Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dronken een pinball game spelen is makkelijker te volgen dan deze zielige melodie
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Anthem een half uur geleden 2 keer geluisterd en ik weet nu de melodie al niet meer. Het pakt niet om een of vallige reden..

4 keer geluisterd al, en idd melodie ook kwijt
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gangsterdwerg schreef:
En weer een bout anthem, de 4e op rij. Waardeloze melodie en die kick van Frontliner wordt met elke volgende plaat weer een stukje platter. Climax heeft ook 0,0 energie of drive. Ach, ik zou meer verrast zijn geweest als het wél een leuke plaat zou zijn geweest.

Wat deze man zegt.


Dat is gangsterdwerg toch
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:
Met een defqon anthem verwacht ik over het algemeen niet superveel, dus dit is alleraardigst.

Want? En hoe kun je door een lage verwachting een track alleraardig vinden.


Mensen hebben blijkbaar extra hoge verwachtingen van een anthem, ik in ieder geval niet. Het zal niet de beste plaat van Frontliner ooit zijn, maar ik vind het een goed plaatje zo op het eerste gehoor.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:58 
 
Hardtraxx Elite

Na Symbols had ik grote hoop, maar dat heeft ie dus in 1 klap weggeblazen...
Wat een saaie en inspiratieloze plaat dit! En doe is wat aan die synth, ben hem helemaal zat..
Zowat elke element uit deze track op de break na, komt wel uit 1 van zijn oudere platen.

Telleurgesteld.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 01:24 
 
Hardtraxx Veteran

Het is gewoon: Defqon anthems 09-12 (Symbols edit)

Te standaard en boeit net zoals elk Defqon Anthem op het eerste gehoor niet.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de track helaas ook niet bijzonder maar zeker ook niet slecht.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 01:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Mwah, niet slecht maar ook nog niet geweldig.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij had beter de melodie kunnen gebruiken in het defqon intro stukje. weet niet wat ik er van moet vinden, moet het denk ik vaker horen. Mis sowieso wel wat drive.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 08:46 
 
Hardtraxx Elite

na een paar keer luisteren vind ik hem best lekker, mist inderdaad wel wat drive.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 08:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ Khadber, als ik lees dat Frontliner dit jaar het Defqon anthem mag maken verwacht ik gewoon het 11e nummer van hem dat op deze manier verloopt. Zo werkt het toch 9/10 keer bij anthems? Een producer maakt gewoon waar hij op dat moment zin in heeft en nu pakt dat gewoon niet zo origineel en goed uit vind ik.

Vind trouwens NTTW verreweg het beste anthem van de laatste jaren als ik zou moeten kiezen.

Oh; een uur Frontliner op de RED trouwens. Wordt weer huilen met (de eigen) pet op. xd
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 08:55 
 
Hardtraxx Newbie

Gewoon een redelijk luisterplaatje, meer niet. Hoor je (hopelijk) een week na het festival nergens meer.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 08:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

barryberghem schreef:
Hoor je (hopelijk) een week na het festival nergens meer.

Wat denk je zelf Barry?
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 09:02 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
barryberghem schreef:
Hoor je (hopelijk) een week na het festival nergens meer.

Wat denk je zelf Barry?
De tijd zal het leren :slow:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je kan in ieder geval meteen horen dat het Frontliner is :P Typische Frontliner sound. Klinkt wel lekker zo op het eerste keer horen :)
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

acidburn schreef:
Je kan in ieder geval meteen horen dat het Frontliner is :P Typische Frontliner sound. Klinkt wel lekker zo op het eerste keer horen :)


Dit :)
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

acidburn schreef:
Je kan in ieder geval meteen horen dat het Frontliner is :P Typische Frontliner sound. Klinkt wel lekker zo op het eerste keer horen :)


Dit :)
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel bedroevend slecht haha. xd
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
En weer een bout anthem, de 4e op rij. Waardeloze melodie en die kick van Frontliner wordt met elke volgende plaat weer een stukje platter. Climax heeft ook 0,0 energie of drive. Ach, ik zou meer verrast zijn geweest als het wél een leuke plaat zou zijn geweest.


Dit inderdaad, extreem saai nummer. Melodie pakt niet en kicks zijn weer stuiterballen.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 11:15 
 
Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Dit is wel bedroevend slecht haha. xd


Dit is wel een beetje overdreven :P
Vind de track niet bijzonder, weer zo'n random mainstream track.. hoort wel duidelijk de frontliner elementen erin maar over het algemeen is het maar een saaie track!
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Kepro schreef:
Dit is wel bedroevend slecht haha. xd


Dit is wel een beetje overdreven :P
Vind de track niet bijzonder, weer zo'n random mainstream track.. hoort wel duidelijk de frontliner elementen erin maar over het algemeen is het maar een saaie track!

Die we in ál zijn afgelopen KIUM tracks ook al gehoord hebben en al lang uitgemolken zijn >.< Maar ja, 1 uur Frontliner op de Red worden we inderdaad niet heel vrolijk van. Ik in ieder geval niet. Wacht, wat zeik ik nou allemaal, ik ga tóch niet naar Defqon xD
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het anthem wel beter dan de laatste twee jaren.

De break heeft in ieder geval een goeie sfeer. De kick is wel ok vind ik. Maar de melodie mist gewoon wat drive en noten heb ik het idee.

Volgens mij is het overgrote doel van zo'n melodie dat iedereen hem mee kan schreeuwen op de main.
Dat hoor je al sinds Scrap Attack. En dan eigenlijk wel een uitzondering voor No Time To Waste. Maar ik vind dat je als producer dan ook de melodie wel wat voller mag laten klinken.

Dat vond ik ook al het probleem bij 2012. De melodie klinkt heel leeg. Gewoon een synthesizer met een riedeltje.
Maar in dat opzicht vind ik de kick wel beter dit jaar.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

melodie als we die van frontliner kennen. goeie kicks, dit anthem klinkt zeker lekker :)
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind 'm best leuk :)
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net zoals vorig jaar en het jaar daarvoor een erg leeg anthem. Maar zoals er al gezegd werd: de doelgroep kan dan beter mee bléren.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks