Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:32 
 
Hardtraxxer

Jongens jongens jongens... Wat een niveautje weer hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:58 
 
Hardtraxx Addict

Lessons in love remix: YEAH :love:
Spaceman remix : Nope -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de reden van hhz om dit soort softe tracks na een setje Bfront/Frequencerz te gaan draaien. Waarom weigeren jullie nu elke keer ook maar enige vorm van opbouw aan te houden? Waarom regel je niet met de organisatie dat je midden op de dag staat als je zo nodig die blije rotzooi moet draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de reden van hhz om dit soort softe tracks na een setje Bfront/Frequencerz te gaan draaien. Waarom weigeren jullie nu elke keer ook maar enige vorm van opbouw aan te houden? Waarom regel je niet met de organisatie dat je midden op de dag staat als je zo nodig die blije rotzooi moet draaien.

Ten eerste, jij vind dit 'blije rotzooi' en iemand anders kan dit ook als een hardere track interpreten. Ten tweede is het denk ik niet Headhunterz die er bewust voor zorgt dat hij op dat tijdstip word geboekt, maar de organisatie zelf. En als je zelf producer bent en net een nieuwe track af hebt wil je die natuurlijk draaien. Verder als je logisch kan na denken heeft de organisatie hier ook wel zo zijn redenen voor. Wanneer de mensen tot het einde blijven consumeren ze meer en draait het festival een grotere omzet, dus dat kan een reden zijn om er voor te kiezen om een populaire artiest zoals Headhunterz later op de avond te zetten. Om maar 1 van de vele mogelijke oorzaken te noemen. Misschien moet je in het vervolg even wat langer nadenken voordat je in een topic die over een nieuwe track gaat, begint over een timetable van een festival. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als iemand dit als een hardere track intreperteert, hoe interpeteer je dan Bitch/Fight for Survival/Psycho? Waarom kon het op Beat the Bridge wel en op Rebirth niet? Ben ik benieuwd naar. Bedankt voor je antwoorden in elk geval.

Citaat:
Wanneer de mensen tot het einde blijven consumeren ze meer en draait het festival een grotere omzet, dus dat kan een reden zijn om er voor te kiezen om een populaire artiest zoals Headhunterz later op de avond te zetten. Om maar 1 van de vele mogelijke oorzaken te noemen.

Sluit dan naadloos aan op de commercialiteit waar het al het hele topic over gaat toch? Wat een verschrikkelijk smerige reden om niet aan opbouw te doen trouwens. Omdat de drankomzet dan stijgt. Jéééééézus. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:20 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de reden van hhz om dit soort softe tracks na een setje Bfront/Frequencerz te gaan draaien. Waarom weigeren jullie nu elke keer ook maar enige vorm van opbouw aan te houden? Waarom regel je niet met de organisatie dat je midden op de dag staat als je zo nodig die blije rotzooi moet draaien.

Wil je erover praten?



:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de reden van hhz om dit soort softe tracks na een setje Bfront/Frequencerz te gaan draaien. Waarom weigeren jullie nu elke keer ook maar enige vorm van opbouw aan te houden? Waarom regel je niet met de organisatie dat je midden op de dag staat als je zo nodig die blije rotzooi moet draaien.

Wil je erover praten?



:')

Ik wil er heel erg graag over praten, daarom kaart ik het eens aan. Enlighten me.

Die smiley doet het trouwens al een tijd niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Die smiley doet het trouwens al een tijd niet meer.


Op Partyflock wel. :innocent:

Kan het hierna weer over de track zelf gaan? Hier kun je discussiëren. Hoooooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Jongens jongens jongens... Wat een niveautje weer hier


Dat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de reden van hhz om dit soort softe tracks na een setje Bfront/Frequencerz te gaan draaien. Waarom weigeren jullie nu elke keer ook maar enige vorm van opbouw aan te houden? Waarom regel je niet met de organisatie dat je midden op de dag staat als je zo nodig die blije rotzooi moet draaien.


Boehoehuilie. Ik heb anders helemaaaal geen problemen gehad om los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga het blijven zeggen, die outroooo! :worship: :worship: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:11 
 
Artiest

TiMOTHYb schreef:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de reden van hhz om dit soort softe tracks na een setje Bfront/Frequencerz te gaan draaien. Waarom weigeren jullie nu elke keer ook maar enige vorm van opbouw aan te houden? Waarom regel je niet met de organisatie dat je midden op de dag staat als je zo nodig die blije rotzooi moet draaien.


Dit soort vragen die je bezighouden kun je ook gewoon stellen in plaats van het antwoord zelf vast in te vullen, maar bij deze dus, want het zit je geloof ik nogal dwars.

Niet iedere organisatie kiest voor een lineaire opbouw in de line-up. Niet iedereen wil constant alleen maar harder en harder naarmate de avond vordert. Dit was mijn rol op rebirth en er is me nadrukkelijk gevraagd om mijn eigen ding te doen.

En trouwens, vind je het zelf ook niet wat onnozel om een artiest erop aan te kijken dat die zijn eigen tracks draait? Dandaarbij, als ik hardere tracks draai dan zijn dat meestal tracks van B-Front, Ran-D of A2 records en die stonden er allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:14 
 

Wat een Ikea ballebak nvieau hier he Willem, Ik weet zeker dat jij een smile op je face krijgt als je die discussies leest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:14 
 
Artiest

Headhunterz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de reden van hhz om dit soort softe tracks na een setje Bfront/Frequencerz te gaan draaien. Waarom weigeren jullie nu elke keer ook maar enige vorm van opbouw aan te houden? Waarom regel je niet met de organisatie dat je midden op de dag staat als je zo nodig die blije rotzooi moet draaien.


Dit soort vragen die je bezighouden kun je ook gewoon stellen in plaats van het antwoord zelf vast in te vullen, maar bij deze dus, want het zit je geloof ik nogal dwars.

Niet iedere organisatie kiest voor een lineaire opbouw in de line-up. Niet iedereen wil constant alleen maar harder en harder naarmate de avond vordert. Dit was mijn rol op rebirth en er is me nadrukkelijk gevraagd om mijn eigen ding te doen.

En trouwens, vind je het zelf ook niet wat onnozel om een artiest erop aan te kijken dat die zijn eigen tracks draait? Dandaarbij, als ik hardere tracks draai dan zijn dat meestal tracks van B-Front, Ran-D of A2 records en die stonden er allemaal.


Heel erg begrijpelijk dat een artiest zijn eigen tracks draait :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:16 
 

Headhunterz schreef:
En trouwens, vind je het zelf ook niet wat onnozel om een artiest erop aan te kijken dat die zijn eigen tracks draait? Dandaarbij, als ik hardere tracks draai dan zijn dat meestal tracks van B-Front, Ran-D of A2 records en die stonden er allemaal.

Is tegenwoordig wel de "standaard", vind het altijd wel leuk als een artiest veel tracks van andere draait (Net als vroegâh). Zodat je niet de tracklisten van te voren kan raden.

Al wordt dit wel steeds meer gedaan, waarvoor hulde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de reden van hhz om dit soort softe tracks na een setje Bfront/Frequencerz te gaan draaien. Waarom weigeren jullie nu elke keer ook maar enige vorm van opbouw aan te houden? Waarom regel je niet met de organisatie dat je midden op de dag staat als je zo nodig die blije rotzooi moet draaien.


Waarom zeg je dan niet ook dat Bfront en Frequencerz misschien te vroeg stonden? Die deden ook gewoon hun ding... Ik vind het niet erg als er beetje afwisseling, als de laatste act maar hard is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:21 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Ik weet zeker dat jij een smile op je face krijgt als je die discussies leest?

Als hij 't niet krijgt dan ik wel. Ben hier een poosje niet geweest en ik ga alles weer eens langs, echt.. Veel van de mensen hier zouden eens een lesje 'Hoe geniet ik van de muziek?' moeten krijgen ofzo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Niet iedereen wil constant alleen maar harder en harder naarmate de avond vordert. Dit was mijn rol op rebirth en er is me nadrukkelijk gevraagd om mijn eigen ding te doen.


Hier ben ik het echt mee eens! Ik begrijp dat er opbouw moet zitten in een feest, maar ik vond het bijvoorbeeld op Reverze ook geweldig dat Wildstylez lekker laat stond om weer wat euforie terug te krijgen. Als er na Reverze Flashback bijvoorbeeld iets had gestaan als Adaro en daarna B-front dan was ik al naar huis geweest na de Flashback.

Er zijn genoeg mensen die niet van die rauwe herrie houden en als je steeds verder opbouwt dan gaat het voorkomen dat halverwege het feest de zaal al leeg stroomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:36 
 

Showey schreef:
Er zijn genoeg mensen die niet van die rauwe herrie houden en als je steeds verder opbouwt dan gaat het voorkomen dat halverwege het feest de zaal al leeg stroomt.

Dit is vloeken in de kerk op Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Showey schreef:
Er zijn genoeg mensen die niet van die rauwe herrie houden en als je steeds verder opbouwt dan gaat het voorkomen dat halverwege het feest de zaal al leeg stroomt.

Dit is vloeken in de kerk op Hardtraxx

Weet ik en dat mag zo nu en dan wel eens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik weet zeker dat jij een smile op je face krijgt als je die discussies leest?

Als hij 't niet krijgt dan ik wel. Ben hier een poosje niet geweest en ik ga alles weer eens langs, echt.. Veel van de mensen hier zouden eens een lesje 'Hoe geniet ik van de muziek?' moeten krijgen ofzo ^^

Haha idd! Gewoon losgaan op de muziek ipv te gaan miereneuken. Al mag je op dit forum ook wel (onderbouwend) kritisch zijn wanneer dat nodig is imo. Kunnen (vooral beginnende) artiesten veel van opsteken denk ik.

Ik wil trouwens graag het volgende boek aanraden die het toch lastig vinden:
http://www.bol.com/boeken/hoe-geniet-ik-van-muziek-zonder-mieren-te-neuken-voor-dummies
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:57 
 

Gouryella schreef:
J9_ schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik weet zeker dat jij een smile op je face krijgt als je die discussies leest?

Als hij 't niet krijgt dan ik wel. Ben hier een poosje niet geweest en ik ga alles weer eens langs, echt.. Veel van de mensen hier zouden eens een lesje 'Hoe geniet ik van de muziek?' moeten krijgen ofzo ^^

Haha idd! Gewoon losgaan op de muziek ipv te gaan miereneuken.

Dit vind ik zo'n opmerking van; als er maar bass in zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gouryella schreef:
J9_ schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik weet zeker dat jij een smile op je face krijgt als je die discussies leest?

Als hij 't niet krijgt dan ik wel. Ben hier een poosje niet geweest en ik ga alles weer eens langs, echt.. Veel van de mensen hier zouden eens een lesje 'Hoe geniet ik van de muziek?' moeten krijgen ofzo ^^

Haha idd! Gewoon losgaan op de muziek ipv te gaan miereneuken. Al mag je op dit forum ook wel (onderbouwend) kritisch zijn wanneer dat nodig is imo. Kunnen (vooral beginnende) artiesten veel van opsteken denk ik.

Ik wil trouwens graag het volgende boek aanraden die het toch lastig vinden:
http://www.bol.com/boeken/hoe-geniet-ik-van-muziek-zonder-mieren-te-neuken-voor-dummies

Pagina is niet beschikbaar hoor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het gaat nu wel verschrikkelijk off-topic, maar ik ben het echt volledig eens met TiMOTHYb. Ik zie het liefst een echt goede, mooie opbouwende line-up. Dat vind ik zelf gewoon het fijnst bij een festival met een wat breder aanbod binnen de hardstyle, want je ziet me soms toch timetables..... Daarnaast is het dan aan de artiest of aan de organisatie om te bepalen hoe zij hun set gaan invullen. Maar prima dat andere mensen er anders over denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders kruipt het halve topic ff in de kont van headhunterz. Gadverdamme wat een figuren zeg.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks