Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Frontliner

Track(s): The First Cut (Technoboy Remix)

Sample/video:

" ‎...as promised..

Let me know what u think!!

Cris "
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat het origineel niet te overtreffen is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Midintro: klinkt goed! Niet te veel veranderd, op sounds na dan.
Climax: klinkt een beetje raar. De sounds vind ik niet helemaal bij elkaar passen. De melodie lijkt door de gekozen synth niet lekker uit te komen, maar wat me vooral eigenlijk raar in de oren klinkt is de kick in combinatie met de harmonie. Het lijkt eigenlijk allemaal net niet te passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 15:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Denk dat het origineel niet te overtreffen is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Denk dat het origineel niet te overtreffen is :)

dit maar toch vind ik het een leuke remix :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook deze vind ik niks aan helaas :(
Als hij samen met de Rage remix komt ga ik de hele release laten schieten, niets voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 15:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Erg matig. Vind de Rage remix dan toch een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:07 
 

Dit valt me heel erg tegen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:08 
 

Orgineel tien keer vetter. Bij dit nummer waren echt de kicks/melodie/synth/opbouw echt monsterlijk vet. Als je dan een remix maakt moet je dus afwijken van die factoren en vernieuwen, anders gaat t niet lukken. Nu gebruikt hij dezelfde melodie met kortere geluidjes, mindere kicks, en het mist de monsterlijke anticlimax. Dus in vergelijking met het origineel echt matig, nummer an sich zal ooit nog wel gedraaid worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem niks aan.

ik vind de rage remix beter die remix is gewoon best origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Denk dat het origineel niet te overtreffen is :)

En al helemaal niet door TBY :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom een verkrachting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

nee overtreft het orgineel zeker niet. vind hier geen bal aan als ik eerlijk moet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Denk dat het origineel niet te overtreffen is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:37 
 
Hardtraxx Elite

Damn, dit is slecht zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel > dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mwoaah
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technoboy is er echt in geslaagd om al de energie en tempo uit deze track te halen, ik zit heel de tijd te wachten op iets wat niet komt, heel raar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

midintro is nog te doen maar wat daarna komt.. tsja
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Technoboy is er echt in geslaagd om al de energie en tempo uit deze track te halen, ik zit heel de tijd te wachten op iets wat niet komt, heel raar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Technoboy is er echt in geslaagd om al de energie en tempo uit deze track te halen, ik zit heel de tijd te wachten op iets wat niet komt, heel raar :/


Dacht precies hetzelfde! zit erg weinig drive in deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Technoboy is er echt in geslaagd om al de energie en tempo uit deze track te halen

Precies! Iets wat juist zo vet was aan het origineel, heeft hij eruit gehaald. Zonde.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt ook echt gewoon nergens naar. xd Je zou toch verwachten dat er door de basis nog wel een redelijke track zou blijven staan, geen redelijke remix, maar een redelijke track op z'n minst. Maar dit is gewoon slecht. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee orgineel is erg lekker, deze remix heeft slappe kicks en intro is ook niet echt iets voor mij
jammer hij had beter een andere plaat kunnen remixen.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks