Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de break wel heel erg vet eigenlijk, beste sfeer die ik in alle Defqon-anthems heb gehoord. Zodra de synth erin komt vind ik het niet zo heel spectaculair meer, maar misschien komt dat ook door de break. Met zo'n epische opbouw past zo'n uplifting Frontliner deuntje niet helemaal, had daar liever een diepgaande melodie gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 14:50 
 
Hardtraxxer

Na Symbols (beste plaat van 2012 imo) had ik veel meer van Frontliner verwacht. Dit doet me echt helemaal niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Typische Defqon-anthem melodie, maar toch wel leuk. Die eerste 4 kicks zijn echt om te janken steeds, zo plat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon anthems zijn altijd matig, m.u.v. die van de vorige editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen Defqon gevoel hier, misschien komt dat nog maar op het moment: nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

barryberghem schreef:
Hoor je (hopelijk) een week na het festival nergens meer.

Frontliner zijn sets al eens bekeken? :P

OT: Snel beluisterd, wat geskipt .. over het algemeen: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz schreef:
Ik vindt dit toch wel 1 van de betere Defqon anthems dan de afgelopen jaren :)


dit maar vind wel steeds die pauzes in de melodie irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 16:45 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem eigenlijk best lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De anthems van 2010 hadden pas melodieën die niet te volgen waren. xd
Vind dit een hele leuke plaat, goeie break, lekkere melodie en de kicks zijn prima te doen. Jammer inderdaad van die halve melodie die is niet origineel meer.
Die olifant synth bij 2:13 is trouwens geniaal. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 17:16 
 
Hardtraxxer

idd die olifant haha, wel heel vet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele vette break, met een goede sfeer erin. Jammer dat er een nogal simpele melodie achteraan komt.
Een pakkend deuntje, maar die melodielijn in de break had wel wat mee gedaan mogen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 18:54 
 
Hardtraxxer

Zeker een grote tegenvaller. Dat de sound hetzelfde is als die van symbols stoort me nog niet eens heel erg. Maar dat het zo'n inspiratieloos deuntje is geworden, voor een defqon anthem, vind ik bijna sneu. Het lijkt mij als dj ongeveer de grootste eer die je kan krijgen, het anthem maken. En ze lijken er de laatste jaren wel minder tijd en energie in de steken dan voor losse producties
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 18:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wtf. ik had echt iets veeeel vetters verwacht.

wat een tering melodie. echt heel jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Wtf. ik had echt iets veeeel vetters verwacht.

wat een tering melodie. echt heel jammer :(

En op Facebook zei je nog dat je hem supervet vond. Meelopertjeeeee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 19:17 
 
Hardtraxx Newbie

krijg er niet echt een anthem gevoel bij. meer een lekker nummer maar zeker niet slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die hem wel heel veel op die van vorig jaar vind lijken?


Niet zozeer de meldie zelf, maar wel de synth en de opbouw.
Zelfs het stukje op 2:10 waar de melodie even gepauzeerd wordt en er een stilte valt om een of ander effectje erin te gooien.


Deze comment trouwens ook op youtube :lol: :lol: :lol:

Citaat:
hardstyle used to have very important messages. it was a gerne to raise peoples consciousness and enlightenment... now it has become a gerne of alcohol and pointless partying.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 20:05 
 
Hardtraxxer

SL8492 schreef:
The Venator schreef:
Wtf. ik had echt iets veeeel vetters verwacht.

wat een tering melodie. echt heel jammer :(

En op Facebook zei je nog dat je hem supervet vond. Meelopertjeeeee xd


hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb je m'n reactie gemist Koelkast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, deze klinkt zeker wel leuk, typisch Defqon en typisch Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Citaat:
hardstyle used to have very important messages. it was a gerne to raise peoples consciousness and enlightenment... now it has become a gerne of alcohol and pointless partying.


Haha +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
The Venator schreef:
Wtf. ik had echt iets veeeel vetters verwacht.

wat een tering melodie. echt heel jammer :(

En op Facebook zei je nog dat je hem supervet vond. Meelopertjeeeee xd

Hulde aan social media! :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

World of madness vond ik toch veel degelijker, en scrap attack/no time to waste/unite al helemaal dit komt niet eens over als een anthem... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 21:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
The Venator schreef:
Wtf. ik had echt iets veeeel vetters verwacht.

wat een tering melodie. echt heel jammer :(

En op Facebook zei je nog dat je hem supervet vond. Meelopertjeeeee xd


heb je die wel geluisterd? die video die ik deelde? dat was echt niet het anthem hoor >.<

EDIT:

het was dus deze xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We oordelen te snel, hij komt nu ineens toch wel heel lekker binnen. Vlinders in mn buik
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Ben ik de enige die hem wel heel veel op die van vorig jaar vind lijken?


Niet zozeer de meldie zelf, maar wel de synth en de opbouw.
Zelfs het stukje op 2:10 waar de melodie even gepauzeerd wordt en er een stilte valt om een of ander effectje erin te gooien.




ik vind het een mix van defqon anthem vorig jaar en summer in the city van decibel qua melodie
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks