Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
urbandesigner schreef:
Waarom heb je er eigenlijk voor gekozen om de intro op 130 te doen? Zodat hij makkelijker in te mixen is in een houseset of gewoon om eens een andere creatie naar buiten te brengen?


De Mid-intro is 130bpm hea, de intro weten we niet :P

Jij je zin :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt niet verkeerd. Intro is zo heel vet. Zit imo veel drive in op zo'n laag tempo. Climax-gedeelte heeft 't dan weer net niet. Moet 'm een keer op HQ horen, misschien dat dat me meer aanstaat. Outro is ook weer heel leuk :)

En verder ga ik me niet in de discussie mengen. Ben het met beide kanten wel enigszins eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Muziek is plezier
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat, alleen pitchen de kicks in de climax overdreven hoog :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op die laatste video die gepost is hoor je dat de outro (die hetzelfde is als de intro) 150bpm is dus de mensen die de trage intro niks vinden kunnen gewoon ff een editje maken. Iedereen tevreden :)

Had trouwens verwacht toen ik dit topic opende dat het binnen no-time vol zou staan met haat comments maar 't valt opzich wel mee (gelukkig) Dit zal wel zo'n plaatje worden die zo grijs word gedraaid als Nobody said it was easy maar ook wel zo 1 die je nooit zat bent. 1 ding dat ik niet begrijp is, er wordt veel gezeurd dat mensen niks moeten hebben van hard dance en t maar hersenloze boem boem boem muziek noemen, maar nu er steeds meer mensen gaan luisteren en er wel voor open staan barst de hel los en is het het einde van hard dance. Ik ben geen Nostradamus maar ik zie deze scene niet eindigen. Het publiek is zo dedicated dat zelfs als het commercieel word hard dance niet wordt opgegeven. Er word veel verwezen naar de jump scene die toen een tijdje ''in'' is geweest en daarna eindigde maar de die-hard's zijn er nog steeds elk feest en de hard dance scene is veel groter dan de jump scene dus ik zie er niet gauw een einde aan komen. Hard dance is here to stay!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
A
Maximum schreef:
Dakpan schreef:
Anders kruipt het halve topic ff in de kont van headhunterz. Gadverdamme wat een figuren zeg.

Sommige (ik noem geen namen) zelfs zo diep dat ik me zorgen begin te maken om de gezondheid van Headhunterz. >.<

JEFSKIII schreef:
Wat een Ikea ballebak nvieau hier he Willem, Ik weet zeker dat jij een smile op je face krijgt als je die discussies leest? :P

natuurlijk ben je hier weer gelijk een kontekruipe he, leuk dat je hapt. Waar sommige zich we'll niet druk om maken. Denk dat we het beste gewoon weer over de track kunnen hebben.

Wel mooi hoe negatief je praat over het niveau van een forum waar je zelf ook vol op deel aan neemt, om bij een artiest in de smaak te vallen en dan vervolgens gaat beweren dat ik loop te 'happen'. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:21 
 

Tja, maar om iemand een kontekruiper te noemen gelijk? Nee, want dan kan ik in elke Theracords/The Machine topic bewijze van die en die ook een kontekruiper noemen.
Maar misschien dat me reactie een beetje uitlokkerig overkwam. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gouryella schreef:
Hardstyle is bijvoorbeeld ook ontstaan uit de early hardcore en hardtrance. Door mensen die vernieuwden binnen de huidige standaarden. Dat Headhunterz dus met deze mix van house en hardstyle komt, wil ik alleen maar aanmoedigen, misschien vloeit daaruit een stroming die je verstand te boven gaat.

Deze mix van house en hardstyle?... Dit is gewoon hardstyle gast!

Als ik dit topic (en eigenlijk ieder topic over een hardstyle remix van een track uit een ander genre) doorlees zijn er bizar veel mensen die kennelijk het verschil tussen een remix en een crossover niet snappen.

Wat komt er uit het origineel? De melodie. Is 'melodie' een eigenschap van het genre house? Nee, melodie is ook hardstyle eigen.

Zygoma schreef:
Als Headhunterz een remix met downtempo midintro maakt is het ineens commercieel >.<
Technoboy deed 2,5 jaar terug hetzelfde, toen hoorde je niemand daarover zeuren.

Toen zeurden er ook zeker wel mensen hoor. Toen werd alleen niet gezegd dat het commercieel was, maar werd gezegd dat het gewoon kut was =P. De enige reden dat nu gezegd wordt dat het commercieel is, is omdat dit een remix is van een house artiest. En dat snap ik ècht niet, want dat maakt de track opzich niet anders. Deze track had net zo goed gewoon een originele hardstyle track kunnen zijn.

Sterker nog. Een langzaam stuk in hardstyle vind ik alles behalve commercieel, gezien 95% van de mensen het kut schijnt te vinden. Dat is dus niet echt een vorm van 'op het publiek in spelen' ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
Muziek is plezier

Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:34 
 
Hardtraxxer

Heel dik klinkt het!!
Zin in zaterdag! :)

Off topic (kan het niet laten): van mij hoeft het ook niet steeds harder, vind halverwege even knallen en daarna weer wat euforie heerlijk :) Er mogen juist wel eens wat rare dingen gebeuren in een line-up zoals Charly LN en Menthal theo op Defqon 2010( (L) ) of the prophet vorig jaar defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:

Als je het op jouw manier beredeneert zou je dus nét zo goed aan B-Front, Frequencerz en Ran-D kunnen vragen waarom ze zo stonden te knallen terwijl ik daarna nog moest en waarom ze na 'Every Teadrop Is A Waterfall' meteen zo hard begonnen.

B-Freqz begonnen met Rebirth, dat noem ik niet maximaal knallen dus ook zij hadden gewoon een opbouwende set.

Waar ik het overigens helemaal niet mee eens ben want die jongens staan daar, net als ik, geboekt om hun eigen ding te doen. En als ik daar moeite mee zou hebben zouden zij zelf de laatste zijn die ik daarop aan zou kijken.
Ben ik het ook wel mee eens

Wat zou jij ervan vinden als B-Front & Frequencerz en Ran-D hun dikste platen achterwegen laten omdat ik daarna nog moet?
Ik ben niet van de categorie harder=beter dus als b-freqz of ran-d wat vroeger staan dan vind ik het ook prima als ze zich inhouden en dat hebben ze ook wel gedaan. Zatox draaide tracks als Winter en It Must Be en dat zijn ook niet de lompste.


Over t algemeen vind ik wel dat dj's zich aan hun eigen stijl moeten houden daar is ook niks mis mee. Maar je kunt ook een middenweg kiezen dat als je vroeger staat dat je vrolijker draait en als je later staat dat je rauwer draait. Dat kwam er naar mijn idee niet echt uit zaterdag. Evenals de opbouw in de set zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Tja, maar om iemand een kontekruiper te noemen gelijk? Nee, want dan kan ik in elke Theracords/The Machine topic bewijze van die en die ook een kontekruiper noemen.
Maar misschien dat me reactie een beetje uitlokkerig overkwam. :P

Dus omdat jij in een ander topic andere mensen kan aan wijzen die 'kontenkruipen', ben jij er dus niet een met zo'n reactie? Overigens wel leuk dat het woord 'ook' gebruikt, waarmee je dus eigenlijk automatisch aangeeft dat je het dus wel doet. xd Stop gwn met dat slappe geluk, dan kunnen we weer on topic... wat overigens ook geld voor de mensen die hier nog steeds over de timetable van Rebirth lopen te discussiëren. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:12 
 
Artiest

Ik zal eerlijk zeggen, een DJ moet altijd met opbouwen bezig zijn enigszins, maar het is toch de taak van de boekingsmaatschappijen en de organisatoren om de line-up zo te maken dat iedereen zijn of haar ding kan doen toch? Ik bedoel als je B-Front binnen haalt kun je niet hetzelfde verwachten als wanneer je Headhunterz binnen haalt, dat mag je ook niet want dat zijn twee aparte stijlen. En ik moet ook zeggen, een 'opbouwende' set is net zo subjectief als een 'kwalitatieve' track. De een vind Doomed namelijk hard, de ander niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Ik zal eerlijk zeggen, een DJ moet altijd met opbouwen bezig zijn enigszins, maar het is toch de taak van de boekingsmaatschappijen en de organisatoren om de line-up zo te maken dat iedereen zijn of haar ding kan doen toch? Ik bedoel als je B-Front binnen haalt kun je niet hetzelfde verwachten als wanneer je Headhunterz binnen haalt, dat mag je ook niet want dat zijn twee aparte stijlen. En ik moet ook zeggen, een 'opbouwende' set is net zo subjectief als een 'kwalitatieve' track. De een vind Doomed namelijk hard, de ander niet.

Dat probeerde ik TiMOTHYb ook al uit te leggen twee pagina's terug, maar dat schijnt heel moelijk te zijn ofzo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Begrippen als tempo/drive (door bijvoorbeeld het ontbreken van breaks als in Sacrifice) zijn toch vrij abstract. Jullie gooien zelf de term 'raw' weer eens in de groep namelijk, daar heb ik het niet over gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Heel dik klinkt het!!
Zin in zaterdag! :)

Off topic (kan het niet laten): van mij hoeft het ook niet steeds harder, vind halverwege even knallen en daarna weer wat euforie heerlijk :) Er mogen juist wel eens wat rare dingen gebeuren in een line-up zoals Charly LN en Menthal theo op Defqon 2010( (L) ) of the prophet vorig jaar defqon.


Agree!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan me weinig storen aan een minder logische line-up. Ik houd wel van afwisseling tijdens zo'n middag/avond. Vorig jaar Beat The Bridge vind ik een goed voorbeeld waarin Heady ook later op de avond moest draaien na Adaro en Ran-D. Toch kon ik er heerlijk van genieten. Ik vond dat echt een heldenset. Klassiekers gemixt met nieuwe tracks, (klein beetje) dubstep en hardere platen. Ook idd op Defqon 2010 vond ik het met Charly en Theo in de line-up een heerlijke afwisseling!

Van mij hoeft de standaard vrolijk naar raw line-up dus niet. Zolang ik maar verrast wordt met leuke nummers en ik niet een standaard set te horen krijgt. En dan mogen stijlen wat mij betreft best gemixt worden.

En om even een bruggetje te maken naar ontopic; dat is juist wat mij ook aantrekt bij deze track. Geen standaard track, maar een verassende track die de grenzen van verschillende stijlen opzoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm jammer. Deze vind ik niks. Willem heeft zo te horen het origineel in grote lijnen gevolgd. De synth en melodie pakken mij allebei niet. Kicks kan ik niet beoordelen op deze kwaliteit. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Gouryella schreef:
Hardstyle is bijvoorbeeld ook ontstaan uit de early hardcore en hardtrance. Door mensen die vernieuwden binnen de huidige standaarden. Dat Headhunterz dus met deze mix van house en hardstyle komt, wil ik alleen maar aanmoedigen, misschien vloeit daaruit een stroming die je verstand te boven gaat.

Deze mix van house en hardstyle?... Dit is gewoon hardstyle gast!


Hardstyle met house invloeden dan. Het maakt mij weinig uit hoe het genoemd wordt, als ik er maar goed op los kan gaan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het is alsof de naam Headhunterz het kwade in mensen oproept gezien al die comments.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_Padam schreef:
het is alsof de naam Headhunterz het kwade in mensen oproept gezien al die comments.. :lol:

Tjap, 1 iemand zet een kansloze opmerking neer.
Voor de rest zijn het voor het grote deel gewoon serieuze reacties (ook die offtopic gaan).
Wel vaag dat er ineens mensen opduiken hier die nooit iets posten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wel vaag dat er ineens mensen opduiken hier die nooit iets posten :)


Er zijn zovelen die dagelijks meelezen maar niets posten en dat heb ik het nog geeneens over de artiesten. ;) Maar goed liever OT terug...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat bij die spanjaarden een stuk beter los dan het gemiddelde feestje hier echt geniaal om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:41 
 

mrazura schreef:
Het gaat bij die spanjaarden een stuk beter los dan het gemiddelde feestje hier echt geniaal om te zien.

Duh, die gasten krijgen een paar x per jaar zoiets, die leven er maanden naartoe. Hier kun je elke week wel ergens terecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gouryella schreef:
Sunboom schreef:
Gouryella schreef:
Hardstyle is bijvoorbeeld ook ontstaan uit de early hardcore en hardtrance. Door mensen die vernieuwden binnen de huidige standaarden. Dat Headhunterz dus met deze mix van house en hardstyle komt, wil ik alleen maar aanmoedigen, misschien vloeit daaruit een stroming die je verstand te boven gaat.

Deze mix van house en hardstyle?... Dit is gewoon hardstyle gast!


Hardstyle met house invloeden dan. Het maakt mij weinig uit hoe het genoemd wordt, als ik er maar goed op los kan gaan. ^^

Nouja, nogmaals - er zitten geen house invloeden in! Tenzij je het langzame tempo als een house-invloed zou willen bestempelen, maar daar zou ik het niet mee eens zijn, omdat house echt niet het 'alleenrecht' op dat tempo heeft. Het is gewoon een ander tempo.

Verder ben ik het overigens compleet met je eens hoor =P.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks