Hoi, gaarne ontopic pl0x
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
A
-
JHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2011
- last seen Jan 2012
Ik vind hem wel oke!:)
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Vind die versnelling geen reet aan.
Hopelijk was dat live gedaan, anders een faal track.
Heb 'm bij Adaro & Ran-D afzonderlijk gehoord, en beide hadden die versnelling. Het filmpje is van die showcase, en daar heb je ook die versnelling. Zegt natuurlijk niks, maar ik denk dat die versnelling zo hoort !TiMOTHYb wrote:How you know?G1LL wrote:
Volgens mij is dat niet waar
Nee dat zit in de track.RoBinVdHaRdStYleR wrote:Vind die versnelling geen reet aan.
Kvind het juist een van de betere van gzh eigenlijk, tenminste zover ik kan horen beetje eindelijk beetje pit in hun plaat 
kan er zelf nog niet veel uit op maken
wachten op HQ
wachten op HQ
kings of the underground is gewoon een massavernietigingswapen! wat een geweld!
trouwens b-front draaide hem ook en die 2e climax was volgens mij niet versneld hoor
trouwens b-front draaide hem ook en die 2e climax was volgens mij niet versneld hoor
Godverdomme wat was dat vet gisteren. Wat een mega dikke plaat.
My doet ie nog altijd niets. Gare vocals en weer diezelfde sounds.
Kicks zijn iets anders, maar nog steeds niet mijn ding. Voor de rest is het weer een standaard Ran-D plaat.
Viel me ook al op idd, die vond ik ook wel wat vetter, de versie die G4H draaide was eigenlijk gewoon hardcoreEnvious wrote:kings of the underground is gewoon een massavernietigingswapen! wat een geweld!![]()
Ben ik ook van mening en mn subwoofer staat te blazen als nooit tevoren.Lyst wrote:Kicks zijn iets anders, maar nog steeds niet mijn ding. Voor de rest is het weer een standaard Ran-D plaat.
die iets betere preview klinkt ook maar beetje ruk
heb em op the qontinent gehoord en daar was het echt het meest bazige nummer van het feest
heb em op the qontinent gehoord en daar was het echt het meest bazige nummer van het feest
Dan altijd nog een standaard Adaro plaat!Lyst wrote:Kicks zijn iets anders, maar nog steeds niet mijn ding. Voor de rest is het weer een standaard Ran-D plaat.
Nou vooruit een standaard Ran-D plaat met de screeches van Adaro - Haunter of The Dark 
mijn versie van Kings (:
View on YouTube
View on YouTube
-
JHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2011
- last seen Jan 2012
IddMaximum wrote:Dan altijd nog een standaard Adaro plaat!Lyst wrote:Kicks zijn iets anders, maar nog steeds niet mijn ding. Voor de rest is het weer een standaard Ran-D plaat.
DankjeLyst wrote:Nou vooruit een standaard Ran-D plaat met de screeches van Adaro - Haunter of The Dark
Last edited by Maximum on 21 Aug 2011 23:45, edited 2 times in total.
Dat gezeik ook over vocals altijd... als een producer zelf een geschikte stem heeft om in nummers te verwerken, waarom dan niet?? Coldplay gaat toch ook niet voor ieder nummer een andere zanger zoeken?! En je zegt toch ook niet: Bah, dit Lady Gaga nummer is alwéér ingezongen door Lady Gaga! 
Verder is dit gewoon een zeer vette track!
Verder is dit gewoon een zeer vette track!