Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Dat gezeik ook over vocals altijd... als een producer zelf een geschikte stem heeft om in nummers te verwerken, waarom dan niet?? Coldplay gaat toch ook niet voor ieder nummer een andere zanger zoeken?! En je zegt toch ook niet: Bah, dit Lady Gaga nummer is alwéér ingezongen door Lady Gaga! ^^

Verder is dit gewoon een zeer vette track!


Niet echt een goede vergelijking.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oke, oke..

een iets betere dan:
"Dit 2 Unlimited nummer heeft alwéér Ray en Anita vocals huillachzorz"

Vocals geven een act identiteit en herkenbaarheid.. de één kiest er voor en de ander niet. Leer ermee te leven, want jullie bepalen niet wat een act wel of niet mag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Dat gezeik ook over vocals altijd... als een producer zelf een geschikte stem heeft om in nummers te verwerken, waarom dan niet?? Coldplay gaat toch ook niet voor ieder nummer een andere zanger zoeken?! En je zegt toch ook niet: Bah, dit Lady Gaga nummer is alwéér ingezongen door Lady Gaga! ^^

Verder is dit gewoon een zeer vette track!

Wie zegt dat het geschikt is? Dat vind jij.
Ik vind de vocals in hun tracks vrijwel altijd wannabe stoer en kinderachtig, kortom helemaal niet geschikt voor hardstyle tracks. En dat is voor sommigen (anderen vinden het vet..) het hele probleem met de vocals. En dan kun je wel scheve vergelijkingen gaan maken met coldplay, maar daar worden de vocals niet anders van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Brainweavers schreef:
Dat gezeik ook over vocals altijd... als een producer zelf een geschikte stem heeft om in nummers te verwerken, waarom dan niet?? Coldplay gaat toch ook niet voor ieder nummer een andere zanger zoeken?! En je zegt toch ook niet: Bah, dit Lady Gaga nummer is alwéér ingezongen door Lady Gaga! ^^

Verder is dit gewoon een zeer vette track!

Wie zegt dat het geschikt is? Dat vind jij.
Ik vind de vocals in hun tracks vrijwel altijd wannabe stoer en kinderachtig, kortom helemaal niet geschikt voor hardstyle tracks. En dat is voor sommigen (anderen vinden het vet..) het hele probleem met de vocals. En dan kun je wel scheve vergelijkingen gaan maken met coldplay, maar daar worden de vocals niet anders van.

@ Lyst, vind je dat ook zo bij tracks als Struggle For Existance, The Cycle en Evolution Complete? Ik snap dat de een de vocalen uit Gangsters Don't Dance of Put It On niks vind en de ander wel, want dat is een questie van smaak natuurlijk. Bij die 1e 3 door mij genoemde nummers van hun zijn de vocalen anders gebruikt en op die manier vind ik ze persoonlijk veel vetter, maar af en toe iets anders kan ook wel vet zijn vind ik. Het werd de laatste tijd bij de Ran-D producties wel ff iets tè vind ik zelf en ik denk ook dat daar die kritiek van daan is gekomen @ Brainweavers. Vele zien ook solo producties over het hooft, want degene die roepen dat het van Ran-D's kant komt vergeten vaak Adaro - HYWTBS en solo producties van Ran-D, zoals Inner Child, Crossroads. Voor de rest zie ik doe critiek alleen uit gaan naar de Psyko Punkz en dat vind ik zelf persoonlijk gewoon zwaar terrecht. Hierbij is mijn boekwerk ten einde. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geniaal als de climax er eenmaal in klapt.. lijkt idd een beetje op haunter of the dark. keihard van genoten op Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit project zal wel niet eeuwig blijven hè, die vocals passen naar mijn mening precies bij het sfeertje van de tracks en dus ook bij de LIVE-act. Vond het zaterdag erg vet en hoop ze snel nog eens mee te maken. Dit nummer ging zowel in de tent als op de main heerlijk hard. Vooral het laatste stukje is even lekker aanzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wie zegt dat het geschikt is? Dat vind jij.
Ik vind de vocals in hun tracks vrijwel altijd wannabe stoer en kinderachtig, kortom helemaal niet geschikt voor hardstyle tracks. En dat is voor sommigen (anderen vinden het vet..) het hele probleem met de vocals. En dan kun je wel scheve vergelijkingen gaan maken met coldplay, maar daar worden de vocals niet anders van.



Jij bent van de early toch, Lyst?! Volgens mij gaan die teksten ook ***vaak*** over hoe hard de bass wel niet is, of hoeveel pillen en coke je wel niet moet snuiven... dat is toch even kinderachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Lyst schreef:
Wie zegt dat het geschikt is? Dat vind jij.
Ik vind de vocals in hun tracks vrijwel altijd wannabe stoer en kinderachtig, kortom helemaal niet geschikt voor hardstyle tracks. En dat is voor sommigen (anderen vinden het vet..) het hele probleem met de vocals. En dan kun je wel scheve vergelijkingen gaan maken met coldplay, maar daar worden de vocals niet anders van.



Jij bent van de early toch, Lyst?! Volgens mij gaan die teksten ook ***vaak*** over hoe hard de bass wel niet is, of hoeveel pillen en coke je wel niet moet snuiven... dat is toch even kinderachtig!

Waarschijnlijk is dat veel bij die 'mainstream' early platen en ik denk dat Lyst als ik zo vaak zijn reacties lees aan dat soort nummers (met zekere uitzondering) juist een hekel heeft. :thumbup: Maar ik ben geen Lyst noch Early kenner, dus wacht maar tot hij zelf met een boekwerk als reactie komt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Lyst schreef:
Wie zegt dat het geschikt is? Dat vind jij.
Ik vind de vocals in hun tracks vrijwel altijd wannabe stoer en kinderachtig, kortom helemaal niet geschikt voor hardstyle tracks. En dat is voor sommigen (anderen vinden het vet..) het hele probleem met de vocals. En dan kun je wel scheve vergelijkingen gaan maken met coldplay, maar daar worden de vocals niet anders van.



Jij bent van de early toch, Lyst?! Volgens mij gaan die teksten ook ***vaak*** over hoe hard de bass wel niet is, of hoeveel pillen en coke je wel niet moet snuiven... dat is toch even kinderachtig!

Op een enkele uitzondering na worden zijn dat maar hele korte vocals en geen hele rap-teksten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Lyst schreef:
Wie zegt dat het geschikt is? Dat vind jij.
Ik vind de vocals in hun tracks vrijwel altijd wannabe stoer en kinderachtig, kortom helemaal niet geschikt voor hardstyle tracks. En dat is voor sommigen (anderen vinden het vet..) het hele probleem met de vocals. En dan kun je wel scheve vergelijkingen gaan maken met coldplay, maar daar worden de vocals niet anders van.



Jij bent van de early toch, Lyst?! Volgens mij gaan die teksten ook ***vaak*** over hoe hard de bass wel niet is, of hoeveel pillen en coke je wel niet moet snuiven... dat is toch even kinderachtig!

Noem eens een early hardstyle artiest waarbij de vocals vaak kinderachtig zijn dan?
Kom zelf niet verder dan Duro..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zany, Prophet, Zenith, Dana enz. ik ben verder geen kenner van early maar ik heb net op youtube wat early platen geluisterd en iedere dj die ik nu noemde heeft in mijn ogen nummers met kinderachtige vocals/samples.. now you're a victim of hardstyle... is toch net zo wannabe gangster als teksten van tegenwoordig... wat mij betreft hoort het ook gewoon bij hardstyle en ik erger me er niet aan!

Maar eigelijk gaat dit gesprek alweer té offtopic..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een gezeik toch weer

iedereen ging hard los op deze plaat op the qontinent, is dat niet het belangerijkste wat een track moet doen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop da de Psyko Punkz hem op Laundry Day draaie ^^(zoals in hun BBC Set)

Thuis doet hij me niet zoveel,maar Live is dit gewoon :yay: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basscow schreef:
wat een gezeik toch weer

iedereen ging hard los op deze plaat op the qontinent, is dat niet het belangerijkste wat een track moet doen? :P


Juist! Dat is zeker het belangrijkste. Deze plaat maakt echt iets los bij het publiek. Prima plaat dus. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best lekker, maar niet zo onder de indruk als bijna iedereen hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

So Better Lock Your Door, We're Comin' To Your Town, Here comes the pain.. KINGS OF THE UNDERGROUND!! :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Noem eens een early hardstyle artiest waarbij de vocals vaak kinderachtig zijn dan?
Kom zelf niet verder dan Duro..

Saifam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:57 
 
Hardtraxx Newbie

degelijke kwaliteit!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0ckaExaf2Hs&feature=related[/youtube]

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knul schreef:
degelijke kwaliteit!



:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind hem na meerdere malen luisteren toch wat tegen vallen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Vind hem na meerdere malen luisteren toch wat tegen vallen..


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Vind hem na meerdere malen luisteren toch wat tegen vallen..

niet mee eens, vind hem echt dik! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 11:56 
 
Hardtraxxer

Geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Knul schreef:
degelijke kwaliteit!



:bomb:

Gaat die domme boer door het vetste stuk heen zitten krijsen mongol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 00:34 
 
Hardtraxx Veteran

Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks