Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon een dikke track! :thumbsup:

snap ook niet waar sommige mensen zich zo druk om kunnen maken?
ik ga nummers die ik niet mooi vind toch ook niet af liggen kraken?
dan luister ik m gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt nice, die intro(niet de tekst) is heerlijk.
Hopen dat hij op dit niveau blijft en niet naar stijltje from within weer gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik denk dat je je nog wel is zou kunnen verbazen over waar artiesten allemaal meelezen :)

Dat weet ik, hij leest waarschijnlijk ook mee. Maar dat betekend niet dat hij er wat mee doet ;) (is iig niet te horen xd )


Hoe komt hij er anders op om deze track te maken (Vast wel uit zichzelf, daar niet van, maar mede omdat de meeste dat willen en dat weet je niet zonder de nodige 'research') en na dat gedoe dat hij HT 'Haattraxx' noemde en dat PP ook klaagde over HT dat er een aantal zaten te klagen over de lineup van, volgens mij, mysteryland, is die track tussen hun 2 ontstaan

Niet alle tracks worden zonder voorbedachte redenen gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Gruwelijke vocals! :worship: OMG! Vette plaat hoor! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Verklaar je nader.

Vind die vocals egt inspiratie loos en bagger.

Ehm, zo inspiratieloos dat dit soort vocals nog nooit gebruikt zijn? Want je kunt zeggen wat je wil, origineel zijn ze.

Niet dat ik ze zelf bij de track vind passen, maar toch wel een prima actie van Willem, gewoon lekker doen wat hij zelf wil. Hij heeft een prima loopbaan als DJ dacht ik, en dat ondanks de vele kritiek. Waarom zou hij zijn stijl van nu gaan veranderen, zijn er zat die het leuk vinden, en als ik het bijvoorbeeld niets vind; Jammer dan, gelukkig is Hardstyle vandaag de dag nog variƫrend zat, dus ik luister dan lekker wat anders. Voor ieder wat wils, en dat weet Willem zelf ook wel. Prima aanpak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoa. Intro is wel leuk, best vette sounds. Melodie klinkt echt niet lekker in mijn oren. En het is echt alles behalve raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 21:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dikke track zeg! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben net een half uurtje boven en heb deze al weer een stuk of 5 keer geluisterd (L) (L)

In dit soort topics ontstaan wel altijd de mooie discussies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
In topics over Headhunterz ontstaan wel altijd de mooie discussies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 21:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Daveytl schreef:
In topics over Headhunterz ontstaan wel altijd de mooie discussies :P


Terecht, want alles wat hij maakt is bij voorbaat al slecht, want ik wil raw style muziek horen, en heady maakt alleen nu-style, en dat haat ik, dus ik bash heady zoveel als ik kan. raw style for life baby
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 21:55 
 
Hardtraxx Newbie

Lekkere plaatski, Dit nummer en meej dat wapen met zatox zou wel een reden zijn om naar Headhunterz setje te gaan kijkem
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 21:58 
 

Sorry, maar volgens mij heeft Willem pas hoofdstuk 2 uit z`n lesboek "hoe produceer ik kwalitatieve Hardstyle tracks" net uit.

In vergelijking met de rest die hij eerst maakte, tot pak m beet 2009, was dit eentje uit internet gejat stukje muziek.

In de stukjes met de Bass erin dacht ik dat ik vergeten was mn Bass open te draaien maar kennelijk stond deze al open.
De versterker uit de loods erbij en de EV R serie erop: en de sub trilde nog niet eens!

Sorry, maar dan maak je m`n negerbuurjongentje van 2 maanden niet eens blij mee.
Eerder aan het janken.

Sorry, maar dit is TROEP!

En ja, ik heb gevoel voor de muziek, ik leef ervoor, ik leer van muziek en muziek moet mij troosten als het slecht gaat.
En dat doet deze track niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raefix schreef:
SICK, die intro is zo erg :D wordt los gaan op deze track!!
de melodie is fijn, maar niet super raw. i dont give a shit ik hou van de raw met melodie combi dus =)

van mij dikke props naar willem voor deze zieke track


Nee sorry dat is het niet.

Intro met de stem vind ik leuk maar de vocals zijn een sarcastische hint al kan ik er om lachen. Wat erna komt vind ik dan gewoon weer jammer. Als de kicks nou iets harder waren en dat OMG er niet in zat vond ik het nog wel een redelijke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Sorry, maar dan maak je m`n negerbuurjongentje van 2 maanden niet eens blij mee.
Eerder aan het janken.

Sorry, maar dit is TROEP!

En ja, ik heb gevoel voor de muziek, ik leef ervoor, ik leer van muziek en muziek moet mij troosten als het slecht gaat.
En dat doet deze track niet.

What the fuck. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Sorry, maar volgens mij heeft Willem pas hoofdstuk 2 uit z`n lesboek "hoe produceer ik kwalitatieve Hardstyle tracks" net uit.

In vergelijking met de rest die hij eerst maakte, tot pak m beet 2009, was dit eentje uit internet gejat stukje muziek.

In de stukjes met de Bass erin dacht ik dat ik vergeten was mn Bass open te draaien maar kennelijk stond deze al open.
De versterker uit de loods erbij en de EV R serie erop: en de sub trilde nog niet eens!

Sorry, maar dan maak je m`n negerbuurjongentje van 2 maanden niet eens blij mee.
Eerder aan het janken.

Sorry, maar dit is TROEP!

En ja, ik heb gevoel voor de muziek, ik leef ervoor, ik leer van muziek en muziek moet mij troosten als het slecht gaat.
En dat doet deze track niet.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:35 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ik vind het wel wat apart dat ie "luistert" naar internetzeikerds en een "rauwe" track maakt, en dan ook nog zulke vocals. Laat ie zich hier niet uit de tent lokken? Hij maakt blijkbaar een rauwe track omdat ie anders gehaat wordt (aldus de vocals). Dus maakt ie iets wat ie misschien liever niet had gedaan... Is dat niet wat raar?


Hij maakt deze track om die kansloze gasten die zeggen dat hij 't niet meer kan de mond te snoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Froozen schreef:
Pommer schreef:
Ik vind het wel wat apart dat ie "luistert" naar internetzeikerds en een "rauwe" track maakt, en dan ook nog zulke vocals. Laat ie zich hier niet uit de tent lokken? Hij maakt blijkbaar een rauwe track omdat ie anders gehaat wordt (aldus de vocals). Dus maakt ie iets wat ie misschien liever niet had gedaan... Is dat niet wat raar?


Hij maakt deze track om die kansloze gasten die zeggen dat hij 't niet meer kan de mond te snoeren.


Heb je hem ook weer :P . Kijk je ook wel eens verder dan topics van HHZ, dbstf en WP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nando schreef:
Daveytl schreef:
In topics over Headhunterz ontstaan wel altijd de mooie discussies :P


Terecht, want alles wat hij maakt is bij voorbaat al slecht, want ik wil raw style muziek horen, en heady maakt alleen nu-style, en dat haat ik, dus ik bash heady zoveel als ik kan. raw style for life baby

Wat een onzin.... je haat dus gewoon om het haten anders kan je bij iedere niet raw-style track een lompe comment gaan schrijven. Hhz is 1 van de mensen die er voor heeft gezorgd dat hardstyle populairder werd, hierdoor zijn er ook meer producers gekomen (dus ook Raw-producers), je zou het eens niet zo zwart-wit moeten bekijken.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Der Rudii schreef:
Wat een onzin.... je haat dus gewoon om het haten anders kan je bij iedere niet raw-style track een lompe comment gaan schrijven. Hhz is 1 van de mensen die er voor heeft gezorgd dat hardstyle populairder werd, hierdoor zijn er ook meer producers gekomen (dus ook Raw-producers), je zou het eens niet zo zwart-wit moeten bekijken.....


Wow, jij hebt echt nog nooit sarcasme gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Der Rudii schreef:
Wat een onzin.... je haat dus gewoon om het haten anders kan je bij iedere niet raw-style track een lompe comment gaan schrijven. Hhz is 1 van de mensen die er voor heeft gezorgd dat hardstyle populairder werd, hierdoor zijn er ook meer producers gekomen (dus ook Raw-producers), je zou het eens niet zo zwart-wit moeten bekijken.....


Wow, jij hebt echt nog nooit sarcasme gehoord.

Dan merk jij niet op dat het sarcasme bij de meeste geen sarcasme is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Sorry, maar volgens mij heeft Willem pas hoofdstuk 2 uit z`n lesboek "hoe produceer ik kwalitatieve Hardstyle tracks" net uit.

In vergelijking met de rest die hij eerst maakte, tot pak m beet 2009, was dit eentje uit internet gejat stukje muziek.

In de stukjes met de Bass erin dacht ik dat ik vergeten was mn Bass open te draaien maar kennelijk stond deze al open.
De versterker uit de loods erbij en de EV R serie erop: en de sub trilde nog niet eens!

Sorry, maar dan maak je m`n negerbuurjongentje van 2 maanden niet eens blij mee.
Eerder aan het janken.

Sorry, maar dit is TROEP!

En ja, ik heb gevoel voor de muziek, ik leef ervoor, ik leer van muziek en muziek moet mij troosten als het slecht gaat.
En dat doet deze track niet.


gaat ie? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 23:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Der Rudii schreef:
XtD schreef:
Wow, jij hebt echt nog nooit sarcasme gehoord.

Dan merk jij niet op dat het sarcasme bij de meeste geen sarcasme is


Ik weet niet hoe actief je hier bent, maar anders wist je dat die opmerking van Pommer dus echt wel sarcasme was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Der Rudii schreef:
XtD schreef:
Wow, jij hebt echt nog nooit sarcasme gehoord.

Dan merk jij niet op dat het sarcasme bij de meeste geen sarcasme is


Ik weet niet hoe actief je hier bent, maar anders wist je dat die opmerking van Pommer dus echt wel sarcasme was :P


Oh dat zou in dit geval best kunnen maar is vaak genoeg niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Der Rudii schreef:
XtD schreef:
Wow, jij hebt echt nog nooit sarcasme gehoord.

Dan merk jij niet op dat het sarcasme bij de meeste geen sarcasme is


Ik weet niet hoe actief je hier bent, maar anders wist je dat die opmerking van Pommer dus echt wel sarcasme was :P

Haha, vooral met uitspraken als 'raw style for life baby' moet het toch wel HEEL duidelijk zijn dat Pommer sarcastisch is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 23:53 
 

Rik schreef:
biscuit schreef:
Sorry, maar volgens mij heeft Willem pas hoofdstuk 2 uit z`n lesboek "hoe produceer ik kwalitatieve Hardstyle tracks" net uit.

In vergelijking met de rest die hij eerst maakte, tot pak m beet 2009, was dit eentje uit internet gejat stukje muziek.

In de stukjes met de Bass erin dacht ik dat ik vergeten was mn Bass open te draaien maar kennelijk stond deze al open.
De versterker uit de loods erbij en de EV R serie erop: en de sub trilde nog niet eens!

Sorry, maar dan maak je m`n negerbuurjongentje van 2 maanden niet eens blij mee.
Eerder aan het janken.

Sorry, maar dit is TROEP!

En ja, ik heb gevoel voor de muziek, ik leef ervoor, ik leer van muziek en muziek moet mij troosten als het slecht gaat.
En dat doet deze track niet.


gaat ie? :lol:



nee.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks