Zieke dikke track.
Pommer schreef:
Ik vind hem ook niet zo bijzonder hoor, stoor me vooral aan die kinderachtige vocals
Skedoedelefloeps schreef:
Vind die vocals egt inspiratie loos en bagger. Kicks zijn vrij slap en standaard. Kan die melo in de climax ook egt niet uitstaan, weet niet precies waarom maar vind hem gewoon irritant Verder zou dit een ''RAW'' track moeten voorstellen, maar de PP zijn nog wel meer ''RAW'' als dit. dus dit is egt alles behalve ''RAW''
Enigste wat ik dan wel weer kan waarderen aan deze track zijn de sounds in de intro
RAW-vizion schreef:
Ik snap het egt niet.. de laatste 2/3 jaar lopen de meeste op HT HHZ keihard te bashen om alles wat hij doet. Nu komt hij met die kinderachtige vocals en het waanbeeld dat het ''RAW'' is. En iedereen loopt gelijk z'n kont te kussen
Hier hebben we een gezegde voor: De beste stuurlui zitten op hardtraxx :p Paupers