bloemkool schreef:
krijg er wel een beetje een Hard Bass gevoel bij heb alleen t idee dat de climax wat pakkender had gekund m.b.t. een Hard Bass sound track.
Alle tracks die per team gemaakt zijn voor Hard Bass zijn niet bewust geproduceerde tracks voor dit feest. Het moesten gewoon tracks zijn die we gemaakt hebben en die ze wilden linken aan een team. Aldus B2S...
Deze track is dus gewoon een track die we hebben gemaakt, maar is gekozen door b2s als team track voor Hard Bass.
(daarom heet het ook een OST en geen Anthem)
Kan iemand vertellen hoe we een Q&A kunnen starten etc?