Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 13:30 

Hardtraxx Crew

Welkom bij les 2 van 'hoe verneuk je een geweldig nummer'. Man wat een bagger remix. Het origineel is zo gaaf, daar zit zo veel energie en een geweldige drive in, maar dat heeft ie hier allemaal uit weten te halen. De kicks spreken me ook helemaal niet aan. Dan vind ik de Rage remix is zooo veel vetter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:38 

Hardtraxxer

Het origineel was een van de beste platen van frontliner dit is een slap aftreksel daarvan zonder de energie van het origineel met een afschuwelijk kick eraan toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:06 

Hardtraxx Elite

Duruz schreef:
Denk dat het origineel niet te overtreffen is :)

dit. helden plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 04:51 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Hij heeft in ieder geval die lelijke kicks uit het origineel er uit gehaald, maar wat hij er voor in de plaats heeft gestopt is niet veel beter >.< xd

haha die Lyst weer he....je bent zo lachwekkend kerel, niet te geloven!

Het is altijd wer hetzelfde liedje: de kicks zijn weer zoooooooooooo matig...pfff

welke kicks vind jij geweldig?ben echt zeer nieuwsgierig....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 10:30 

Donateur

Civil Mindz schreef:

Zoek lekker in z'n berichtgescheidenis man, of moeten we echt in elk topic Lyst z'n voorkeur wat betreft kicks te horen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 10:39 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Civil Mindz schreef:

Zoek lekker in z'n berichtgescheidenis man, of moeten we echt in elk topic Lyst z'n voorkeur wat betreft kicks te horen krijgen.

Idd, elke keer dat Lyst zich maar moet 'verdedigen' omdat hij commentaar heeft op een nummer, in dit geval (En vaker) nog terecht ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 11:53 

Hardtraxxer

Weinig "meerwaardegevende" remix. Origineel is misschien wel té goed? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 11:57 

Aan het typen...

Civil Mindz schreef:
Lyst schreef:
Hij heeft in ieder geval die lelijke kicks uit het origineel er uit gehaald, maar wat hij er voor in de plaats heeft gestopt is niet veel beter >.< xd

Het is altijd wer hetzelfde liedje: de kicks zijn weer zoooooooooooo matig...pfff

Om niet weer iedere keer hetzelfde verhaal te vertellen, een keer iets anders (zoals hiervoor al gezegd werd, als je benieuwd ben wat ik wel goed vind zoek gewoon in mijn berichtgeschiedenis, heb het vaak genoeg uitgelegd).

Moet je voor de grap eens de reacties onder iedere nieuwe track lezen en kijken hoe vaak er iets positiefs gezegd wordt over kicks. Hoevaak hoor je nog van "Wat een vette kicks" oid. Nee het is altijd of negatief of "ik stoor me er niet aan". Het draait voor de meesten enkel en alleen maar om het melodietje, is die goed dan boeit het niet zo wat voor kick er onder zit. Vroeger, gezien je partyflock profiel heb jij dat ook meegemaakt, was er nog niet zo'n focus op melodietjes. De basis voor iedere track zijn voor mij dan ook de kicks in plaats van een melodietje. Als de kicks niet goed zijn, is het voor mij onmogelijk om de track leuk te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:01 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Welkom bij les 2 van 'hoe verneuk je een geweldig nummer'. Man wat een bagger remix. Het origineel is zo gaaf, daar zit zo veel energie en een geweldige drive in, maar dat heeft ie hier allemaal uit weten te halen. De kicks spreken me ook helemaal niet aan.

Je haalt me de woorden uit de mond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 13:09 

Hardtraxx Elite

Civil Mindz schreef:
Lyst schreef:

is wel een simpel antwoord op te geven: kicks van vroeger, denk aan bijv. gated kicks , en waarschijnlijk ook de kicks die je nu nog tegenkomt bij bepaalde labels als theracords.

ik ben zelf trouwens ook niet zo te spreken over dit nummer, niet perse de kick maar de algehele feel, klinkt totaal niet technoboy. het klinkt zelfs amateuristisch en de climax klinkt erg leeg. helaas. Rage remix was dan wel weer mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 15:36 

Hardtraxx Veteran

Waarom vergelijken mensen hier de Rage remix met deze? Zitten allebei toch verschillende producers achter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:09 

Hardtraxx Veteran

wat een troep :thumbdown: had mijn verwachtingen al niet van technoboy en zo te zien heb ik gelijk :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:44 

Hardtraxx Addict

_theon_ schreef:
Waarom vergelijken mensen hier de Rage remix met deze? Zitten allebei toch verschillende producers achter?

Rage-remix is Frontliner die Technoboy remixt. Deze remix is Technoboy die Frontliner remixt. Dus ergens niet zo vreemd om dan te kijken welke van de twee remixes het meest geslaagd is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:06 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
. Hoevaak hoor je nog van "Wat een vette kicks" oid. Nee het is altijd of negatief of "ik stoor me er niet aan".

Omdat men met een positief iets meestal minder uitwijd waarom iets goed is. Als iets niet goed is wordt de nadruk op hetgene gelegd wat niet goed is. Als het wel goed is het alleen maar een random blije smiley of een vrolijke comment zonder specifiek te zijn.
Mochten er veel kritiekpunten zijn op kicks en iemand is het er niet mee eens kan hij zeggen dat hij zich, in tegenstelling tot anderen, er niet aan stoort. Het is maar hoe je die persoonlijk uitlegt. Ik zie het zelf meestal als het feit dat diegene ze dus WEL leuk vindt, maar dan anders verwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:29 

Hardtraxxer

Een dikke verkrachting van het orgineel! :thumbdown:

De drive/energie die in de orginele plaat wel zat is totaal verdwenen vind ik persoonlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:52 

Aan het typen...

Je niet storen aan en vet vinden zijn twee verschillende dingen.

Natuurlijk worden de meeste positieve reacties niet onderbouwd, maar bij onderbouwde positieve reacties gaat het vaak, en dan vooral in de mainstream, nooit over de kicks.
Als men een kick vet vind, dan zeggen ze dat meestal wel, neem bijvoorbeeld de laatste Thera release:
It's A Fine Day zit een heerlijke sfeer in, de lompe kicks passen er goed bij.
Melodie is ook lekker met die lompe kicks eronder
mooie melodie met lekkere volle kicks
Zo wil ik mijn euforische tracks hebben, gevoelig sfeertje, mooie melodie en dikke kicks
Die gated kicks in de intro van Therafied zijn echt te dik.
al gaan de kicks na de climax volgens mij snoei...
Dikke kick
Kicks in de intro zijn ook super vet
en dat klinkt vet in combinatie met die harde, volle kicks
Therafied heeft zieke intro kicks
die kicks en het hele sweertje zijn dik
Die kicks in de climax van It's A Fine Day, die zijn niet normaal meer zo gruwelijk
Die kicks in therafied :woot:
Die kicks in Therafied zijn zo ongelofelijk lekker

En dat is alleen nog maar de 1e 2 paginas. Wat ik mij dan afvraag is, wat betekent het als er niets over de kicks gezegd wordt. Zijn de kicks dan niet zo belangrijk, is de mening erover neutraal of vinden ze de kicks niet goed, maar vermijden ze negativiteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:03 

Hardtraxx Crew

Lyst schreef:
die kicks en het hele sweertje zijn dik

Ik heb misschien een idee van wie die geweest is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:12 

Hardtraxx Veteran

Dat komt vooral omdat de kicks van die tracks nogal hard zijn, wil niet zeggen dat een minder harde kick automatisch niet mooi is. Daar komt bij dat mensen die meer naar Theracords luisteren over het algemeen zich meer verdiept hebben dan anderen.

Het kan er ook (voor mijn gevoel) mee te maken hebben dat de producers zelf ook op het forum actief zijn, ik denk dat dat wel een factor van invloed is.

Maar goed, we dwalen wel een beetje af zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:13 

Aan het typen...

Als die andere kicks ook vet zijn, waarom zeggen ze dat dan niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:14 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dat komt vooral omdat de kicks van die tracks nogal hard zijn, wil niet zeggen dat een minder harde kick automatisch niet mooi is.

Dat klopt maar hij probeert uit te leggen dat niet storen & mooi/goed/leuk iets anders is.
Ik ga me er verder niet mee bemoeien maar lyst heeft gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:15 

Lyst heeft altijd gelijk, #weetikbijnazekerrrrrrrrrrrrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Lees de edit die ik erbij heb gezet. In ieder geval, ik zie het in ieder geval zo. Het lijkt me niet dat alleen Theracords de juiste oplossing heeft gevonden voor kicks. Ik denk ook dat het aan de stroming ligt, waar melodisch iets meer op melodie is gericht en raw wat meer op kicks en screeches.

Maar goed, zo zie ik de dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:26 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Lyst schreef:

Lees de edit die ik erbij heb gezet. In ieder geval, ik zie het in ieder geval zo. Het lijkt me niet dat alleen Theracords de juiste oplossing heeft gevonden voor kicks. Ik denk ook dat het aan de stroming ligt, waar melodisch iets meer op melodie is gericht en raw wat meer op kicks en screeches.

Maar goed, zo zie ik de dingen.

Het komt inderdaad door die populairdere stroming.
Vroeger(early) kon het wel toen waren de kicks goed en mainstream maar nu is hardstyle softer voor een groter publiek ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:29 

Aan het typen...

Ik heb meer het idee dat als de melodie goed is, de kicks er bij veel mensen niet zoveel meer toe doen. En vervolgens worden ze boos op mij, omdat ik kicks wel belangrijk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:33 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ik heb meer het idee dat als de melodie goed is, de kicks er bij veel mensen niet zoveel meer toe doen. En vervolgens worden ze boos op mij, omdat ik kicks wel belangrijk vind.

Nou bij veel mensen maar bij veel mensen ook niet waaronder ik
melodie moet goed zijn maar dat moet met de kicks net zo zijn!
Een heerlijke melodie met zo'n stuiterbalkick is voor mij dus een nee, kan daar gewoon niet naar luisteren.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks