Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:55 
 
Hardtraxx Newbie

Bazen plaat..

Gunz for Hire is by far de meest groeiende duo in de hardstyle scene

Hun shit is het vetst :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dancesolutions schreef:
Gunz for Hire is by far de meest groeiende duo in de hardstyle scene

In wat voor opzicht? Populariteit? Ja misschien wel.
Voor de rest, niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Deze komt voor mij in de categorie: eerste drie keer wel vet, daarna niet meer om aan te horen


Dit, net als Put it On en Evolution Complete, hopelijk gaat niet hetzelfde gebeuren bij Sorrow!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 21:47 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Pommer schreef:
Deze komt voor mij in de categorie: eerste drie keer wel vet, daarna niet meer om aan te horen


Dit, net als Put it On en Evolution Complete, hopelijk gaat niet hetzelfde gebeuren bij Sorrow!


die kan ik beantwoorden!

gewoon niet te vaak luisteren en je laten verrassen op een feest ^^
(bijvoorbeeld door een dj die hem normaal nooit draait)
want dan is die in ene wel heel vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 16:22 
 

Lyst schreef:
Kicks zijn iets anders, maar nog steeds niet mijn ding. Voor de rest is het weer een standaard Ran-D plaat.


Jij kan zeiken, ben zelf op dit forum nog bijna nooit een positieve reactie van jou tegengekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 16:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Daarvoor moet je in de Theracords, Spoontech, Sys-X of early hardstyle topics zijn. Bij Tillt/Fusion is het half om half. De rest is allemaal waardeloos; slappe kicks, kicks die een kilometer hoogspringen, ieder nummer is weer een melodietje met de standaard structuur, niets geen diepgang zoals in Ultraform/Sybase (om er maar een paar te noemen) wel het geval is. Punches sluiten bijna nooit aan bij de tails van de kick; het zijn altijd twee duidelijk aparte dingen. Tails lopen regelmatig te lang door. De meer bas de harder is het motto. Er wordt tegenwoordig amper gebruik gemaakt van percussie. Ik schaam me vaak voor de kinderachtige vocals. Breaks halen het tempo uit heel veel nummers en zijn door het vele toepassen ervan een irritant element in de structuur geworden. Het is allemaal weinig origineel en divers, het liefst blijft men zo dicht mogelijk bij de vorige plaat, melken ze de hype die er op dat moment is helemaal uit. Draaien ze de plaat tot vijf keer toe op hetzelfde feest. Totdat iedereen het helemaal zat is, maken ze weer een nieuwe plaat en begint het hele proces opnieuw.

Bij de meerderheid van de releases zijn minimaal 3 van de bovenstaande negatieve punten het geval. Naarmate je langer luistert gaat je standaard van wat goed is omhoog. Van iemand die nog maar pas luistert, geloof ik best dat die melodietjes vet vind en er niets om geeft dat de structuur in iedere track hetzelfde is. Het duurt een tijd voordat je je er aan gaat storen. Tel daarbij op dat de stijl van mij weg "evolueert" en je hebt een reden waarom ik vaker negatief ben dan positief. Gelukkig weten de eerstgenoemde labels nog wel platen te produceren met de elementen die ik muziek zoek, als die er niet waren geweest was ik al lang gestopt met het luisteren naar nieuwe hardstyle tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst, je lijkt wel de kickmessias.

Overal ventileer je jouw idee over de beste kicks. Ik denk dat iedereen nu wel op de hoogte is van je standpunt hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 17:25 
 

Doe het niet, Taxi :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe lang luister jij al hardstyle dan Lyst? Dat ik ongeveer weet wanneer ik er echt mee moet gaan stoppen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Punches sluiten bijna nooit aan bij de tails van de kick; het zijn altijd twee duidelijk aparte dingen. Tails lopen regelmatig te lang door.


Ok.. nou en? Heel veel mensen vinden wel dat het wel lekker klinkt, wat maakt het dan uit hoe het technisch in elkaar zit? Je kritiek is zo ver gezocht, niet alles hoeft aan meneer Lyst zijn standaarden te voldoen. :aww: Luister het gewoon niet als je het niet leuk vind en hou je dan gewoon bezig met de artiesten/tracks die wel die kicks hebben waar jij het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bacchus schreef:
Lyst schreef:
Punches sluiten bijna nooit aan bij de tails van de kick; het zijn altijd twee duidelijk aparte dingen. Tails lopen regelmatig te lang door.


Ok.. nou en? Heel veel mensen vinden wel dat het wel lekker klinkt, wat maakt het dan uit hoe het technisch in elkaar zit? Je kritiek is zo ver gezocht, niet alles hoeft aan meneer Lyst zijn standaarden te voldoen. :aww: Luister het gewoon niet als je het niet leuk vind en hou je dan gewoon bezig met de artiesten/tracks die wel die kicks hebben waar jij het over hebt.

Hij mag toch zeggen wat ie vindt? En als dat overwegend negatief is, dan is dat zo. Kom op zeg, als je je eraan stoort lees je er toch overheen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Bacchus schreef:
Lyst schreef:
Punches sluiten bijna nooit aan bij de tails van de kick; het zijn altijd twee duidelijk aparte dingen. Tails lopen regelmatig te lang door.


Ok.. nou en? Heel veel mensen vinden wel dat het wel lekker klinkt, wat maakt het dan uit hoe het technisch in elkaar zit? Je kritiek is zo ver gezocht, niet alles hoeft aan meneer Lyst zijn standaarden te voldoen. :aww: Luister het gewoon niet als je het niet leuk vind en hou je dan gewoon bezig met de artiesten/tracks die wel die kicks hebben waar jij het over hebt.


Hij mag toch zeggen wat ie vindt? En als dat overwegend negatief is, dan is dat zo. Kom op zeg, als je je eraan stoort lees je er toch overheen ;).


Dat mag hij zeker zeggen. Maar om nu 10 keer per dag overal hetzelfde geklaag neer te zetten is ook een beetje overdreven. Hij loopt overal hetzelfde verhaaltje over kicks te vertellen, het is nu wel duidelijk. Beter dat hij zich bezig gaat houden met muziek die hij wel leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh Lyst vind deze muziek echt wel leuk hoor, daarvoor zie ik hem veel te veel tijd in het forum stoppen. Begrijp alleen inderdaad soms niet waarom je niet gewoon weg zou blijven uit topics van artiesten waar je onderhand zo´n erge afkeer tegen hebt ontwikkeld. Zou zou ik het aanpakken in elk geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Lyst, je lijkt wel de kickmessias.

Overal ventileer je jouw idee over de beste kicks. Ik denk dat iedereen nu wel op de hoogte is van je standpunt hoor.


Meer heb ik niet te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kicks zijn iets anders, maar nog steeds niet mijn ding. Voor de rest is het weer een standaard Ran-D plaat.

Dat is wat ik zei.. Nou hey wat erg. Ik weidde er pas over uit toen iemand weer zo'n belachelijke reactie moest geven. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kicks zijn iets anders, maar nog steeds niet mijn ding. Voor de rest is het weer een standaard Ran-D plaat.

Dat is wat ik zei.. Nou hey wat erg. Ik weidde er pas over uit toen iemand weer zo'n belachelijke reactie moest geven. :yawn:


Ik ben het ook wel eens dat mensen gewoon niet moeten reageren op jou, niks persoonlijks ofzo :P Maar stoor me er wel steeds vaker aan dat er bij elk topic weer een discussie met lappen tekst is waar jij altijd bij betrokken bent. Ik zou niet eens de moeite nemen om tegen je in te gaan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap zelf niet eens dat hij het leuk vind om steeds weer hetzelfde te typen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:44 
 

dawasiknie schreef:
Ik snap zelf niet eens dat hij het leuk vind om steeds weer hetzelfde te typen xd

In A4 formaat nog wel, ik denk dat er wel wat CTRL C + CTRL V aan bod komt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kicks zijn iets anders, maar nog steeds niet mijn ding. Voor de rest is het weer een standaard Ran-D plaat.

Dat is wat ik zei.. Nou hey wat erg. Ik weidde er pas over uit toen iemand weer zo'n belachelijke reactie moest geven. :yawn:


Sluit ik me bij aan.

OT: Heerlijk nummer live, verveeld nog niet gelukkig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Lyst schreef:
Kicks zijn iets anders, maar nog steeds niet mijn ding. Voor de rest is het weer een standaard Ran-D plaat.

Dat is wat ik zei.. Nou hey wat erg. Ik weidde er pas over uit toen iemand weer zo'n belachelijke reactie moest geven. :yawn:


Ik ben het ook wel eens dat mensen gewoon niet moeten reageren op jou, niks persoonlijks ofzo :P Maar stoor me er wel steeds vaker aan dat er bij elk topic weer een discussie met lappen tekst is waar jij altijd bij betrokken bent. Ik zou niet eens de moeite nemen om tegen je in te gaan haha

Ik heb er geen problemen mee, ik vind de discussies juist een stuk boeiender om te lezen dan de standaard "ik vind het mooi/ik vind het niet mooi" reacties. Waar ik me wel aan stoor is dat ik juist bij deze post de moeite heb genomen om kort te zijn over de kicks (iedereen kent immers mijn mening daar wel over) en dat de mensen dat dan nog als aanleiding zien om mij daar op aan te vallen. En dan is het voor mij verleidelijker/leuker om de discussie aan te gaan dan om een eerdere post op te zoeken en te zeggen, ga die maar eens lezen. En dan voer ik die discussie echt niet met de mensen die zeggen dat ik dat verhaal nu al voor de zoveelste keer vertel, maar met degene die het voor het eerst ziet. Dan mag je dat, vind ik, ook wel in die context plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 18:55 
 

Lyst schreef:
Daarvoor moet je in de Theracords, Spoontech, Sys-X of early hardstyle topics zijn. Bij Tillt/Fusion is het half om half. De rest is allemaal waardeloos; slappe kicks, kicks die een kilometer hoogspringen, ieder nummer is weer een melodietje met de standaard structuur, niets geen diepgang zoals in Ultraform/Sybase (om er maar een paar te noemen) wel het geval is. Punches sluiten bijna nooit aan bij de tails van de kick; het zijn altijd twee duidelijk aparte dingen. Tails lopen regelmatig te lang door. De meer bas de harder is het motto. Er wordt tegenwoordig amper gebruik gemaakt van percussie. Ik schaam me vaak voor de kinderachtige vocals. Breaks halen het tempo uit heel veel nummers en zijn door het vele toepassen ervan een irritant element in de structuur geworden. Het is allemaal weinig origineel en divers, het liefst blijft men zo dicht mogelijk bij de vorige plaat, melken ze de hype die er op dat moment is helemaal uit. Draaien ze de plaat tot vijf keer toe op hetzelfde feest. Totdat iedereen het helemaal zat is, maken ze weer een nieuwe plaat en begint het hele proces opnieuw.

Bij de meerderheid van de releases zijn minimaal 3 van de bovenstaande negatieve punten het geval. Naarmate je langer luistert gaat je standaard van wat goed is omhoog. Van iemand die nog maar pas luistert, geloof ik best dat die melodietjes vet vind en er niets om geeft dat de structuur in iedere track hetzelfde is. Het duurt een tijd voordat je je er aan gaat storen. Tel daarbij op dat de stijl van mij weg "evolueert" en je hebt een reden waarom ik vaker negatief ben dan positief. Gelukkig weten de eerstgenoemde labels nog wel platen te produceren met de elementen die ik muziek zoek, als die er niet waren geweest was ik al lang gestopt met het luisteren naar nieuwe hardstyle tracks.


Zover lees ik jou zever :) tgaat toch altijd over het zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:01 
 

Hej jongens, de eerste kick klinkt 0,09 db harder dan de andere, en de 2de kick pitcht een microcentimer hoger, wanneer de vocalen erbij komen hoor je dat de 23ste kick even overslaagt (wie dat niet hoort is echt achterlijk en kent niets van hardstyle) Oh voor ik het vergeet de melodie op de 18de kick sluit niet perfect aan, dat een dj die fout durft maken, schande.
En de 34ste kick klinkt op het eerste gehoor goed maar als ik de bassline van de 12de pitchkick erbij haal merk ik dat Thera die ooit al gebruikt heeft. Ook heeft de 36 pitchdown kick een lagere beuk dan de 38ste wat op zich raar is want die moeten normaal tegelijk vallen met de 18de en de 20ste pitchkicks.
Tis maar dat je het weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Hej jongens, de eerste kick klinkt 0,09 db harder dan de andere, en de 2de kick pitcht een microcentimer hoger, wanneer de vocalen erbij komen hoor je dat de 23ste kick even overslaagt (wie dat niet hoort is echt achterlijk en kent niets van hardstyle) Oh voor ik het vergeet de melodie op de 18de kick sluit niet perfect aan, dat een dj die fout durft maken, schande.
En de 34ste kick klinkt op het eerste gehoor goed maar als ik de bassline van de 12de pitchkick erbij haal merk ik dat Thera die ooit al gebruikt heeft. Ook heeft de 36 pitchdown kick een lagere beuk dan de 38ste wat op zich raar is want die moeten normaal tegelijk vallen met de 18de en de 20ste pitchkicks.
Tis maar dat je het weet.


hele erge faal reactie :thumbdown:
laat lyst gewoon "afzeiken" wat maakt jullie dat nou uit? als hij dat vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik mag geen tracks afzeiken, maar hij mag mij wel afzeiken. Hoe noemen ze dat ook alweer, oja hypocriet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik mag geen tracks afzeiken, maar hij mag mij wel afzeiken. Hoe noemen ze dat ook alweer, oja hypocriet :P


waarom mag jij geen tracks afzeiken? omdat anderen dat tegen je zeggen?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks