Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

In het origineel zit gewoon zoveel energie. Dat is hier niet in terug te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:30 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt wel vet, overtreft inderdaad het origineel niet.
Ik mis toch de drive en creativiteit in deze plaat. Jammer, maar de track is niet slecht imo. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf, een amateur had dit kunnen maken. Nee, doe mij het origineel maar :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:53 
 
Artiest

G1LL schreef:
Wtf, een amateur had dit kunnen maken. Nee, doe mij het origineel maar :D !


Eerste ben ik het niet mee eens, maar tweede wel. Origineel doet mij meer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch moet ik zeggen. Heb hem nu een aantal keer opgezet, maar nu gaat hij wel aardig pakkend klinken. Hij heeft wel een hoge "wil ik nog een keer opzetten"-waarde bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 19:04 
 
Hardtraxx Addict

Ik krijg nog steeds kippenvel bij het horen van het origineel, wat een geniale plaat is dat zeg. Terwijl ik deze remix aan het luisteren ben, ben ik toch de originele melodie in mijn hoofd aan het afspelen. Misschien had Technoboy beter een andere plaat kunnen remixen. Dit soort meesterwerken zou je eigenlijk niet moeten aanraken. Hetzelfde geldt voor mij voor de Rage remix. Desondanks vind ik dat hij goed geprobeerd heeft de originele melodie erin te houden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 19:13 
 
Hardtraxxer

Ik vind de meeste reacties behoorlijk overdreven. Ok, het origineel is stukken beter maar dat is ook wel echt een belachelijk goede plaat van een niveau dat Frontliner zelf in zijn solo producties ook eigenlijk niet meer gehaald heeft na de release samen met Greenhouse. Toxxxic en de inqontrol 2010 anthem waren nog goed maarna is het ernstig bergafwaarts gegaan met zijn producties met het album als ultieme deceptie.

Hoewel deze remix dus niet zo goed is als het origineel is het in ieder geval velen malen beter dan het werk wat van Frontliner zelf af komt de laatste tijd. Ik vraag me af waardoor hij zelf niet meer het niveau van bovengenoemde platen heeft kunnen halen want ik vind het oprecht jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 19:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij heeft in ieder geval die lelijke kicks uit het origineel er uit gehaald, maar wat hij er voor in de plaats heeft gestopt is niet veel beter >.< xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou dan ben ik waarschijnlijk de enige die deze remix echt vet vind :D . Die sidechain in de climax vind ik juist wel drive geven en ik vind persoonlijk deze kicks er beter bij passen dan de originele. Ook de mid intro klinkt niet verkeerd :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
In het origineel zit gewoon zoveel energie. Dat is hier niet in terug te vinden.


Eensch! Wat een grafkicks in de climax..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kicks in de climax weten het echt totaal te verpesten. Voor de rest vond ik het namelijk best wel lekker allemaal. Origineel is niet te overtreffen natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:48 
 
Hardtraxxer

D-Teq schreef:
Nou dan ben ik waarschijnlijk de enige die deze remix echt vet vind :D . Die sidechain in de climax vind ik juist wel drive geven en ik vind persoonlijk deze kicks er beter bij passen dan de originele. Ook de mid intro klinkt niet verkeerd :thumbsup: .


+1. Ik vind hem ook wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:50 
 

Waarom moet Technoboy nou de Marc the True uit gaan hangen en het orgineel verkrachten.

Wat een verkrachting is dit, zonde. Vind Technoboy laatste tijd wat tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 21:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Marc wie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 21:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Waarom moet Technoboy nou de Marc the True uit gaan hangen en het orgineel verkrachten.

Wat een verkrachting is dit, zonde. Vind Technoboy laatste tijd wat tegenvallen.


'Marc Dutroux' zul je bedoelen, maar is wel een beetje vergezocht :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 21:21 
 

Ja ik wist niet precies hoe je ze achternaam moest spellen, vandaar ''The True'' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel echt een serieuze verkrachting zeg! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:20 
 
Hardtraxx Elite

huh :/ dit is wel heel matig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:39 
 
Hardtraxx Elite

Technoboy gaat echt de verkeerde kant op. Iemand moet hem de andere kant weer op rammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel erg slap...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ja ik wist niet precies hoe je ze achternaam moest spellen, vandaar ''The True'' xd


Hahaha sorry, maar dit is wel echt een giga fail :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 01:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Origineel is een van mijn all-time favoriete platen, geweldige anti in het begin en ook heerlijke melodie en synth wat het nummer veel energie en drive geeft.

Deze plaat is echt een lachertje vergeleken met het origineel, geen energie en afgekapte melodie doet het origineel geen eer aan, had meer verwacht van Technoboy...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
In het origineel zit gewoon zoveel energie. Dat is hier niet in terug te vinden.


Mee eens. Ik vind deze remix totaal niet boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 03:00 
 
Hardtraxxer

Mist een hoop energie in de remix..

Lyst schreef:
Hij heeft in ieder geval die lelijke kicks uit het origineel er uit gehaald, maar wat hij er voor in de plaats heeft gestopt is niet veel beter >.< xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 11:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
In het origineel zit gewoon zoveel energie. Dat is hier niet in terug te vinden.

Klopt, jammer.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks