In het origineel zit gewoon zoveel energie. Dat is hier niet in terug te vinden.
Ik mis toch de drive en creativiteit in deze plaat. Jammer, maar de track is niet slecht imo.
Eerste ben ik het niet mee eens, maar tweede wel. Origineel doet mij meer.G1LL wrote:Wtf, een amateur had dit kunnen maken. Nee, doe mij het origineel maar!
Eensch! Wat een grafkicks in de climax..Duruz wrote:In het origineel zit gewoon zoveel energie. Dat is hier niet in terug te vinden.
+1. Ik vind hem ook wel lekker!D-Teq wrote:Nou dan ben ik waarschijnlijk de enige die deze remix echt vet vind. Die sidechain in de climax vind ik juist wel drive geven en ik vind persoonlijk deze kicks er beter bij passen dan de originele. Ook de mid intro klinkt niet verkeerd
.
'Marc Dutroux' zul je bedoelen, maar is wel een beetje vergezocht :pJEFSKIII wrote:Waarom moet Technoboy nou de Marc the True uit gaan hangen en het orgineel verkrachten.
Wat een verkrachting is dit, zonde. Vind Technoboy laatste tijd wat tegenvallen.
Hahaha sorry, maar dit is wel echt een giga failJEFSKIII wrote:Ja ik wist niet precies hoe je ze achternaam moest spellen, vandaar ''The True''
Mee eens. Ik vind deze remix totaal niet boeiend.Duruz wrote:In het origineel zit gewoon zoveel energie. Dat is hier niet in terug te vinden.
Lyst wrote:Hij heeft in ieder geval die lelijke kicks uit het origineel er uit gehaald, maar wat hij er voor in de plaats heeft gestopt is niet veel beter![]()