Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren wordt deze echt wel vet :D


Alleen die vocals... Erg jammer en kinderachtig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet ook toegeven dat ik hem al aardig wat keertjes heb geluisterd vandaag :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:24 
 

Heerlijke plaat dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

ben ik nou de enige die dit niks vind? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 14:37 
 
Artiest

Verklaar je nader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Verklaar je nader.

Vind die vocals egt inspiratie loos en bagger. Kicks zijn vrij slap en standaard. Kan die melo in de climax ook egt niet uitstaan, weet niet precies waarom maar vind hem gewoon irritant >.< Verder zou dit een ''RAW'' track moeten voorstellen, maar de PP zijn nog wel meer ''RAW'' als dit. dus dit is egt alles behalve ''RAW'' :/
Enigste wat ik dan wel weer kan waarderen aan deze track zijn de sounds in de intro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vind hem ook niet zo bijzonder hoor, stoor me vooral aan die kinderachtige vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ookal komen die vocals mss wat Just Say My Name-achtig over, komen ze volgens mij helemaal niet uit dezelfde hoek. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat ze enigszins humoristisch bedoeld zijn en meer spotten met heel het hater-gedoe en het raw-gedoe van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ookal komen die vocals mss wat Just Say My Name-achtig over, komen ze volgens mij helemaal niet uit dezelfde hoek. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat ze enigszins humoristisch bedoeld zijn en meer spotten met heel het hater-gedoe en het raw-gedoe van tegenwoordig.


Jah maar toch vind ik dat hij ze achterwege had moeten laten, als ie hen de mond wou snoeren had ie ook gewoon een heerlijke ruige plaat kunnen maken om ze het tegendeel te bewijzen, deze vocals maken het alleen maar kinderachtiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Elke keer als ik die track beluister bezorgt die me weer kippenvel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 16:02 
 
Hardtraxxer

wat een zielige vocals. alleen de mid is vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 16:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

lekkere track
de vocals vind ik wel echt geniaal.
de kicks mochten iets harder en iets meer laag maar voor de rest heerlijk :D

:thumbsup:
goedzo willem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap het egt niet.. de laatste 2/3 jaar lopen de meeste op HT HHZ keihard te bashen om alles wat hij doet. Nu komt hij met die kinderachtige vocals en het waanbeeld dat het ''RAW'' is. En iedereen loopt gelijk z'n kont te kussen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 16:20 
 
Hardtraxx Newbie

Zieke dikke track.

Pommer schreef:
Ik vind hem ook niet zo bijzonder hoor, stoor me vooral aan die kinderachtige vocals

Skedoedelefloeps schreef:
Vind die vocals egt inspiratie loos en bagger. Kicks zijn vrij slap en standaard. Kan die melo in de climax ook egt niet uitstaan, weet niet precies waarom maar vind hem gewoon irritant Verder zou dit een ''RAW'' track moeten voorstellen, maar de PP zijn nog wel meer ''RAW'' als dit. dus dit is egt alles behalve ''RAW''
Enigste wat ik dan wel weer kan waarderen aan deze track zijn de sounds in de intro
RAW-vizion schreef:
Ik snap het egt niet.. de laatste 2/3 jaar lopen de meeste op HT HHZ keihard te bashen om alles wat hij doet. Nu komt hij met die kinderachtige vocals en het waanbeeld dat het ''RAW'' is. En iedereen loopt gelijk z'n kont te kussen


Hier hebben we een gezegde voor: De beste stuurlui zitten op hardtraxx :p Paupers
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

voicher schreef:
Zieke dikke track.

Pommer schreef:
Ik vind hem ook niet zo bijzonder hoor, stoor me vooral aan die kinderachtige vocals

Skedoedelefloeps schreef:
Vind die vocals egt inspiratie loos en bagger. Kicks zijn vrij slap en standaard. Kan die melo in de climax ook egt niet uitstaan, weet niet precies waarom maar vind hem gewoon irritant Verder zou dit een ''RAW'' track moeten voorstellen, maar de PP zijn nog wel meer ''RAW'' als dit. dus dit is egt alles behalve ''RAW''
Enigste wat ik dan wel weer kan waarderen aan deze track zijn de sounds in de intro
RAW-vizion schreef:
Ik snap het egt niet.. de laatste 2/3 jaar lopen de meeste op HT HHZ keihard te bashen om alles wat hij doet. Nu komt hij met die kinderachtige vocals en het waanbeeld dat het ''RAW'' is. En iedereen loopt gelijk z'n kont te kussen


Hier hebben we een gezegde voor: De beste stuurlui zitten op hardtraxx :p Paupers

Verklaar je nader?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 16:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een kneus :')

Mag je geen kritiek hebben ook al heb je het zelf nooit beter gedaan? Dan mag jij dus ook nooit ergens een negatief oordeel hebben over wat voor track dan ook... Stumperd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 16:44 
 
Artiest

Pommer schreef:
Mag je geen kritiek hebben ook al heb je het zelf nooit beter gedaan? Dan mag jij dus ook nooit ergens een negatief oordeel hebben over wat voor track dan ook...

in dat geval zou je ook moeten nagaan dat de producers die je afkraakt schijt aan je hebben als je niet met feedback komt waar ze wat aan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Pithune schreef:
Pommer schreef:
Mag je geen kritiek hebben ook al heb je het zelf nooit beter gedaan? Dan mag jij dus ook nooit ergens een negatief oordeel hebben over wat voor track dan ook...

in dat geval zou je ook moeten nagaan dat de producers die je afkraakt schijt aan je hebben als je niet met feedback komt waar ze wat aan hebben.

Alsof HHZ wat met advies doet als wij dat geven :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Pithune schreef:
Pommer schreef:
Mag je geen kritiek hebben ook al heb je het zelf nooit beter gedaan? Dan mag jij dus ook nooit ergens een negatief oordeel hebben over wat voor track dan ook...

in dat geval zou je ook moeten nagaan dat de producers die je afkraakt schijt aan je hebben als je niet met feedback komt waar ze wat aan hebben.

Alsof HHZ wat met advies doet als wij dat geven :/

Ik denk dat je je nog wel is zou kunnen verbazen over waar artiesten allemaal meelezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

acidburn schreef:
Hele dag al op repeat
:yay:

Hopelijk op de komende festivals niet :x


Nogmaals vind het wel een leuke track hoor, maar baal altijd zoooo als je weer iets van 4x het hitje van dat moment hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:37 
 
Artiest

Voicher volgende keer beter quoten aub, dat heb ik niet gezeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Ik denk dat je je nog wel is zou kunnen verbazen over waar artiesten allemaal meelezen :)

Dat weet ik, hij leest waarschijnlijk ook mee. Maar dat betekend niet dat hij er wat mee doet ;) (is iig niet te horen xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Voicher volgende keer beter quoten aub, dat heb ik niet gezeg :lol:

Nee, dat zij ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SMH schreef:
Nee, hij weet me met dit nummer ook weer niet te raken ;) doe mij maar Odiseaa 2011!

Haha wat is dat nu weer voor 'n random opmerking. Het gaat toch over deze track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:32 
 
Hardtraxxer

SICK, die intro is zo erg :D wordt los gaan op deze track!!
de melodie is fijn, maar niet super raw. i dont give a shit ik hou van de raw met melodie combi dus =)

van mij dikke props naar willem voor deze zieke track
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks