Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 00:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het raakt me niet zo, die van de jaren daarvoor bleven een stuk beter hangen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een waardeloze boutplaat, ongeïnspireerde melodie, klinkt veel te leeg allemaal, lijkt wel alsof dit in een middagje in elkaar is geflanst. Een van de slechtste nummers van de laatste tijd imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 03:27 
 

Ach ja anthems van defqon... Vind hem wel oke, van vorig jaar was beter maar ik kan hier wel mee leven hoor. Geweldige nummers zijn het toch nooit de laatste jaren :<)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 10:56 
 
Hardtraxx Addict

Moet m vaker luisteren misschien want nu hoor ik de melo naar alle kanten gaan ! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen ik hem voor het eerst hoorde dacht ik ook, beetje saaie melodie, maar hoe vaker je hem hoort, hoe beter die wordt. Kicks vind ik erg lekker in deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een ongeïnspireerde bout plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1e keer dat ik een defqon plaat echt waardeloos vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

nee niet voor mij weg gelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:22 
 
Hardtraxxer

Had wel iets meer verwacht als anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 23:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
The Venator schreef:
Wtf. ik had echt iets veeeel vetters verwacht.

wat een tering melodie. echt heel jammer :(

En op Facebook zei je nog dat je hem supervet vond. Meelopertjeeeee xd

lolololol, had niet anders verwacht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:26 
 
Hardtraxxer

Geen dikke hit als symbols. Maar wel een dikke break !
die adelaar vindk leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 13:24 
 
Hardtraxx Newbie

Mwoah, break is lekker, maar verder standaard melodietje, had van frontliner toch wel iets meer verwacht :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 19:16 
 
Hardtraxxer

Vette break. Melodie wel erg lastig te volgen, misschien wat vaker luisteren. Kicks klinken ook niet erg lekker.
Voor zover ik 'm kan beoordelen lijkt het een beetje gemiste kans van Frontliner, toch wel dé naam voor een zomer-anthem imo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:18 
 
Hardtraxxer

Vind het weer een matig anthem vond die van vorig jaar een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 23:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die melodie is toch wel erg lekker nu ik 'm wat vaker heb geluisterd, misschien niet echt episch genoeg voor een Defqon anthem maar in ieder geval nu al 100 keer beter dan het anthem van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luister hem net pas voor het eerst eigenlijk, maar ben niet zo heel erg onder de indruk.

Komt misschien nog wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke melo! Echt een pakkende track, perfect voor een Defqon Anthem :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 00:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
ben niet zo heel erg onder de indruk.

Komt misschien nog wel. :)


Precies wat ik verwachtte toen ik las dat Frontliner 't anthem ging maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Heerlijke melo! Echt een pakkende track, perfect voor een Defqon Anthem :) .


goed zomers iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Begint de track nu wel te waarderen. Ben benieuwd naar de rest van de track! Hopelijk wordt hij op IQON gedraaid oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerst vond ik het niks bijzonders, maar nu begin ik het meer te waarderen.
Trouwens, het is niet dat een defqon anthem automatisch een betere track is(/hoort te zijn) dan een ander.
Ik ga er vanuit dat de producer altijd zn best doet, als je het defqon anthem maakt heb je niet ineens meer 'best'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Trouwens, het is niet dat een defqon anthem automatisch een betere track is(/hoort te zijn) dan een ander.

Anthems worden altijd ontzettend gehyped. Dan denk je 'hmm, dat kan wellicht nog wel eens iets worden'. Dan krijg je hem te horen en dan blijkt 9 van de 10 keer weer een standaard mainstreamplaat volgens de uitgemolken 13/12-formule te zijn. Wat maakt het anthem dan speciaal? De vocals die 'Def... qon... one!' zeggen? Ik bedoel, als het zo'n standaard plaat is (neem dit anthem), wat is dan de lol aan het anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Anthems worden altijd ontzettend gehyped. Dan denk je 'hmm, dat kan wellicht nog wel eens iets worden'. Dan krijg je hem te horen en dan blijkt 9 van de 10 keer weer een standaard mainstreamplaat volgens de uitgemolken 13/12-formule te zijn. Wat maakt het anthem dan speciaal? De vocals die 'Def... qon... one!' zeggen? Ik bedoel, als het zo'n standaard plaat is (neem dit anthem), wat is dan de lol aan het anthem?


Verwacht je iets experimenteels dan, of iets anders dan de 13/12 formule? Defqon anthems moeten nu eenmaal aanslaan bij het grote publiek omdat zoveel mogelijk mensen zodadelijk mee moeten kunnen zingen, vandaar dat het ook gewoon logisch is dat ze vrijwel altijd volgens de standaardformule worden gemaakt. Denk dat je erg lang kunt wachten als je iets anders verwacht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 17:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
mee moeten kunnen zingen

En dat kan alleen bij een trucje dat al weet ik hoe vaak is toegepast? Ook met iets origineels (experimenteels) hebben de mensen tijd zat om de track te leren kennen om hem vervolgens straks op Defqon zelf mee te kunnen 'zingen'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Maestro N schreef:
mee moeten kunnen zingen

En dat kan alleen bij een trucje dat al weet ik hoe vaak is toegepast? Ook met iets origineels (experimenteels) hebben de mensen tijd zat om de track te leren kennen om hem vervolgens straks op Defqon zelf mee te kunnen 'zingen'


Ik denk eerlijk gezegd niet dat veel mainstage-gangers uitgebreid de tijd nemen om het anthem te leren kennen. Begrijp me niet verkeerd, het liefst zie ik ook een experimenteel en/of origineel anthem, maar gezien de huidige ontwikkeling binnen de scene verwacht ik de komende jaren echt exact dezelfde formule bij Defqon anthems als de afgelopen jaren. Slappe intro, epische break met quasi interessant gelul, blij deuntje.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks