trouwens de vocal wel overdreven.. door zo te produceren en setjes te maken maak je het er toch zelf naar? en dat zou met 1 track rechtgezet kunnen worden?
maaaaar, dit is wel een heerlijke productie! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 14:36 
 

Chrissy schreef:
Rik schreef:
Lyst schreef:
Ook al is het verre van raw hardstyle, het is wel een soort mainstream die zelfs ik kan waarderen.

Ach ja de term Raw Hardstyle (of erger: Rawstyle) wordt toch vaak verkeerd gebruikt.

Artiesten als Psyko Punkz en Zatox worden Raw genoemd, dat kan ik gewoon niet begrijpen.

In mijn ogen is bijv. Thera, Geck-O, Solutio & The I's of Chris One Raw.



ON: Hoewel ik dit dus geen Raw Hardstyle noem, vind ik het een erg lekkere track! Die midintro is echt ruig :woot:

En respect voor Willem dat ie wat met kritiek doet. :worship:


Thera nzo, is dat niet eerder Early als Raw? :)


Dat kan je beter Industrial noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 14:37 
 

Chrissy schreef:
Rik schreef:
Lyst schreef:
Ook al is het verre van raw hardstyle, het is wel een soort mainstream die zelfs ik kan waarderen.

Ach ja de term Raw Hardstyle (of erger: Rawstyle) wordt toch vaak verkeerd gebruikt.

Artiesten als Psyko Punkz en Zatox worden Raw genoemd, dat kan ik gewoon niet begrijpen.

In mijn ogen is bijv. Thera, Geck-O, Solutio & The I's of Chris One Raw.



ON: Hoewel ik dit dus geen Raw Hardstyle noem, vind ik het een erg lekkere track! Die midintro is echt ruig :woot:

En respect voor Willem dat ie wat met kritiek doet. :worship:


Thera nzo, is dat niet eerder Early als Raw? :)


nee. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 16:00 
 
Hardtraxxer

Dikke track, vind vooral de intro vet, qlimax is ook vet, maar valt tegen als je deze na de intro hoort
Heb trouwens wel moeten lachen om die vocals :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Chrissy schreef:
Thera nzo, is dat niet eerder Early als Raw? :)


nee. :)

Het is wel grappig, voordat Theracords hier zo bekend was, werd t als een soort van early beschouwd, ookal hadden sommige tracks geen elementen van de early hardstyle, de early liefhebbers vonden het toch mooi. Pas sinds dat Thera voor loudness geboekt werd, werd er een labeltje raw aan hem (en geck-o) gehangen, terwijl de muziek niet zo gek veel veranderd is qua stijl. Naar mijn inziens is het (natuurlijk afhankelijk van welke track je het over hebt) geen van beide maar hangt het er een beetje tussenin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wou net zeggen, Theracords valt voor mij tussen raw en early in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Chrissy schreef:
Thera nzo, is dat niet eerder Early als Raw? :)


nee. :)

Vind ik wel. Catatonic Overload en Degos & Re-done zet ik in het straatje raw. Maar Geck-O en Thera hebben over het algemeen platen die dichter bij early liggen dan dat 't echt keihard en lomp raggen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:22 
 
Artiest

Rawbin schreef:
Wou net zeggen, Theracords valt voor mij tussen raw en early in.

Voor mij gaat het alle kanten op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik vind het toch meer handjesklap muziek, ik zie het daarom ook zo gebeuren dat Wasted Penguiz in de toekomst gaan tekeken bij Theracords
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
Rawbin schreef:
Wou net zeggen, Theracords valt voor mij tussen raw en early in.

Voor mij gaat het alle kanten op :P

Gelukkig maar. Veel variatie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ik vind het toch meer handjesklap muziek, ik zie het daarom ook zo gebeuren dat Wasted Penguiz in de toekomst gaan tekeken bij Theracords


Ja, en ik heb ook gehoord dat BanHu bij Theracords gaat releasen! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Chrissy schreef:
Thera nzo, is dat niet eerder Early als Raw? :)


nee. :)

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 16:59 
 
Hardtraxxer

delange schreef:
nou headyhead, the spell ain't over yet. xd


haha precies,
de track is nou niet bepaald "Raw"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 17:52 
 
Artiest

TheDesolator schreef:
delange schreef:
nou headyhead, the spell ain't over yet. xd


haha precies,
de track is nou niet bepaald "Raw"


Maar vind je hem ook slecht? You go hatin again mistah Jones?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het wordt ondertussen een beetje sneu, Willem die zich in elke track verdedigt... verder goede track :thumbup: , naast de plank met RAW.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 18:21 
 
Donateur

summergirl schreef:
Het wordt ondertussen een beetje sneu, Willem die zich in elke track verdedigt... verder goede track :thumbup: , naast de plank met RAW.


Tja beetje sneu inderdaad wat je zegt. Zie dit al jaren op forums, vroeger bij globalhardstyle en ook hier. Er hoeft maar de naam HHZ voor te staan en de crap komt los.

Wat mij nou eens benieuwd is als hhz een track zou maken en een andere (wel gewaardeerde producent) deze released, zonder dat hhz erin voor gaat komen of wat so ever, dan ga je hele andere antwoorden krijgen. Tis ook een soort van cultuur of gewoonte van mensen om HHZ af te zeiken, omdat hij het gewoon is. Dat is gewoon een algemeen feit. De definitie van RAW in hardstyle is door geen enkel persoon te omschrijven omdat ieder dit anders ziet. Vele zien doomed wal als raw, omdat de kick lekkere vibe heeft, met een doffe/dreun/bass en een tail die lekker distorted is het geheel ruiger over komt als bijvoorbeeld de meer euforische tracks van hzz. De syth redelijk niet happy is. Maar andere vinden dit weer niet omdat het juist de eeuwige zo genoemde Nu-Style kick helemaal niet voor het ruige is gemaakt etc. en ga zo maar door, omdat er een OMG vocal in zit is het kiddy, omdat het dubstep invloeden heeft is het commercieel en gejat. Kan pagina's vol tikken. De Vocalen mogen naar naar iedereen zijn mening niet gepast of wel gepast zijn voor de track. Vind het zelf niet erg, maar had ook anders gekunt. Maar ze zijn wel dark.

Ik zie deze track ook gelijkwaardig aan Son of Torture van Zany, en die vind ik gewoon voor hardstyle deze dagen ruig, raw, deze track doomed komt ook in die richting. Maar goed daar zijn andere het weer niet mee eens. Tillt staat bekend om de wat ruigere platen die gemaakt worden. Raw Hardstyle (zo zetten ze zichzelf neer) Als de grote mannen van de hardstyle scene deze dagen dit soort dingen aanprijzen zijn zij degene die de genre laten overkomen op het publiek. Zo werkt het nou eenmaal. Maar als ik doomed vergelijk met neem een track uit de RAW label van tillt, niet de gold label dus: Digital Punk & Waverider - Angel (HQ Preview)... niet bepaald raw in vergelijking met doomed ofzo.

Ik ben dan zelf vrij neutraal. De vocalen van Doomed zijn wel gericht op het publiek, en ik denk ook dat je het verschil tussen de lovers en haters groter maakt dan ze dichter bij elkaar krijgt. Maar ik vind het niet erg, vind gewoon een lekkere track, ga er niet meer om haten. Maarja mensen kijken heel kritisch tegen muziek op, en mensen kijken tegen muziek op omdat ze lieverhebber van lekkere tracks zijn. Dat verschil zal altijd blijven.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks