BuzzLightyear schreef:
Anthems worden altijd ontzettend gehyped. Dan denk je 'hmm, dat kan wellicht nog wel eens iets worden'. Dan krijg je hem te horen en dan blijkt 9 van de 10 keer weer een standaard mainstreamplaat volgens de uitgemolken 13/12-formule te zijn. Wat maakt het anthem dan speciaal? De vocals die 'Def... qon... one!' zeggen? Ik bedoel, als het zo'n standaard plaat is (neem dit anthem), wat is dan de lol aan het anthem?
Verwacht je iets experimenteels dan, of iets anders dan de 13/12 formule? Defqon anthems moeten nu eenmaal aanslaan bij het grote publiek omdat zoveel mogelijk mensen zodadelijk mee moeten kunnen zingen, vandaar dat het ook gewoon logisch is dat ze vrijwel altijd volgens de standaardformule worden gemaakt. Denk dat je erg lang kunt wachten als je iets anders verwacht.
