Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 20:18 
 

WZY schreef:
zonder deze reacties te hebben gelezen heb ik deze track geluisterd. Na die belachelijke tekst met wel een duister tintje denk ik: hier komt t. Als dit een raw track moet voor stellen, vreet ik al me schoenen op.. Kom op zeg, dit komt niet in de buurt van scary noises, psycho, midnight enz. enz. De track zelf vind ik gewoon niks, heb HHZ niks gevonden, zijn oudere platen ook al niet

het is ook voor HHZ een raw tracks vergelijk ze met al zijn andere tracks ;) dan klinkt die mid-intro toch best raw voor zijn doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 10:54 
 
Hardtraxx Addict

DarkestSymphony schreef:
WZY schreef:
zonder deze reacties te hebben gelezen heb ik deze track geluisterd. Na die belachelijke tekst met wel een duister tintje denk ik: hier komt t. Als dit een raw track moet voor stellen, vreet ik al me schoenen op.. Kom op zeg, dit komt niet in de buurt van scary noises, psycho, midnight enz. enz. De track zelf vind ik gewoon niks, heb HHZ niks gevonden, zijn oudere platen ook al niet

het is ook voor HHZ een raw tracks vergelijk ze met al zijn andere tracks ;) dan klinkt die mid-intro toch best raw voor zijn doen!

Denk dat sommige oudere platen van hhz toch wat harder zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:08 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Froozen schreef:
Pommer schreef:
Ik vind het wel wat apart dat ie "luistert" naar internetzeikerds en een "rauwe" track maakt, en dan ook nog zulke vocals. Laat ie zich hier niet uit de tent lokken? Hij maakt blijkbaar een rauwe track omdat ie anders gehaat wordt (aldus de vocals). Dus maakt ie iets wat ie misschien liever niet had gedaan... Is dat niet wat raar?


Hij maakt deze track om die kansloze gasten die zeggen dat hij 't niet meer kan de mond te snoeren.


Heb je hem ook weer :P . Kijk je ook wel eens verder dan topics van HHZ, dbstf en WP?


Ik vind dbstf en WP over 't algemeen niet eens vet, en daar kijk ik dus 1x. En daarna niet meer.
Dus beter ga je ergens anders huilen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:49 
 
Artiest

Haha Froozen 4 president, als 1 persoon komisch is is hij het wel. Ik stel alleen wel voor dat je je mening geeft over de track ipv telkens commentaar op iedereen, kijk je mag zeggen wat je wilt geen problemen mee. Maar heb dan ook iets toe te voegen over de track aub ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:30 
 
Hardtraxxer

echt een hele vette plaat! kippenvel bij de intro pff!

heerlijk die dubstep invloeden in de intro verwerkt en hoe die intro erin komt! heerlijk!
en als ik luister naar die kick, man wat een goeie technische kick! niet normaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Komisch? Op de man spelen is gewoon zielig in disussies. Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van zijn reacties.
Ja ik weet t, nu doe ik het zelf ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van zijn reacties.

nou weet je tenminste waar t aan ligt! [/kutgrap]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt op 1e gehoor als een vette track, nu eerst nog eens live horen voor ik mijn definitieve oordeel vel :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een held toch die HHZ :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
WZY schreef:
zonder deze reacties te hebben gelezen heb ik deze track geluisterd. Na die belachelijke tekst met wel een duister tintje denk ik: hier komt t. Als dit een raw track moet voor stellen, vreet ik al me schoenen op.. Kom op zeg, dit komt niet in de buurt van scary noises, psycho, midnight enz. enz. De track zelf vind ik gewoon niks, heb HHZ niks gevonden, zijn oudere platen ook al niet

het is ook voor HHZ een raw tracks vergelijk ze met al zijn andere tracks ;) dan klinkt die mid-intro toch best raw voor zijn doen!

Hou nou gewoon op met de Raw-shit. Headhunterz noemt deze track een 'Raw Track'. Goed, best als hij dat zo wil noemen. Je hoort B-Front, Zany, Chris One toch niet hun tracks bestempelen als een 'Raw Track'. Het is fucking ergerlijk hier hoe een paar gasten er steeds weer op terug weten te komen en vrijwel niks zeggen over de kwaliteit van de track zelf.

Ik weet het is al een paar keer gezegd maar ik moest even mijn ei kwijt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steek heel de 'RAW' sh*t nu eens onder de grond zeg... Komop! :lol: Hardstyle is Hardstyle punt, andere lijn.
OT: Heerlijke plaat! Afgezien van die kutvocals... :aww: Vind het heerlijk die Skrillex sample alleen is er wel een best groot stuk van Scary Monsters & Nice Sprites gesampled, but I <3 it! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Lang leve de Hardstyle=Hardstyle (ik heb geen argumenten, dus maar een) PUNT :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Lang leve de Hardstyle=Hardstyle (ik heb geen argumenten, dus maar een) PUNT :corn:


+1111111
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Fucking awesome geniaal :D :worship: :thumbsup: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben voor een splitsing binnen genre's, maar binnen hardstyle is die splitsing er nog lang niet.
Kijk tracks van bvb B-front en Ran-d zijn dan wel echt harde platen, maar hebben eigenlijk dezelfde structuur en geluidjes als "reguliere" hardstyle platen.
Ze tekent niet genoeg onderscheidt om zich als sub genre te classificeren. IMO

Over de track: Gewoon een zeer ziek dikke plaat! : - )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens een track van Headhunterz die ik wel vet vind :)
Goed bezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Eindelijk weer eens een track van Headhunterz die ik wel vet vind :)


Dat vind ik dus ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track :thumbsup:
Hij is sinds zijn winne edit weer op de goeie weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 14:00 
 

Nrgizer schreef:
Heerlijke track :thumbsup:
Hij is sinds zijn winne edit weer op de goeie weg :)

Ja idd, die mag ook wel gereleased worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 19:24 
 
Hardtraxxer

Laat hem fear no evil die klapper uit 2006/2007 maar releasen ipv kutwinne edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 04:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat nu als al die mensen gewoon iedere track afzonderlijk beoordeelden en niet beoordeelden op de naam die er voor stond? Want dat is wat de meeste mensen gedaan hebben. Als er vervolgens meerdere tracks negatief beoordeeld worden, dan ligt het aan de tracks, en niet aan de mensen die ze beoordelen. Dat laatste is alleen de gedachte van mensen die alle kritiek, op dingen die ze zelf goed vinden, ontkennen/niks van willen weten. Ze doen het vervolgens af met, ach die moet je niet serieus nemen hij is toch een hater.

Zo kan ik ook wel heel makkelijk redeneren, ach jij vind de laatste tracks van headhunterz goed?
Ach jou moet ik niet serieus nemen, jij bent toch maar een dagjesmens.

Dat is precies dezelfde idiote redenering, alleen de andere kant op. Want ik vind de laatste tracks niet goed, dus doe ik net alsof iedereen die de tracks wel goed vind er geen verstand van heeft. :slow:

Ik vind t trouwens wel kut dat hij dit weer rawstyle noemt. Raw hardstyle is veel harder dan dit, moet hij dit subgenre nu ook weer toegankelijker maken? Het is gewoon mainstream en vergelijkbaar met Zatox. :thumbdown:


Ik ben het met je eens Lyst , hoewel ik hem ook wel begrijp. Natuurlijk zijn er mensen zoals jou die elke track van artiesten die ze ook recentelijk nog teleurgesteld hebben apart beoordelen(hoewel ik me afvraag waarom je dat nog doet nadat een artiest al een poos geen track meer maakt die je kan bekoren(niet persoonlijk)), maar er zijn ook gewoon mensen die dezelfde dingen zeggen, maar die zelf geen argumenten kunnen waarderen.

Fout is dan ook: Headhunterz is bagger, te slap etc.
Tis maar hoe je het bekijkt. Wie bepaald of dit(wat op smaak berust) een feit is?
Voor iemand die liever Trance luistert is zelfs Headhunterz hard, misschien wel te hard. Voor iemand die Industrial Hardcore gewend is is zelfs B-front niet hard meer(over het algemeen gezien als iemand die rauw produceert :x ).
Vind dat laatste ook overdreven. B-Front maakt leuke platen, zeker geen standaard 13-in-een-dozijn assortiment, maar echt rauw noem ik het ook niet. Soms zit er wel eens een bij die aardig rauw is, maar aangezien hij toch ook vaak tracks heeft die wel lekker doorbeuken, maar niet echt dat rauwe(dat sommige mensen afschrikt zoals Metal andere mensen afschrikt) dat je denkt van... jezus, de tent wordt hier afgebroken.
Echt rauw? Max Enforcer(ook niet altijd), The Beholder, Zany(voornamelijk als ie samen met The Beholder produceert, op Decibel anthem na :') ), Titan(ene keer wat meer dan de andere), The Machine, Chris One, Catatonic Overload(eigenlijk ook sommige tracks van Ran-D & Adaro(under attack + struggle for existence bijvoorbeeld, gunz 4 hire gaat hier ook wel bij komen denk ik). Das echt raw hardstyle. B-front, Zatox, Digital Punk, Psyko Punkz, Noisecontrollers worden in mijn ogen te vaak onterecht bestempeld als echt raw. B-front king of raw hardstyle? Hmmm, nou nee, eigenlijk niet.

Ik vindt dat Headhunterz de goede kant op gaat, maar ook in een dal zat(had wat later dat idee dan de gemiddelde persoon hier). From Within was op het randje, geen reet aan hier thuis of in de auto, maar nog net te doen op een groot feest. TMIH is gewoon echt te erg(vind ik dan). Psychedelic EP vond ik al minder dan wat er daarvoor met Wildstylez uitkwam en solo van hem, daarna werd het echt slecht. Vond die samenwerkingen voor zn x-qlusive niet echt van zijn niveau, best leuke plaatjes, maar zo standaard, en ze missen de feeling van een echte headhunterz knaller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 09:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
hoewel ik me afvraag waarom je dat nog doet nadat een artiest al een poos geen track meer maakt die je kan bekoren(niet persoonlijk)

Omdat je anders precies doet wat jezelf zegt. Hij heeft nu al 4 slechte tracks gemaakt, dus alles waar Headhunterz voor staat is slecht.

En je bekijkt het natuurlijk vanuit hardstyle point of view. Het is een hardstyle nummer, een hardstyle artiest en wij zijn hardstyle liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Fout is dan ook: Headhunterz is bagger, te slap etc.
Tis maar hoe je het bekijkt. Wie bepaald of dit(wat op smaak berust) een feit is?
Voor iemand die liever Trance luistert is zelfs Headhunterz hard, misschien wel te hard. Voor iemand die Industrial Hardcore gewend is is zelfs B-front niet hard meer(over het algemeen gezien als iemand die rauw produceert :x ).


We gelijken toch ook binnen de hardstyle scene en niet daar buiten lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een plaat... goed bezig Willem! (L)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks