Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
M
wtf, die kick in de climax? 
Die kick is echt om te huilen 
Weet niet wat 't is met Frontliner laatste tijd, maar hij weet z'n eigen (geniale) platen de laatste tijd wel erg vaak te verpesten door een slechte kick of het overdreven pitchen van een kick
Weet niet wat 't is met Frontliner laatste tijd, maar hij weet z'n eigen (geniale) platen de laatste tijd wel erg vaak te verpesten door een slechte kick of het overdreven pitchen van een kick
idd wat een drama, je verwacht die heerlijke kick, komt er zo'n softe doffe pitchkick.MovingMadness wrote:wtf, die kick in de climax?
WTF is this shit?
Originele First Cut is 1 van de beste platen ooit, en dan krijg je hier zo'n kut remix die fucking rommelig is, en die kick in de climax slaat al helemaal nergens op
Misschien wel de eerste keer dat ik iets van Frontliner niet geweldig vind
Originele First Cut is 1 van de beste platen ooit, en dan krijg je hier zo'n kut remix die fucking rommelig is, en die kick in de climax slaat al helemaal nergens op
Gadver de gadver de gadver. Vreselijk om aan te horen dit. Dan hoor ik de Wasted Penguinz nog liever!
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Geef mij het origineel maar!
Helemaal mee eens... gelukkig draait ie t origineel ook nog gewoon (op IntentsDaveytl wrote:WTF is this shit?
Originele First Cut is 1 van de beste platen ooit, en dan krijg je hier zo'n kut remix die fucking rommelig is, en die kick in de climax slaat al helemaal nergens op![]()
Lol... Wat is dit dan voor rotzooi. 
Dat, niet om aan te horen,Nando wrote:Lol... Wat is dit dan voor rotzooi.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Rawbin wrote:Gadver de gadver de gadver. Vreselijk om aan te horen dit. Dan hoor ik de Wasted Penguinz nog liever!
overdrijven kan ook
Het gaat van een leuke (kleine edit) intro, naar een climax die er ook gewoon totaal niet bij past. Bij lange na niet hetzelfde niveau. Alsof Frontliner geen zin meer had: "laat ik maar simpele synth erbij halen" en veel tijd om aan de kick te werken had hij niet. Hij hoort daarvoor met z'n handen in het haar te zitten .. Pakt dus daarom niet goed uit, helaas 
Last edited by Klos on 10 Jun 2011 17:11, edited 1 time in total.
Het niveau hier is om te huilen bedoel je, wacht eerst maar tot je deze kick in HQ hoor voordat iedereen weer een oordeel geeft. Je kunt duidelijk horen dat de microfoon die de livesets opnam deze kick gewoon niet aan kon. Mischien is het wel een super fette kick.
een super fette kick ja ...
Hij is net zo slecht als jouw interpunctie.
Last edited by roberttt on 10 Jun 2011 17:34, edited 1 time in total.
Sorry roberttt.roberttt wrote:een super fette kick ja ...
Ik heb 'm live gehoord... klinkt bijna net zo belabberd als in deze kwaliteitderniels wrote:Het niveau hier is om te huilen bedoel je, wacht eerst maar tot je deze kick in HQ hoor voordat iedereen weer een oordeel geeft. Je kunt duidelijk horen dat de microfoon die de livesets opnam deze kick gewoon niet aan kon. Mischien is het wel een super fette kick.
Zooo zonde, het origineel is echt 1 van me favo's. Snap niet hoe je deze klapper zo kan verneuken. 
-
DHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2011
- last seen Apr 2014
wie zegt er ook da die edit echt wel van frontliner zelf is ? 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Frontliner - The First Cut (Patrick Jumpen Remix)dabreaker wrote:wie zegt er ook da die edit echt wel van frontliner zelf is ?
Livesets worden niet met een microfoon opgenomenderniels wrote:Het niveau hier is om te huilen bedoel je, wacht eerst maar tot je deze kick in HQ hoor voordat iedereen weer een oordeel geeft. Je kunt duidelijk horen dat de microfoon die de livesets opnam deze kick gewoon niet aan kon. Mischien is het wel een super fette kick.