Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Het raakt me niet zo, die van de jaren daarvoor bleven een stuk beter hangen :)
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wat een waardeloze boutplaat, ongeïnspireerde melodie, klinkt veel te leeg allemaal, lijkt wel alsof dit in een middagje in elkaar is geflanst. Een van de slechtste nummers van de laatste tijd imo.
A
Ach ja anthems van defqon... Vind hem wel oke, van vorig jaar was beter maar ik kan hier wel mee leven hoor. Geweldige nummers zijn het toch nooit de laatste jaren :<)
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Moet m vaker luisteren misschien want nu hoor ik de melo naar alle kanten gaan ! :/
Hardtraxxer
91 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Toen ik hem voor het eerst hoorde dacht ik ook, beetje saaie melodie, maar hoe vaker je hem hoort, hoe beter die wordt. Kicks vind ik erg lekker in deze plaat.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Wat een ongeïnspireerde bout plaat.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
1e keer dat ik een defqon plaat echt waardeloos vind.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
nee niet voor mij weg gelegd.
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Had wel iets meer verwacht als anthem.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
SL8492 wrote:
The Venator wrote:Wtf. ik had echt iets veeeel vetters verwacht.

wat een tering melodie. echt heel jammer :(
En op Facebook zei je nog dat je hem supervet vond. Meelopertjeeeee xd
lolololol, had niet anders verwacht :lol:
R
Hardtraxxer
332 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Geen dikke hit als symbols. Maar wel een dikke break !
die adelaar vindk leuk :D
G
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Mwoah, break is lekker, maar verder standaard melodietje, had van frontliner toch wel iets meer verwacht :yawn:
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Vette break. Melodie wel erg lastig te volgen, misschien wat vaker luisteren. Kicks klinken ook niet erg lekker.
Voor zover ik 'm kan beoordelen lijkt het een beetje gemiste kans van Frontliner, toch wel dé naam voor een zomer-anthem imo :thumbup:
M
Hardtraxxer
327 posts member since 2012
last seen Jul 2018
Vind het weer een matig anthem vond die van vorig jaar een stuk beter.
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Die melodie is toch wel erg lekker nu ik 'm wat vaker heb geluisterd, misschien niet echt episch genoeg voor een Defqon anthem maar in ieder geval nu al 100 keer beter dan het anthem van vorig jaar.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Luister hem net pas voor het eerst eigenlijk, maar ben niet zo heel erg onder de indruk.

Komt misschien nog wel. :)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Heerlijke melo! Echt een pakkende track, perfect voor een Defqon Anthem :) .
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
93Wesley93 wrote:ben niet zo heel erg onder de indruk.

Komt misschien nog wel. :)
Precies wat ik verwachtte toen ik las dat Frontliner 't anthem ging maken :)
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
flevoboys wrote:Heerlijke melo! Echt een pakkende track, perfect voor een Defqon Anthem :) .
goed zomers iig
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Begint de track nu wel te waarderen. Ben benieuwd naar de rest van de track! Hopelijk wordt hij op IQON gedraaid oid.
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Eerst vond ik het niks bijzonders, maar nu begin ik het meer te waarderen.
Trouwens, het is niet dat een defqon anthem automatisch een betere track is(/hoort te zijn) dan een ander.
Ik ga er vanuit dat de producer altijd zn best doet, als je het defqon anthem maakt heb je niet ineens meer 'best'.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
toffee wrote:Trouwens, het is niet dat een defqon anthem automatisch een betere track is(/hoort te zijn) dan een ander.
Anthems worden altijd ontzettend gehyped. Dan denk je 'hmm, dat kan wellicht nog wel eens iets worden'. Dan krijg je hem te horen en dan blijkt 9 van de 10 keer weer een standaard mainstreamplaat volgens de uitgemolken 13/12-formule te zijn. Wat maakt het anthem dan speciaal? De vocals die 'Def... qon... one!' zeggen? Ik bedoel, als het zo'n standaard plaat is (neem dit anthem), wat is dan de lol aan het anthem?
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2015
BuzzLightyear wrote: Anthems worden altijd ontzettend gehyped. Dan denk je 'hmm, dat kan wellicht nog wel eens iets worden'. Dan krijg je hem te horen en dan blijkt 9 van de 10 keer weer een standaard mainstreamplaat volgens de uitgemolken 13/12-formule te zijn. Wat maakt het anthem dan speciaal? De vocals die 'Def... qon... one!' zeggen? Ik bedoel, als het zo'n standaard plaat is (neem dit anthem), wat is dan de lol aan het anthem?
Verwacht je iets experimenteels dan, of iets anders dan de 13/12 formule? Defqon anthems moeten nu eenmaal aanslaan bij het grote publiek omdat zoveel mogelijk mensen zodadelijk mee moeten kunnen zingen, vandaar dat het ook gewoon logisch is dat ze vrijwel altijd volgens de standaardformule worden gemaakt. Denk dat je erg lang kunt wachten als je iets anders verwacht. :P
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Maestro N wrote:mee moeten kunnen zingen
En dat kan alleen bij een trucje dat al weet ik hoe vaak is toegepast? Ook met iets origineels (experimenteels) hebben de mensen tijd zat om de track te leren kennen om hem vervolgens straks op Defqon zelf mee te kunnen 'zingen'
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2015
wootum wrote:
Maestro N wrote:mee moeten kunnen zingen
En dat kan alleen bij een trucje dat al weet ik hoe vaak is toegepast? Ook met iets origineels (experimenteels) hebben de mensen tijd zat om de track te leren kennen om hem vervolgens straks op Defqon zelf mee te kunnen 'zingen'
Ik denk eerlijk gezegd niet dat veel mainstage-gangers uitgebreid de tijd nemen om het anthem te leren kennen. Begrijp me niet verkeerd, het liefst zie ik ook een experimenteel en/of origineel anthem, maar gezien de huidige ontwikkeling binnen de scene verwacht ik de komende jaren echt exact dezelfde formule bij Defqon anthems als de afgelopen jaren. Slappe intro, epische break met quasi interessant gelul, blij deuntje.