Na een paar keer luisteren wordt deze echt wel vet 
Alleen die vocals... Erg jammer en kinderachtig
Alleen die vocals... Erg jammer en kinderachtig
Last edited by Inno on 12 Jul 2011 16:30, edited 1 time in total.
Vind die vocals egt inspiratie loos en bagger. Kicks zijn vrij slap en standaard. Kan die melo in de climax ook egt niet uitstaan, weet niet precies waarom maar vind hem gewoon irritantSkedoedelefloeps wrote:Verklaar je nader.
Jah maar toch vind ik dat hij ze achterwege had moeten laten, als ie hen de mond wou snoeren had ie ook gewoon een heerlijke ruige plaat kunnen maken om ze het tegendeel te bewijzen, deze vocals maken het alleen maar kinderachtiger.PNXRMX wrote:Ookal komen die vocals mss wat Just Say My Name-achtig over, komen ze volgens mij helemaal niet uit dezelfde hoek. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat ze enigszins humoristisch bedoeld zijn en meer spotten met heel het hater-gedoe en het raw-gedoe van tegenwoordig.
Pommer wrote:Ik vind hem ook niet zo bijzonder hoor, stoor me vooral aan die kinderachtige vocals
Skedoedelefloeps wrote: Vind die vocals egt inspiratie loos en bagger. Kicks zijn vrij slap en standaard. Kan die melo in de climax ook egt niet uitstaan, weet niet precies waarom maar vind hem gewoon irritant Verder zou dit een ''RAW'' track moeten voorstellen, maar de PP zijn nog wel meer ''RAW'' als dit. dus dit is egt alles behalve ''RAW''
Enigste wat ik dan wel weer kan waarderen aan deze track zijn de sounds in de intro
Hier hebben we een gezegde voor: De beste stuurlui zitten op hardtraxx :p PaupersRAW-vizion wrote: Ik snap het egt niet.. de laatste 2/3 jaar lopen de meeste op HT HHZ keihard te bashen om alles wat hij doet. Nu komt hij met die kinderachtige vocals en het waanbeeld dat het ''RAW'' is. En iedereen loopt gelijk z'n kont te kussen
Verklaar je nader?voicher wrote:Zieke dikke track.
Pommer wrote:Ik vind hem ook niet zo bijzonder hoor, stoor me vooral aan die kinderachtige vocalsSkedoedelefloeps wrote: Vind die vocals egt inspiratie loos en bagger. Kicks zijn vrij slap en standaard. Kan die melo in de climax ook egt niet uitstaan, weet niet precies waarom maar vind hem gewoon irritant Verder zou dit een ''RAW'' track moeten voorstellen, maar de PP zijn nog wel meer ''RAW'' als dit. dus dit is egt alles behalve ''RAW''
Enigste wat ik dan wel weer kan waarderen aan deze track zijn de sounds in de introHier hebben we een gezegde voor: De beste stuurlui zitten op hardtraxx :p PaupersRAW-vizion wrote: Ik snap het egt niet.. de laatste 2/3 jaar lopen de meeste op HT HHZ keihard te bashen om alles wat hij doet. Nu komt hij met die kinderachtige vocals en het waanbeeld dat het ''RAW'' is. En iedereen loopt gelijk z'n kont te kussen
in dat geval zou je ook moeten nagaan dat de producers die je afkraakt schijt aan je hebben als je niet met feedback komt waar ze wat aan hebben.Pommer wrote:Mag je geen kritiek hebben ook al heb je het zelf nooit beter gedaan? Dan mag jij dus ook nooit ergens een negatief oordeel hebben over wat voor track dan ook...
Alsof HHZ wat met advies doet als wij dat gevenPithune wrote:in dat geval zou je ook moeten nagaan dat de producers die je afkraakt schijt aan je hebben als je niet met feedback komt waar ze wat aan hebben.Pommer wrote:Mag je geen kritiek hebben ook al heb je het zelf nooit beter gedaan? Dan mag jij dus ook nooit ergens een negatief oordeel hebben over wat voor track dan ook...
Ik denk dat je je nog wel is zou kunnen verbazen over waar artiesten allemaal meelezenRAW-vizion wrote:Alsof HHZ wat met advies doet als wij dat gevenPithune wrote:in dat geval zou je ook moeten nagaan dat de producers die je afkraakt schijt aan je hebben als je niet met feedback komt waar ze wat aan hebben.Pommer wrote:Mag je geen kritiek hebben ook al heb je het zelf nooit beter gedaan? Dan mag jij dus ook nooit ergens een negatief oordeel hebben over wat voor track dan ook...
Hopelijk op de komende festivals nietacidburn wrote:Hele dag al op repeat
Dat weet ik, hij leest waarschijnlijk ook mee. Maar dat betekend niet dat hij er wat mee doetHenk-Jan wrote:Ik denk dat je je nog wel is zou kunnen verbazen over waar artiesten allemaal meelezen
Nee, dat zij ikSkedoedelefloeps wrote:Voicher volgende keer beter quoten aub, dat heb ik niet gezeg
Haha wat is dat nu weer voor 'n random opmerking. Het gaat toch over deze track?SMH wrote:Nee, hij weet me met dit nummer ook weer niet te rakendoe mij maar Odiseaa 2011!