Technoboy weet wel hoe je de eerste kut moet verkrachten..
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
I
nee niks speciaals! Terwijl het origineel zo dik is! Als dit bij de poll komt "origineel of remix" weet ik wel wie er gaat winnen 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Last edited by jambekkie on 27 Mar 2012 21:00, edited 1 time in total.
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Mooie poging, maar pakt mij totaal niet.
Kzou 't zelf spijtig vinden als ik deze in de nabije toekomst veel voorbij hoor komen in Frontliner z'n setjes
Kzou 't zelf spijtig vinden als ik deze in de nabije toekomst veel voorbij hoor komen in Frontliner z'n setjes
Wat is er mooi aan 5 minuten precies?jambekkie wrote:Een mooie 5 minuten lang. Heerlijke track is het geworden!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Beter dan 2 a 3 minutenTiMOTHYb wrote:Wat is er mooi aan 5 minuten precies?jambekkie wrote:Een mooie 5 minuten lang. Heerlijke track is het geworden!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Wat is die climax kick krachtloos zeg 
Indd, klinkt helemaal nergens naar. Ik vind de rest overigens ook slecht klinken. Verkrachting van een heerlijk nummer als je het mij vraagt en dit terwijl Frontliner van Rage een geweldige remix gemaakt heeft imo.RAW-vizion wrote:Wat is die climax kick krachtloos zeg
Origineel is over 5 jaar nog steeds een eindbazen plaat. Dit is over 2 maanden al vergeten. Waardeloos, niets toevoegend stuk rommel.
Dit.Gangsterdwerg wrote:Origineel is over 5 jaar nog steeds een eindbazen plaat. Dit is over 2 maanden al vergeten. Waardeloos, niets toevoegend stuk rommel.
Waarom ineens alle vette nummers verkracht moeten worden....
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Tot aan de climax klinkt het best aardig, maar in de climax mist het gewoon alle energie en drive die het origineel wel had. Voegt niks toe dus. 
-
R
- 1 posts member since 2012
- last seen Nov 2012
Wat is de nu de naam van het echte origineel?
-
S
Frontliner - The First CutRobinB wrote:Wat is de nu de naam van het echte origineel?
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Frontliner - The First Cut ...RobinB wrote:Wat is de nu de naam van het echte origineel?
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
nog wat bekend over release?
Hopelijk nooit, wat een verkrachting dit zeg...Wildstylerz wrote:nog wat bekend over release?