okOnthafloorx wrote:Zelfs kinderen van 3 vinden het lelijk ik zet dit lied op en hij roept keihard LELIJK LELIJKDie snapt het
Related topics
- View the latest post: Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix)
- View the latest post: Hardwell - Spaceman (Sub Zero Project Edit)
- View the latest post: Hardwell ft. Mitch Crown - Spaceman (Dr Phunk Remix) (REVR636C)
- View the latest post: W&W & Blasterjaxx - Rocket Spaceman (W&W & Hardwell Closing Edit) (REV???)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
En wat voegt je reactie nu toe?Wildstylerz wrote:ok
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
op het feit van voor een poep reactie die kerol zet?patrickjeb wrote:En wat voegt je reactie nu toe?Wildstylerz wrote:ok
-
S
Nee want hij is 3Onthafloorx wrote:Zelfs kinderen van 3 vinden het lelijk ik zet dit lied op en hij roept keihard LELIJK LELIJKDie snapt het
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
1ik ben een meisje en 2 om duidelijk te maken dat ik het geen goed nr vindtWildstylerz wrote:op het feit van voor een poep reactie die kerol zet?patrickjeb wrote:En wat voegt je reactie nu toe?Wildstylerz wrote:ok
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Wat doet dat er toe?Onthafloorx wrote:
1ik ben een meisje
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Omdat iemand dacht dat ik een jongen was, gaan jullie nou haten ja aiaiaiBart0ving wrote:Wat doet dat er toe?Onthafloorx wrote:
1ik ben een meisje
Omdat Joram 2 zegt dat 'een kerol' het zeiBart0ving wrote:Wat doet dat er toe?Onthafloorx wrote:
1ik ben een meisje
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
welkom op hardtraxxOnthafloorx wrote:Omdat iemand dacht dat ik een jongen was, gaan jullie nou haten ja aiaiaiBart0ving wrote:Wat doet dat er toe?Onthafloorx wrote:
1ik ben een meisje
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
heerlijk plaatje 
Vind het een verassend lekkere plaat.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wat verschrikkelijk saai trouwens. Beetje omheen gelezen dit topic maar
wat saai. 
Nou ehh de versie van Hardstyle.com... Intro gewoon 150 bmp heerlijk, tot na de Climax/ 2e break, dan gaat het aantal bpms opeens omhoog naar 175 ongeveer volgens mij nog sneller kon het niet echt meten, nou die kicks klinken dan echt nergens naar... hoor zelf dat ie de tok of hoe je het ook noemt in een kick weg valt en alleen een tail hoort.. en de outro valt ook niet te mixen dan.. Ik noem deze plaat op 175 bmp of meer geen afsluiter iig 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Je bedoelt dat ie van 128 naar 150 gaat?
Foutje haha mn snelheid werd automatisch op 150 bmp gezet zonder dat ik het wistiMark wrote:Je bedoelt dat ie van 128 naar 150 gaat?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ah, je had dus een soort Hardcore refixxxxx xD
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
The Prophet Hardcur RemuXxXiMark wrote:Ah, je had dus een soort Hardcore refixxxxx xD
Zit nog best leuk in elkaar.. Leuk plaatje om mee te openen, of voor thuis af en toe.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Beats Mer Pinute?MikezDJ wrote:Foutje haha mn snelheid werd automatisch op 150 bmp gezet zonder dat ik het wistiMark wrote:Je bedoelt dat ie van 128 naar 150 gaat?
Nee, Beat My PeanutsBart0ving wrote:Beats Mer Pinute?
Ik vind het trouwens nog steeds jammer dat er niet een versie is met een 150 bpm intro.
http://www2.zippyshare.com/v/7626270/file.htmlD-Teq wrote:Nee, Beat My PeanutsBart0ving wrote:Beats Mer Pinute?.
Ik vind het trouwens nog steeds jammer dat er niet een versie is met een 150 bpm intro.
En als je echt alleen de intro bedoeld, zal ik die vanavond even maken
E-Q-Lizer had er 1, maar die link is verlopen