Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 01:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Technoboy weet wel hoe je de eerste kut moet verkrachten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 12:11 
 

nee niks speciaals! Terwijl het origineel zo dik is! Als dit bij de poll komt "origineel of remix" weet ik wel wie er gaat winnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:54 
 
Hardtraxx Elite

Een mooie 5 minuten lang. Heerlijke track is het geworden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:57 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooie poging, maar pakt mij totaal niet.

Kzou 't zelf spijtig vinden als ik deze in de nabije toekomst veel voorbij hoor komen in Frontliner z'n setjes :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Een mooie 5 minuten lang. Heerlijke track is het geworden!

Wat is er mooi aan 5 minuten precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:27 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
jambekkie schreef:
Een mooie 5 minuten lang. Heerlijke track is het geworden!

Wat is er mooi aan 5 minuten precies?


Beter dan 2 a 3 minuten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is die climax kick krachtloos zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Wat is die climax kick krachtloos zeg :/

Indd, klinkt helemaal nergens naar. Ik vind de rest overigens ook slecht klinken. Verkrachting van een heerlijk nummer als je het mij vraagt en dit terwijl Frontliner van Rage een geweldige remix gemaakt heeft imo. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel is over 5 jaar nog steeds een eindbazen plaat. Dit is over 2 maanden al vergeten. Waardeloos, niets toevoegend stuk rommel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Origineel is over 5 jaar nog steeds een eindbazen plaat. Dit is over 2 maanden al vergeten. Waardeloos, niets toevoegend stuk rommel.

Dit.
Waarom ineens alle vette nummers verkracht moeten worden.... :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Tot aan de climax klinkt het best aardig, maar in de climax mist het gewoon alle energie en drive die het origineel wel had. Voegt niks toe dus. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 21:51 
 
Hardtraxx Newbie

Wat is de nu de naam van het echte origineel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 22:14 
 

RobinB schreef:
Wat is de nu de naam van het echte origineel?


Frontliner - The First Cut
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 22:15 
 
Hardtraxx Addict

RobinB schreef:
Wat is de nu de naam van het echte origineel?

Frontliner - The First Cut ... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 01:01 
 
Hardtraxx Veteran

nog wat bekend over release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 09:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
nog wat bekend over release?

Hopelijk nooit, wat een verkrachting dit zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wildstylerz schreef:
nog wat bekend over release?

Hopelijk nooit, wat een verkrachting dit zeg...


Inderdaad! Orgineel is echt :love:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks