Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 00:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net pas voor het eerst gehoord.

Ik heb me wel ff ziek gelachen om die tekst en de break voor de mid-intro. Aan de andere kant wel jammer van de kinderachtige haters-intsteek, maar dit heeft me zo hard laten lachen (en niet uit medelijden maar omdat ik het gewoon ongelofelijk grappig vond), dat ik het hem deze keer vergeef.

Mid-intro: geniaal! Een beetje de trend van de laatste tijd om house/elektro te verwerken in hardstyle, maar dit is tot nog toe de beste track met een op zich nog best redelijke kick. Break is niet te lang, fijne opbouw. Climax: zo hoort het gewoon! Catchy melodie, fijne synth, en geen overdreven stuiterkicks maar pitchkicks die de melodie echt kleur mee geven. Ik heb er eigenlijk gewoon niks op aan te merken! Voor het eerst sinds lange tijd dat ie weer eens zo'n sterke productie aflevert.

Maar nu is het dus nog steeds wachten op z'n raw-track. Want dat is Doomed dan weer totaal niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 00:24 
 
Hardtraxxer

biscuit schreef:
Rik schreef:
biscuit schreef:
Sorry, maar volgens mij heeft Willem pas hoofdstuk 2 uit z`n lesboek "hoe produceer ik kwalitatieve Hardstyle tracks" net uit.

In vergelijking met de rest die hij eerst maakte, tot pak m beet 2009, was dit eentje uit internet gejat stukje muziek.

In de stukjes met de Bass erin dacht ik dat ik vergeten was mn Bass open te draaien maar kennelijk stond deze al open.
De versterker uit de loods erbij en de EV R serie erop: en de sub trilde nog niet eens!

Sorry, maar dan maak je m`n negerbuurjongentje van 2 maanden niet eens blij mee.
Eerder aan het janken.

Sorry, maar dit is TROEP!

En ja, ik heb gevoel voor de muziek, ik leef ervoor, ik leer van muziek en muziek moet mij troosten als het slecht gaat.
En dat doet deze track niet.


Ik word echt chagrijnig van mensen zoals jou! Gatverdamme, lowlife!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 00:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nouja het is zijn mening, ik vind dat Willem hier toch een leuke track neerzet, wat weer eens wat anders is dan zijn normale producties.
Ik kijk zeker uit naar zijn album hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 02:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is waarschijnlijk wel zijn raw track.

Veel meer raw zal het bij headhunterz toch niet worden, helaas.
Maarja ieder zo zijn eigen stijl.

Hij heeft het in ieder geval goed geprobeerd.
Klinkt namelijk niet verkeerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ook dat Headhunterz totaal niet ineens een raw track moet produceren, er zijn genoeg dj's die dat doen. Headhunterz moet gewoon zijn eigen ding doen en daar kwaliteit in leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 11:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of overdrijven sommige mensen ook wel? Ik bedoel het is best een aardig plaatje, maar tijdens bijvoorbeeld een TOTW acht ik de kans klein dat ik op zo'n track ga stemmen. Is het omdat Headhunterz eindelijk weer iets in de goede richting maakt of vinden jullie deze track echt zo geweldig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, hij moet gewoon lekker catchy mainstream maken. From Within' en Make It Loud waren al aardig maar nog niet zijn niveau. Dit is gewoon precies wat ik van een Headhunterz verwacht: simpele mainstream maar toch weer met een apart tintje.

Het leuke is gewoon dat hij wel steeds constant een beetje van sound veranderd. In al die jaren klinkt elk nummer van hem weer iets anders :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hele zieke track, kippenvel hoor! (L)
raw is t nou ook weer niet, maar damn wat een sounds! dik respect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ligt het aan mij of overdrijven sommige mensen ook wel? Ik bedoel het is best een aardig plaatje, maar tijdens bijvoorbeeld een TOTW acht ik de kans klein dat ik op zo'n track ga stemmen. Is het omdat Headhunterz eindelijk weer iets in de goede richting maakt of vinden jullie deze track echt zo geweldig?


Ja echt wel :worship: Dit is gewoon wat ik wil horen. Enige kleine minpuntje is de vocal van Scary monsters and nice sprites
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:11 
 
Hardtraxxer

Heeft ie nou een tatoo laten zetten op zn arm? pauzeer op 2:31. Wel aardige track weer van Heady, en ook weer anders als al zn andere tracks hoop hem snel live ergens te horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:22 
 
Hardtraxxer


0:09 - 0:10 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Filmpjes zoals hierboven zorgen ervoor dat ik mijzelf in moet houden m'n laptop niet in de sloot te flikkeren. Irritant wijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze track ongeveer gelijkwaardig aan The Perfect Weapon. Best een aardig nummertje, vooral de intro is wel leuk. Melodie pakt me niet en de synth vind ik ook niet zoveel aan. De vocals vind ik wel vet, cynisme druipt er vanaf maar als hij echt zijn kritici de mond wil snoeren dan had hij ons weg moeten blazen met een ragplaat. Dat heeft hij duidelijk niet gedaan terwijl in het verleden bewezen heeft dit wel te kunnen (Fear of Darkness, Speakafreak). Vind het niks meer dan een redelijk nummertje dat waarschijnlijk vrij snel zal vervelen. Het is wel beter dan wat hij de afgelopen tijd heeft gemaakt (The message is hardstyle, MMA remix, robot's dream, club bizarre enz.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Vind deze track ongeveer gelijkwaardig aan The Perfect Weapon. Best een aardig nummertje, vooral de intro is wel leuk. Melodie pakt me niet en de synth vind ik ook niet zoveel aan. De vocals vind ik wel vet, cynisme druipt er vanaf maar als hij echt zijn kritici de mond wil snoeren dan had hij ons weg moeten blazen met een ragplaat. Dat heeft hij duidelijk niet gedaan terwijl in het verleden bewezen heeft dit wel te kunnen (Fear of Darkness, Speakafreak). Vind het niks meer dan een redelijk nummertje dat waarschijnlijk vrij snel zal vervelen. Het is wel beter dan wat hij de afgelopen tijd heeft gemaakt (The message is hardstyle, MMA remix, robot's dream, club bizarre enz.)

Fear of darkness ragplaat ? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 16:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Best wel hoor, die deel ik iig in in de categorie "raw", met name de kicks helpen daar aan mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@DFH

Sacrifice op z'n arm idd, zag het al op wat andere foto's
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ligt het aan mij of overdrijven sommige mensen ook wel? Ik bedoel het is best een aardig plaatje, maar tijdens bijvoorbeeld een TOTW acht ik de kans klein dat ik op zo'n track ga stemmen. Is het omdat Headhunterz eindelijk weer iets in de goede richting maakt of vinden jullie deze track echt zo geweldig?


Ligt eraan wat er verder in die week zit. Bij mij is er iig best kans dat ik erop zou stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 17:14 
 
Artiest

Het gaat er niet om dat je moet denken "HHZ gaat raw maken, dus er komt een Sasha F plaat uit rollen!" Het gaat erom dat hij laat zien wel harder te kunnen zijn, maar toch HHZ te blijven. Ik vind de kicks tergend zwak, maar toch vind ik de drive in het nummer echt heerlijk. Geeft me een gevoel die ik al een lange tijd mis bij deze man en daardoor ben ik zo positief. Niet omdat dit echt een super dikke raw plaat is, maar omdat de man die mij Hardstyle in trok laat zien dat hij nog altijd voor kippenvel kan zorgen met de sfeer in een track. Niet specifiek euforisch of raw, maar wel anders en daarom ben ik er positief om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Het gaat er niet om dat je moet denken "HHZ gaat raw maken, dus er komt een Sasha F plaat uit rollen!" Het gaat erom dat hij laat zien wel harder te kunnen zijn, maar toch HHZ te blijven. Ik vind de kicks tergend zwak, maar toch vind ik de drive in het nummer echt heerlijk. Geeft me een gevoel die ik al een lange tijd mis bij deze man en daardoor ben ik zo positief. Niet omdat dit echt een super dikke raw plaat is, maar omdat de man die mij Hardstyle in trok laat zien dat hij nog altijd voor kippenvel kan zorgen met de sfeer in een track. Niet specifiek euforisch of raw, maar wel anders en daarom ben ik er positief om.


Ben het nooit zoveel met je eens geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Het gaat er niet om dat je moet denken "HHZ gaat raw maken, dus er komt een Sasha F plaat uit rollen!" Het gaat erom dat hij laat zien wel harder te kunnen zijn, maar toch HHZ te blijven. Ik vind de kicks tergend zwak, maar toch vind ik de drive in het nummer echt heerlijk. Geeft me een gevoel die ik al een lange tijd mis bij deze man en daardoor ben ik zo positief. Niet omdat dit echt een super dikke raw plaat is, maar omdat de man die mij Hardstyle in trok laat zien dat hij nog altijd voor kippenvel kan zorgen met de sfeer in een track. Niet specifiek euforisch of raw, maar wel anders en daarom ben ik er positief om.


a-men
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Vind deze track ongeveer gelijkwaardig aan The Perfect Weapon. Best een aardig nummertje, vooral de intro is wel leuk. Melodie pakt me niet en de synth vind ik ook niet zoveel aan. De vocals vind ik wel vet, cynisme druipt er vanaf maar als hij echt zijn kritici de mond wil snoeren dan had hij ons weg moeten blazen met een ragplaat. Dat heeft hij duidelijk niet gedaan terwijl in het verleden bewezen heeft dit wel te kunnen (Fear of Darkness, Speakafreak). Vind het niks meer dan een redelijk nummertje dat waarschijnlijk vrij snel zal vervelen. Het is wel beter dan wat hij de afgelopen tijd heeft gemaakt (The message is hardstyle, MMA remix, robot's dream, club bizarre enz.)

Fear of darkness ragplaat ? :oh:

Is wel een redelijk hard nummer ja. Ik verwacht geen Chemical of Under Attack van HHZ maar hij heeft in t verleden laten zien harder te kunnen dan wat Doomed nu is. Dat bedoel ik eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Het gaat er niet om dat je moet denken "HHZ gaat raw maken, dus er komt een Sasha F plaat uit rollen!" Het gaat erom dat hij laat zien wel harder te kunnen zijn, maar toch HHZ te blijven. Ik vind de kicks tergend zwak, maar toch vind ik de drive in het nummer echt heerlijk. Geeft me een gevoel die ik al een lange tijd mis bij deze man en daardoor ben ik zo positief. Niet omdat dit echt een super dikke raw plaat is, maar omdat de man die mij Hardstyle in trok laat zien dat hij nog altijd voor kippenvel kan zorgen met de sfeer in een track. Niet specifiek euforisch of raw, maar wel anders en daarom ben ik er positief om.

dit dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 21:11 
 
Hardtraxxer

Waarom alleen die goede reacties? Omdat dit een hardere track is.
Die melodieen worden door de meeste mensen gewoon niet genoeg gewaardeerd en dat is jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Waarom alleen die goede reacties? Omdat dit een hardere track is.
Die melodieen worden door de meeste mensen gewoon niet genoeg gewaardeerd en dat is jammer :(

Dit is en blijft Hardstyle he, vergis je niet, heel veel mensen hier kunnen een goede melodie echt wel waarderen, maar de kick en drive in een track blijft oh zo belangrijk en is typerend voor deze muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 22:09 
 
Hardtraxxer

meh , iedereen is weer HHZ z'n reet aan het kussen terwijl ik meer zoiets heb van dat hij nog wat meer moet bewijzen om mij weer in hem te laten geloven want sinds 2008 heb ik het respect voor hem verloren.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks