Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

*Hij vind dat ik geen tracks mag afzeiken, maar " "
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:15 
 

Lyst schreef:
Ik mag geen tracks afzeiken, maar hij mag mij wel afzeiken. Hoe noemen ze dat ook alweer, oja hypocriet :P


:worship: HELD :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:16 
 
Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
Hej jongens, de eerste kick klinkt 0,09 db harder dan de andere, en de 2de kick pitcht een microcentimer hoger, wanneer de vocalen erbij komen hoor je dat de 23ste kick even overslaagt (wie dat niet hoort is echt achterlijk en kent niets van hardstyle) Oh voor ik het vergeet de melodie op de 18de kick sluit niet perfect aan, dat een dj die fout durft maken, schande.
En de 34ste kick klinkt op het eerste gehoor goed maar als ik de bassline van de 12de pitchkick erbij haal merk ik dat Thera die ooit al gebruikt heeft. Ook heeft de 36 pitchdown kick een lagere beuk dan de 38ste wat op zich raar is want die moeten normaal tegelijk vallen met de 18de en de 20ste pitchkicks.
Tis maar dat je het weet.

dit zegt lyst toch helemaal niet en zo verteld hij het helemaal niet. Wel reëel blijven aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Spablauw schreef:
Hej jongens, de eerste kick klinkt 0,09 db harder dan de andere, en de 2de kick pitcht een microcentimer hoger, wanneer de vocalen erbij komen hoor je dat de 23ste kick even overslaagt (wie dat niet hoort is echt achterlijk en kent niets van hardstyle) Oh voor ik het vergeet de melodie op de 18de kick sluit niet perfect aan, dat een dj die fout durft maken, schande.
En de 34ste kick klinkt op het eerste gehoor goed maar als ik de bassline van de 12de pitchkick erbij haal merk ik dat Thera die ooit al gebruikt heeft. Ook heeft de 36 pitchdown kick een lagere beuk dan de 38ste wat op zich raar is want die moeten normaal tegelijk vallen met de 18de en de 20ste pitchkicks.
Tis maar dat je het weet.

dit zegt lyst toch helemaal niet en zo verteld hij het helemaal niet. Wel reëel blijven aub


oftewel faal reacite
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:37 
 
Artiest

On Topic AUB, newbies en Lyst gezeik gaat me overal te lang door :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. Dit wordt een discussie over een discussie. Dat lijkt me niet helemaal het juiste plan.

Ontopic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 22:31 
 

Spablauw schreef:
Hej jongens, de eerste kick klinkt 0,09 db harder dan de andere, en de 2de kick pitcht een microcentimer hoger, wanneer de vocalen erbij komen hoor je dat de 23ste kick even overslaagt (wie dat niet hoort is echt achterlijk en kent niets van hardstyle) Oh voor ik het vergeet de melodie op de 18de kick sluit niet perfect aan, dat een dj die fout durft maken, schande.
En de 34ste kick klinkt op het eerste gehoor goed maar als ik de bassline van de 12de pitchkick erbij haal merk ik dat Thera die ooit al gebruikt heeft. Ook heeft de 36 pitchdown kick een lagere beuk dan de 38ste wat op zich raar is want die moeten normaal tegelijk vallen met de 18de en de 20ste pitchkicks.
Tis maar dat je het weet.

Letterlijke ROFL hier :lol:


ot: Ik hoop dat deze niet te lang op zich laat wachten met releasen, voor ie net zo overplayed word als een Tonight Remix, Just As Easy ect.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks