D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
In het origineel zit gewoon zoveel energie. Dat is hier niet in terug te vinden.
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Klinkt wel vet, overtreft inderdaad het origineel niet.
Ik mis toch de drive en creativiteit in deze plaat. Jammer, maar de track is niet slecht imo. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Wtf, een amateur had dit kunnen maken. Nee, doe mij het origineel maar :D !
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
G1LL wrote:Wtf, een amateur had dit kunnen maken. Nee, doe mij het origineel maar :D !
Eerste ben ik het niet mee eens, maar tweede wel. Origineel doet mij meer. :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Toch moet ik zeggen. Heb hem nu een aantal keer opgezet, maar nu gaat hij wel aardig pakkend klinken. Hij heeft wel een hoge "wil ik nog een keer opzetten"-waarde bij mij.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Ik krijg nog steeds kippenvel bij het horen van het origineel, wat een geniale plaat is dat zeg. Terwijl ik deze remix aan het luisteren ben, ben ik toch de originele melodie in mijn hoofd aan het afspelen. Misschien had Technoboy beter een andere plaat kunnen remixen. Dit soort meesterwerken zou je eigenlijk niet moeten aanraken. Hetzelfde geldt voor mij voor de Rage remix. Desondanks vind ik dat hij goed geprobeerd heeft de originele melodie erin te houden. :)
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Ik vind de meeste reacties behoorlijk overdreven. Ok, het origineel is stukken beter maar dat is ook wel echt een belachelijk goede plaat van een niveau dat Frontliner zelf in zijn solo producties ook eigenlijk niet meer gehaald heeft na de release samen met Greenhouse. Toxxxic en de inqontrol 2010 anthem waren nog goed maarna is het ernstig bergafwaarts gegaan met zijn producties met het album als ultieme deceptie.

Hoewel deze remix dus niet zo goed is als het origineel is het in ieder geval velen malen beter dan het werk wat van Frontliner zelf af komt de laatste tijd. Ik vraag me af waardoor hij zelf niet meer het niveau van bovengenoemde platen heeft kunnen halen want ik vind het oprecht jammer.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hij heeft in ieder geval die lelijke kicks uit het origineel er uit gehaald, maar wat hij er voor in de plaats heeft gestopt is niet veel beter >.< xd
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Nou dan ben ik waarschijnlijk de enige die deze remix echt vet vind :D . Die sidechain in de climax vind ik juist wel drive geven en ik vind persoonlijk deze kicks er beter bij passen dan de originele. Ook de mid intro klinkt niet verkeerd :thumbsup: .
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Duruz wrote:In het origineel zit gewoon zoveel energie. Dat is hier niet in terug te vinden.
Eensch! Wat een grafkicks in de climax..
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
De kicks in de climax weten het echt totaal te verpesten. Voor de rest vond ik het namelijk best wel lekker allemaal. Origineel is niet te overtreffen natuurlijk :P
J
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Dec 2014
D-Teq wrote:Nou dan ben ik waarschijnlijk de enige die deze remix echt vet vind :D . Die sidechain in de climax vind ik juist wel drive geven en ik vind persoonlijk deze kicks er beter bij passen dan de originele. Ook de mid intro klinkt niet verkeerd :thumbsup: .
+1. Ik vind hem ook wel lekker!
J
Waarom moet Technoboy nou de Marc the True uit gaan hangen en het orgineel verkrachten.

Wat een verkrachting is dit, zonde. Vind Technoboy laatste tijd wat tegenvallen.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Marc wie xd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
JEFSKIII wrote:Waarom moet Technoboy nou de Marc the True uit gaan hangen en het orgineel verkrachten.

Wat een verkrachting is dit, zonde. Vind Technoboy laatste tijd wat tegenvallen.
'Marc Dutroux' zul je bedoelen, maar is wel een beetje vergezocht :p
J
Ja ik wist niet precies hoe je ze achternaam moest spellen, vandaar ''The True'' xd
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Dit is wel echt een serieuze verkrachting zeg! :/
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
huh :/ dit is wel heel matig
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Technoboy gaat echt de verkeerde kant op. Iemand moet hem de andere kant weer op rammen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Heel erg slap...
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
JEFSKIII wrote:Ja ik wist niet precies hoe je ze achternaam moest spellen, vandaar ''The True'' xd
Hahaha sorry, maar dit is wel echt een giga fail :lol:
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Origineel is een van mijn all-time favoriete platen, geweldige anti in het begin en ook heerlijke melodie en synth wat het nummer veel energie en drive geeft.

Deze plaat is echt een lachertje vergeleken met het origineel, geen energie en afgekapte melodie doet het origineel geen eer aan, had meer verwacht van Technoboy...
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Duruz wrote:In het origineel zit gewoon zoveel energie. Dat is hier niet in terug te vinden.
Mee eens. Ik vind deze remix totaal niet boeiend.
K
Hardtraxxer
116 posts member since 2011
last seen Feb 2014
Mist een hoop energie in de remix..
Lyst wrote:Hij heeft in ieder geval die lelijke kicks uit het origineel er uit gehaald, maar wat hij er voor in de plaats heeft gestopt is niet veel beter >.< xd
Image
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Klopt, jammer.