Dit dus. Op een feest blijft ie epic. Maar achter mijn laptoppie kwam bij mij ook niet het klaarkom-momentje zoals ik verwacht had na de eerste keer horen op een feest.Pete wrote:Vind hem na meerdere malen luisteren thuis toch wat tegen vallen..
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
't is weer beetje veel van 't zelfde, Ran-D gaat nu écht vervelen
Ook al is dit een van z'n (hun) beste platen van de laatste tijd, het lijkt gewoon allemaal te veel op elkaar, dus boeit 't me niet echt
Ook al is dit een van z'n (hun) beste platen van de laatste tijd, het lijkt gewoon allemaal te veel op elkaar, dus boeit 't me niet echt
blijf m geniaal vinden.. dat opgefokte sfeertje voor de climax; here comes the pain, kings of the underground!! en die climax die erin klapt.. geniaal!!!
-
J
Geen verkeerd trackje, maar heb toch liever Sorrow.
JEFSKIII wrote:Geen verkeerd trackje, maar heb toch liever Sorrow.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik krijg nog elke keer kippenvel van deze plaat waar ik hem ook luister.Chukkels wrote:Dit dus. Op een feest blijft ie epic. Maar achter mijn laptoppie kwam bij mij ook niet het klaarkom-momentje zoals ik verwacht had na de eerste keer horen op een feest.Pete wrote:Vind hem na meerdere malen luisteren thuis toch wat tegen vallen..
Vind hem zeker dik, alleen is die bpm verhoging thuis niet zo boeiend als live 
Klopt, maar wel vet dat het erin zit.Pommer wrote:Vind hem zeker dik, alleen is die bpm verhoging thuis niet zo boeiend als live
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik hoor die BPM verhoging eigenlijk niet..? Anywayz, echt een dikke plaat weer van G4H. Hopelijk kunnen we binnenkort ook Sorrow in HQ beluisteren!Pommer wrote:Vind hem zeker dik, alleen is die bpm verhoging thuis niet zo boeiend als live
Off-topic: voor de liefhebbers G4H hebben vandaag hun officiële website gelanceerd gunzforhire.com.
-
J
En youtube channel, die maskers.
Hoop soon een echte HQ Sorrow/K.O.T.U preview.
Hoop soon een echte HQ Sorrow/K.O.T.U preview.
Dat is niet gezond kerelLove_Fulfilled wrote: Ik hoor die BPM verhoging eigenlijk niet..?
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Inno wrote:Dat is niet gezond kerelLove_Fulfilled wrote: Ik hoor die BPM verhoging eigenlijk niet..?
Het is een dameInno wrote:Dat is niet gezond kerelLove_Fulfilled wrote: Ik hoor die BPM verhoging eigenlijk niet..?
Maar idd toch een vrij duidelijke tempo-verhoging
Oeps, scusiPommer wrote: Het is een dame![]()
Tja, het is de keuze van de producer. Het is altijd wel herkenbaar van wie dit is. Ik vind het daarom ook wel fijn dat hij tijdens sets ook van andere dj's plaatjes draait, want een uur lijkt mij ietwat te veel van het goeie.Inno wrote:'t is weer beetje veel van 't zelfde, Ran-D gaat nu écht vervelen![]()
Ik blijf dit wel een ijzersterke plaat vinden.
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Excuses aanvaardInno wrote:Oeps, scusiPommer wrote: Het is een dame![]()
-
F
- 9 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Dit nummer is zo dik!!!
knettergoed.
ik snap de negatieve comments hier niet
dit is een meesterwerk!
knettergoed.
ik snap de negatieve comments hier niet
dit is een meesterwerk!
-
VHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Vind het wel een sterke plaat maar vind Adaro zijn solo producties van hoger niveau dan de G4H tracks tot nu toe.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Boing boing, laat maar.
Word een beetje moe van die G4H kicks..
Verder vind ik het maar een mindere versie van Haunter Of The Dark.
Doet me vrij weinig dit
Word een beetje moe van die G4H kicks..
Verder vind ik het maar een mindere versie van Haunter Of The Dark.
Doet me vrij weinig dit
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
denk dat dit voor mij de plaat van het jaar is
dit is echt de enige plaat waarbij ik echt alle energie die ik heb eruit stamp!
KINGS OF THE UNDERGROUND!!! BAM BAM BAM!
dit is echt de enige plaat waarbij ik echt alle energie die ik heb eruit stamp!
KINGS OF THE UNDERGROUND!!! BAM BAM BAM!
Deze komt voor mij in de categorie: eerste drie keer wel vet, daarna niet meer om aan te horen
Na alle lovende, kwijlende etc. reacties over zowel Gunz for Hire, als deze plaat, maar eens de preview geluisterd. Maar sorry, vind er niks aan.
Rete irritante vocals, en vind de kicks niet lekker.
Ik zie veel liever Adaro solo draaien, snap heel die hype over Gunz for Hire ook niet echt? Maar zal wel aan mij liggen dan!
Rete irritante vocals, en vind de kicks niet lekker.
Ik zie veel liever Adaro solo draaien, snap heel die hype over Gunz for Hire ook niet echt? Maar zal wel aan mij liggen dan!