Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Frontliner

Track(s): Weekend Warriors (Official Defqon.1 2013 Anthem)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Luister nu op m'n laptop dus over de kicks kan ik niet goed oordelen, maar dit klinkt best lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:13 
 
Hardtraxx Newbie

Aparte notenkeuze, maar wordt door mij zeker gewaardeerd!
Leuke plaat, goed anthem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:13 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt leuk, misschien waardeer ik hem pas echt na een paar keer luisteren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Break klinkt wel vet, maar verder... Mja, ik vind het weer ontzettend standaard klinken. Zonde van die 'weekend warriors' vocal ook. En uiteraard het belangrijkste aspect: de kicks, welke niet veel meer zijn dan veredelde claps... Gemiste kans als het aan mij ligt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:17 
 
Hardtraxx Addict

Kicks vind ik juist wél lekker klinken in deze tracks, veel beter dan zijn vorige kicks, die ik nogal wat vond missen, hier klinken ze lekker vol. Melodie pakt me wel, nu maar hopen dat de intro die eraan zit ook vet is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die melodie verdacht veel lijken op Symbols :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm op eerste gehoor niet echt bijzonder klinken, geeft me niet het gevoel van een Defqon anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weer een bout anthem, de 4e op rij. Waardeloze melodie en die kick van Frontliner wordt met elke volgende plaat weer een stukje platter. Climax heeft ook 0,0 energie of drive. Ach, ik zou meer verrast zijn geweest als het wél een leuke plaat zou zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:23 
 
Hardtraxx Addict

Nijidik schreef:
Kicks vind ik juist wél lekker klinken in deze tracks, veel beter dan zijn vorige kicks, die ik nogal wat vond missen, hier klinken ze lekker vol. Melodie pakt me wel, nu maar hopen dat de intro die eraan zit ook vet is :)

Dit, klinkt lekker dit zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:24 
 
Hardtraxx Addict

Valt toch weer tegen op het eerste gehoor. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
En weer een bout anthem, de 4e op rij. Waardeloze melodie en die kick van Frontliner wordt met elke volgende plaat weer een stukje platter. Climax heeft ook 0,0 energie of drive. Ach, ik zou meer verrast zijn geweest als het wél een leuke plaat zou zijn geweest.

Wat deze man zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vindt dit toch wel 1 van de betere Defqon anthems dan de afgelopen jaren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran

Nog niet echt overtuigd. Climax doet mij een beetje denken aan Psychedelic Wasteland.
Sfeer is wel leuk neergezet, de rest eromheen doet me vooralsnog niks. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Anthem een half uur geleden 2 keer geluisterd en ik weet nu de melodie al niet meer. Het pakt niet om een of vallige reden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:50 
 
Hardtraxxer

Zeer vette break, en de algemene sfeer van dit anthem vind ik veel beter dan de laatste paar DQ1 anthems. De synth vind ik echter best wel kut klinken, had het liever wat minder 'schel' gehad.

Al met al klinkt het wel goed, maar niet super ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind z'n kicks eigenlijk ook steeds wat zwakker worden. Origineel stukje ook van 2:08 met die halve melodie. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:51 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Anthem een half uur geleden 2 keer geluisterd en ik weet nu de melodie al niet meer. Het pakt niet om een of vallige reden..

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

Nee dit word hem niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
En weer een bout anthem, de 4e op rij. Waardeloze melodie en die kick van Frontliner wordt met elke volgende plaat weer een stukje platter. Climax heeft ook 0,0 energie of drive. Ach, ik zou meer verrast zijn geweest als het wél een leuke plaat zou zijn geweest.

Eens, doet me werkelijk waar helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13/12
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt eigenlijk wel goed. Met een defqon anthem verwacht ik over het algemeen niet superveel, dus dit is alleraardigst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Met een defqon anthem verwacht ik over het algemeen niet superveel, dus dit is alleraardigst.

Want? En hoe kun je door een lage verwachting een track alleraardig vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:26 
 
Hardtraxxer

cutted
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks