Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Na een paar keer luisteren wordt deze echt wel vet :D

Alleen die vocals... Erg jammer en kinderachtig :(
Last edited by Inno on 12 Jul 2011 16:30, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Ik moet ook toegeven dat ik hem al aardig wat keertjes heb geluisterd vandaag :surrender:
M
Heerlijke plaat dit!
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
ben ik nou de enige die dit niks vind? :/
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Verklaar je nader.
R
Hardtraxx Veteran
Skedoedelefloeps wrote:Verklaar je nader.
Vind die vocals egt inspiratie loos en bagger. Kicks zijn vrij slap en standaard. Kan die melo in de climax ook egt niet uitstaan, weet niet precies waarom maar vind hem gewoon irritant >.< Verder zou dit een ''RAW'' track moeten voorstellen, maar de PP zijn nog wel meer ''RAW'' als dit. dus dit is egt alles behalve ''RAW'' :/
Enigste wat ik dan wel weer kan waarderen aan deze track zijn de sounds in de intro ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Ik vind hem ook niet zo bijzonder hoor, stoor me vooral aan die kinderachtige vocals
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ookal komen die vocals mss wat Just Say My Name-achtig over, komen ze volgens mij helemaal niet uit dezelfde hoek. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat ze enigszins humoristisch bedoeld zijn en meer spotten met heel het hater-gedoe en het raw-gedoe van tegenwoordig.
Bierkoning
last seen 21 days ago
PNXRMX wrote:Ookal komen die vocals mss wat Just Say My Name-achtig over, komen ze volgens mij helemaal niet uit dezelfde hoek. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat ze enigszins humoristisch bedoeld zijn en meer spotten met heel het hater-gedoe en het raw-gedoe van tegenwoordig.
Jah maar toch vind ik dat hij ze achterwege had moeten laten, als ie hen de mond wou snoeren had ie ook gewoon een heerlijke ruige plaat kunnen maken om ze het tegendeel te bewijzen, deze vocals maken het alleen maar kinderachtiger.
1999 posts member since 2009
last seen Apr 2014
Elke keer als ik die track beluister bezorgt die me weer kippenvel :thumbsup:
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
wat een zielige vocals. alleen de mid is vet.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
lekkere track
de vocals vind ik wel echt geniaal.
de kicks mochten iets harder en iets meer laag maar voor de rest heerlijk :D

:thumbsup:
goedzo willem :D
R
Hardtraxx Veteran
Ik snap het egt niet.. de laatste 2/3 jaar lopen de meeste op HT HHZ keihard te bashen om alles wat hij doet. Nu komt hij met die kinderachtige vocals en het waanbeeld dat het ''RAW'' is. En iedereen loopt gelijk z'n kont te kussen :/
V
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Zieke dikke track.
Pommer wrote:Ik vind hem ook niet zo bijzonder hoor, stoor me vooral aan die kinderachtige vocals
Skedoedelefloeps wrote: Vind die vocals egt inspiratie loos en bagger. Kicks zijn vrij slap en standaard. Kan die melo in de climax ook egt niet uitstaan, weet niet precies waarom maar vind hem gewoon irritant Verder zou dit een ''RAW'' track moeten voorstellen, maar de PP zijn nog wel meer ''RAW'' als dit. dus dit is egt alles behalve ''RAW''
Enigste wat ik dan wel weer kan waarderen aan deze track zijn de sounds in de intro
RAW-vizion wrote: Ik snap het egt niet.. de laatste 2/3 jaar lopen de meeste op HT HHZ keihard te bashen om alles wat hij doet. Nu komt hij met die kinderachtige vocals en het waanbeeld dat het ''RAW'' is. En iedereen loopt gelijk z'n kont te kussen
Hier hebben we een gezegde voor: De beste stuurlui zitten op hardtraxx :p Paupers
R
Hardtraxx Veteran
voicher wrote:Zieke dikke track.
Pommer wrote:Ik vind hem ook niet zo bijzonder hoor, stoor me vooral aan die kinderachtige vocals
Skedoedelefloeps wrote: Vind die vocals egt inspiratie loos en bagger. Kicks zijn vrij slap en standaard. Kan die melo in de climax ook egt niet uitstaan, weet niet precies waarom maar vind hem gewoon irritant Verder zou dit een ''RAW'' track moeten voorstellen, maar de PP zijn nog wel meer ''RAW'' als dit. dus dit is egt alles behalve ''RAW''
Enigste wat ik dan wel weer kan waarderen aan deze track zijn de sounds in de intro
RAW-vizion wrote: Ik snap het egt niet.. de laatste 2/3 jaar lopen de meeste op HT HHZ keihard te bashen om alles wat hij doet. Nu komt hij met die kinderachtige vocals en het waanbeeld dat het ''RAW'' is. En iedereen loopt gelijk z'n kont te kussen
Hier hebben we een gezegde voor: De beste stuurlui zitten op hardtraxx :p Paupers
Verklaar je nader?
Bierkoning
last seen 21 days ago
Wat een kneus :')

Mag je geen kritiek hebben ook al heb je het zelf nooit beter gedaan? Dan mag jij dus ook nooit ergens een negatief oordeel hebben over wat voor track dan ook... Stumperd
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Pommer wrote:Mag je geen kritiek hebben ook al heb je het zelf nooit beter gedaan? Dan mag jij dus ook nooit ergens een negatief oordeel hebben over wat voor track dan ook...
in dat geval zou je ook moeten nagaan dat de producers die je afkraakt schijt aan je hebben als je niet met feedback komt waar ze wat aan hebben.
R
Hardtraxx Veteran
Pithune wrote:
Pommer wrote:Mag je geen kritiek hebben ook al heb je het zelf nooit beter gedaan? Dan mag jij dus ook nooit ergens een negatief oordeel hebben over wat voor track dan ook...
in dat geval zou je ook moeten nagaan dat de producers die je afkraakt schijt aan je hebben als je niet met feedback komt waar ze wat aan hebben.
Alsof HHZ wat met advies doet als wij dat geven :/
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
RAW-vizion wrote:
Pithune wrote:
Alsof HHZ wat met advies doet als wij dat geven :/
Ik denk dat je je nog wel is zou kunnen verbazen over waar artiesten allemaal meelezen :)
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
acidburn wrote:Hele dag al op repeat
:yay:
Hopelijk op de komende festivals niet :x

Nogmaals vind het wel een leuke track hoor, maar baal altijd zoooo als je weer iets van 4x het hitje van dat moment hoort.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Voicher volgende keer beter quoten aub, dat heb ik niet gezeg :lol:
R
Hardtraxx Veteran
Henk-Jan wrote:Ik denk dat je je nog wel is zou kunnen verbazen over waar artiesten allemaal meelezen :)
Dat weet ik, hij leest waarschijnlijk ook mee. Maar dat betekend niet dat hij er wat mee doet ;) (is iig niet te horen xd )
R
Hardtraxx Veteran
Skedoedelefloeps wrote:Voicher volgende keer beter quoten aub, dat heb ik niet gezeg :lol:
Nee, dat zij ik :lol:
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
SMH wrote:Nee, hij weet me met dit nummer ook weer niet te raken ;) doe mij maar Odiseaa 2011!
Haha wat is dat nu weer voor 'n random opmerking. Het gaat toch over deze track?
R
Hardtraxxer
332 posts member since 2011
last seen Jan 2022
SICK, die intro is zo erg :D wordt los gaan op deze track!!
de melodie is fijn, maar niet super raw. i dont give a shit ik hou van de raw met melodie combi dus =)

van mij dikke props naar willem voor deze zieke track