Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Kan het hierna weer over de track zelf gaan? Hier kun je discussiëren. Hoooooi


En hier kun je je favoriete line-up samenstellen. Kun je mooi aangeven hoe er naar het einde moet worden toegewerkt in jou ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als iemand dit als een hardere track intreperteert, hoe interpeteer je dan Bitch/Fight for Survival/Psycho? Waarom kon het op Beat the Bridge wel en op Rebirth niet? Ben ik benieuwd naar. Bedankt voor je antwoorden in elk geval.

Citaat:
Wanneer de mensen tot het einde blijven consumeren ze meer en draait het festival een grotere omzet, dus dat kan een reden zijn om er voor te kiezen om een populaire artiest zoals Headhunterz later op de avond te zetten. Om maar 1 van de vele mogelijke oorzaken te noemen.

Sluit dan naadloos aan op de commercialiteit waar het al het hele topic over gaat toch? Wat een verschrikkelijk smerige reden om niet aan opbouw te doen trouwens. Omdat de drankomzet dan stijgt. Jéééééézus. :sick:

Het was maar 1 van de vele voorbeelden, wat ik vermoed en dus niet zeker weet. Het komt bijvoorbeeld ook wel vaker voor dat een DJ meerdere boekingen heeft op dezelfde avond, waardoor hij ergens eerder of later staat geboekt dan dat goed ik de opbouw van de timetable valt. Om nog maar een voorbeeld te noemen. Wat de mensen die dit als een hardere track interpreteren, van een track als Bitch/Fight for Survival/Psycho vinden interesseert me niet en is ook niet relevant voor dit topic. En wat dit topic betreft, het gaat hier nog steeds om de Spaceman remix en niet om de commercialiteit en/of de timetabel volghorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Anders kruipt het halve topic ff in de kont van headhunterz. Gadverdamme wat een figuren zeg.

Sommige (ik noem geen namen) zelfs zo diep dat ik me zorgen begin te maken om de gezondheid van Headhunterz. >.<

JEFSKIII schreef:
Wat een Ikea ballebak nvieau hier he Willem, Ik weet zeker dat jij een smile op je face krijgt als je die discussies leest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 01:58 
 
Hardtraxx Newbie

Hoe kun je hier nou niet van houden, dit is gewoon GE-NI-AAL :drool:
Laag bpm intro brengt juist een erg vette sfeer met zich mee, ik zeg weer een meesterwerk Willem! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 03:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze track doet me nog niet zo veel. Wachten tot ik hem hoor in HQ/op Bassleader. Lessons in love vond ik op Reverze erg vet maar thuis weer minder. Dus maar hopen dat hij dan meevalt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 03:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op zeg, discussie gaat weer eens nergens over :lol: . Timothy heeft gewoon een punt, het komt nogal hard aan als na Everything Changes bijvoorbeeld een Just as Easy wordt gedraaid zoals op Qlimax (niet dat ik HHZ er voor aan zie om dat nummer te draaien maargoed). Maar de oorzaak ligt denk ik bij de organisaties, het lijkt me niet zo raar dat artiesten gewoon hun eigen ding doen :).
Al zie ik het liefst hardere setjes naarmate het einde vordert uiteraard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 06:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Dit vind ik zo'n opmerking van; als er maar bass in zit..

Commentaar mag blijkbaar niet van J9 en Jefski, vind het ook wel fijn dat zij voor mij beslissen of ik van de muziek genieten of niet. Scheelt weer, dan hoef ik dat immers zelf niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 07:56 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Commentaar mag blijkbaar niet van J9 en Jefski

Jawel hoor, lijkt me ongezond als je alles maar leuk vindt. Het ging me meer op de manier waarop je het bracht ;) en noem ik jouw naam bij mijn opmerking? Nee dus :) het was een algemene opmerking over iets wat me opvalt als ik hier weer eens kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 07:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat heb je zelf het liefste dan H? Een feest waarin je langzaam opbouwt naar wat hardere sets? Je hebt zelf ook zat hardere tracks dan deze. Ik begrijp best dat je je nieuwe track wil draaien maar waarom zou je de hele set vullen met tracks als deze?

Ik heb de term raw trouwens niet gebruikt, het gaat me om de opbouw en misschien het tempo van setjes. Waarom zou je dat compleet negeren.

J9_ schreef:
Jawel hoor, lijkt me ongezond als je alles maar leuk vindt.

Zijn we het daar in elk geval over eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 08:07 
 

A
Maximum schreef:
Dakpan schreef:
Anders kruipt het halve topic ff in de kont van headhunterz. Gadverdamme wat een figuren zeg.

Sommige (ik noem geen namen) zelfs zo diep dat ik me zorgen begin te maken om de gezondheid van Headhunterz. >.<

JEFSKIII schreef:
Wat een Ikea ballebak nvieau hier he Willem, Ik weet zeker dat jij een smile op je face krijgt als je die discussies leest? :P

natuurlijk ben je hier weer gelijk een kontekruipe he, leuk dat je hapt. Waar sommige zich we'll niet druk om maken. Denk dat we het beste gewoon weer over de track kunnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het hier deels met HHZ eens en ook deels met Timothyb.

Ik snap dat een organisatie het feest niet vroegtijdig wil laten leeglopen en daarom de artiesten die het goed doen bij het grote publiek willen spreiden over het feest. En het is ook helemaal niet super onlogisch om HHZ als 1 na laatste te zetten op Rebirth. Maar ik vind wel dat het de verantwoordelijkheid van de DJ is om een goeie aansluiting te vinden bij de rest van de DJ's die voor en na hem draaien. Op Rebirth bijvoorbeeld draaide Wildstylez ontzettend slap en sloot af met zijn Coldplay Bootleg, die toch wel in de categorie van de softste hardstyle valt. Dit terwijl na hem B-Front stond. Ik snap niet waarom Joram dan niet zijn set wat logischer opbouwt zodat hij ook een beetje naar B-Front toe draait. Voor HHZ geldt hetzelfde, al vind ik dat hij vrij sterk begon met deze remix, en daarna Dragonborn en Feel The Rhythm Remix, toch tracks die vrij stevig zijn en een goeie drive hebben, waardoor hij het tempo van de DJ's voor hem toch enigszins volgde. Ik vond het daarna wel weer ontzettend slap dat hij op dat tijdstip dan toch weer de makkelijke weg kies door tracks als Dirty Style te draaien en als dieptepunt af te sluiten met The Sacrifice (BH remix). Kies er dan voor om die kaas wat meer achterwege te laten en draai dan toch iets meer naar het tijdstip waarop je geboekt staat. Nu komt het gewoon veel te random over, en behalve Headshot had de set van HHZ net zo goed om 15u smiddags kunnen staan. En daar balen gewoon veel mensen van. (waaronder Timothyb en ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 09:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo is het wat netter verwoord inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 09:40 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
Dakpan schreef:
Anders kruipt het halve topic ff in de kont van headhunterz. Gadverdamme wat een figuren zeg.

Sommige (ik noem geen namen) zelfs zo diep dat ik me zorgen begin te maken om de gezondheid van Headhunterz. >.<

JEFSKIII schreef:
Wat een Ikea ballebak nvieau hier he Willem, Ik weet zeker dat jij een smile op je face krijgt als je die discussies leest? :P


Ga eens bij een release thread van TheraCords kijken, vind t daar nog wel erger.
En dan kan ik dit nummer tenminste wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zo is het wat netter verwoord inderdaad.

Ik ben altijd zo genuanceerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het een hele fijne plaat. Ik houdt ook meer van het hardere werk, maar ik kan tracks als deze tussendoor goed waarden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:29 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Ik ben het hier deels met HHZ eens en ook deels met Timothyb.

Ik snap dat een organisatie het feest niet vroegtijdig wil laten leeglopen en daarom de artiesten die het goed doen bij het grote publiek willen spreiden over het feest. En het is ook helemaal niet super onlogisch om HHZ als 1 na laatste te zetten op Rebirth. Maar ik vind wel dat het de verantwoordelijkheid van de DJ is om een goeie aansluiting te vinden bij de rest van de DJ's die voor en na hem draaien. Op Rebirth bijvoorbeeld draaide Wildstylez ontzettend slap en sloot af met zijn Coldplay Bootleg, die toch wel in de categorie van de softste hardstyle valt. Dit terwijl na hem B-Front stond. Ik snap niet waarom Joram dan niet zijn set wat logischer opbouwt zodat hij ook een beetje naar B-Front toe draait. Voor HHZ geldt hetzelfde, al vind ik dat hij vrij sterk begon met deze remix, en daarna Dragonborn en Feel The Rhythm Remix, toch tracks die vrij stevig zijn en een goeie drive hebben, waardoor hij het tempo van de DJ's voor hem toch enigszins volgde. Ik vond het daarna wel weer ontzettend slap dat hij op dat tijdstip dan toch weer de makkelijke weg kies door tracks als Dirty Style te draaien en als dieptepunt af te sluiten met The Sacrifice (BH remix). Kies er dan voor om die kaas wat meer achterwege te laten en draai dan toch iets meer naar het tijdstip waarop je geboekt staat. Nu komt het gewoon veel te random over, en behalve Headshot had de set van HHZ net zo goed om 15u smiddags kunnen staan. En daar balen gewoon veel mensen van. (waaronder Timothyb en ik).


Als je het op jouw manier beredeneert zou je dus nét zo goed aan B-Front, Frequencerz en Ran-D kunnen vragen waarom ze zo stonden te knallen terwijl ik daarna nog moest en waarom ze na 'Every Teadrop Is A Waterfall' meteen zo hard begonnen.

Waar ik het overigens helemaal niet mee eens ben want die jongens staan daar, net als ik, geboekt om hun eigen ding te doen. En als ik daar moeite mee zou hebben zouden zij zelf de laatste zijn die ik daarop aan zou kijken.

Wat zou jij ervan vinden als B-Front & Frequencerz en Ran-D hun dikste platen achterwegen laten omdat ik daarna nog moet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Wat zou jij ervan vinden als B-Front & Frequencerz en Ran-D hun dikste platen achterwegen laten omdat ik daarna nog moet?

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat heb jij het liefste H als je zelf feest? Een feest waarin een logische opbouw in hardheid in de TT is verwerkt, of vind je het goed als het van hard naar zacht en andersom gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flip27 schreef:
Headhunterz schreef:
Wat zou jij ervan vinden als B-Front & Frequencerz en Ran-D hun dikste platen achterwegen laten omdat ik daarna nog moet?

+1

Dit dus. Een DJ wordt geboekt om zijn specifieke sound naar voren te brengen. Dat Headhunterz dan geboekt wordt na deze gasten zou eigenlijk weinig uit moeten maken vind ik.

Maar we dwalen wel weer gigantisch af. Mag het aub weer een beetje richting de track vloeien in plaats van Rebirth?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Als je het op jouw manier beredeneert zou je dus nét zo goed aan B-Front, Frequencerz en Ran-D kunnen vragen waarom ze zo stonden te knallen terwijl ik daarna nog moest en waarom ze na 'Every Teadrop Is A Waterfall' meteen zo hard begonnen.

Waar ik het overigens helemaal niet mee eens ben want die jongens staan daar, net als ik, geboekt om hun eigen ding te doen. En als ik daar moeite mee zou hebben zouden zij zelf de laatste zijn die ik daarop aan zou kijken.

Wat zou jij ervan vinden als B-Front & Frequencerz en Ran-D hun dikste platen achterwegen laten omdat ik daarna nog moet?

Mee eens.

Tegenwoordig is het nou eenmaal zo dat een DJ er vooral staat om zijn producties. Mensen die komen kijken (zeker op een feest als Rebirth met veel jonge mensen) verwachten van Headhunterz, Wildstylez of wie dan ook dat ze hun eigen bekende nummers draaien, ongeacht het tijdstip. Dan is het aan de organisatie om een timetable zo vorm te geven dat er een logische opbouw in terug te vinden is.

Wat ik wel met Gangsterdwerg eens ben is dat de opbouw van een hoop DJ's te belabberd voor woorden is. Ik weet niet hoe jullie als DJ's het ervaren, maar ik vind het schijtirritant als ik eerst keihard sta te beuken op Headshot en vervolgens binnen 5 minuten m'n aansteker leeg is omdat The Sacrifice-remix en dat soort platen worden gedraaid. Je doel is toch juist om het publiek mee te laten gaan in een bepaalde flow, en die haal je er op die manier helemaal uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat heb jij het liefste H als je zelf feest? Een feest waarin een logische opbouw in hardheid in de TT is verwerkt, of vind je het goed als het van hard naar zacht en andersom gaat?


Het is onbeleefd om een vraag met een vraag te beantwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:47 
 
Artiest

TiMOTHYb schreef:
Wat heb jij het liefste H als je zelf feest? Een feest waarin een logische opbouw in hardheid in de TT is verwerkt, of vind je het goed als het van hard naar zacht en andersom gaat?


Ik vind beiden ok, een lineaire opbouw of een golfbeweging, het heeft allebei wel iets.
Ik vond het wel even spannend hoe de mensen zouden reageren, maar het ging hartstikke goed en mijn ogen zijn niet goed genoeg om dat kleine clubje te spotten die heel demonstratief met hun armen over elkaar gaan staan.

Nouja ontopic dan maar.. Vette track maar die intro is wel een beetje langzaam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Nouja ontopic dan maar.. Vette track maar die intro is wel een beetje langzaam :P

Hier moest ik dan wel weer even om lachen, mooie opmerking! :P
OT: vind dit eigenlijk wel prima klinken. Intro is heerlijk, en de melodie pakt me ook wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:

Nouja ontopic dan maar.. Vette track maar die intro is wel een beetje langzaam :P


Haha :P.
Waarom heb je er eigenlijk voor gekozen om de mid-intro op 130 te doen? Zodat hij makkelijker in te mixen is in een houseset of gewoon om eens een andere creatie naar buiten te brengen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Waarom heb je er eigenlijk voor gekozen om de intro op 130 te doen? Zodat hij makkelijker in te mixen is in een houseset of gewoon om eens een andere creatie naar buiten te brengen?


De Mid-intro is 130bpm hea, de intro weten we niet :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks