Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kicks van Frequencerz vaak juist wel lekker. Die kicks van I Need You gingen echt vernietigend hard op Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
BeHa schreef:
Ik denk dat je overkomt als een zeur.

Ik denk dat Wootum juist een goed voorbeeld is van hoe het moet op een forum. Hij geeft altijd duidelijk zijn menig met onderbouwing, iets wat bij sommigen andere leden vaak ver te zoeken is.

Vind persoonlijk de kicks van Frequencerz altijd erg fijn om te horen.


Man man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is Frequencerz, je houdt ervan of je houdt er niet van. Ik ben persoonlijk erg fan van hun sounds en ook hun kicks doen goed hun werk. Kan niet wachten op de live-act die komen gaat op HardBass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 22:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Het is Frequencerz, je houdt ervan of je houdt er niet van.

Zo ken ik er ook nog wel een paar, dat geldt namelijk voor elke artiest. Het blijft gewoon een feit dat de kicks vrij slap zijn. Ook hebben ze deze sounds nu al een paar jaar en zit er geen enkele vorm van vernieuwing in waardoor dit ondertussen wel begint te vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 23:00 
 
Artiest

Goede avond!

Normaal reageren wij eigenlijk niet op dit forum, maar nu mengen wij ons toch even in dit gesprek.

De laatste post van Magnetron vinden wij erg grappig, omdat je over feiten spreekt...
Magnetron schreef:
Het blijft gewoon een feit dat de kicks vrij slap zijn.

maak je zelf muziek?

Wij hebben besloten om een keer gezellig met jullie een uitgebreide Q&A te willen doen om misschien beide partijen elkaar te laten begrijpen :thumbsup:

Magnetron schreef:
Het blijft gewoon een feit dat de kicks vrij slap zijn.


Fijne zaterdag mannen! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Fantazoo schreef:
Het is Frequencerz, je houdt ervan of je houdt er niet van.

Zo ken ik er ook nog wel een paar, dat geldt namelijk voor elke artiest. Het blijft gewoon een feit dat de kicks vrij slap zijn. Ook hebben ze deze sounds nu al een paar jaar en zit er geen enkele vorm van vernieuwing in waardoor dit ondertussen wel begint te vervelen.

Alleen maar meningen, geen feiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 00:19 
 
Hardtraxxer

Frequencerz schreef:
Goede avond!
Wij hebben besloten om een keer gezellig met jullie een uitgebreide Q&A te willen doen om misschien beide partijen elkaar te laten begrijpen :thumbsup:


Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 00:21 
 

Vind de mid erg fijn :) kicks van Freqz kan ik me niet aan storen, zowel thuis als live vind ik ze prima. Break is erg gaaf, krijg er wel een beetje een Hard Bass gevoel bij :) heb alleen t idee dat de climax wat pakkender had gekund m.b.t. een Hard Bass sound track. Voor de rest een prima plaat, zal hem zeker vaker opzetten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 00:37 
 
Artiest

bloemkool schreef:
krijg er wel een beetje een Hard Bass gevoel bij heb alleen t idee dat de climax wat pakkender had gekund m.b.t. een Hard Bass sound track.


Alle tracks die per team gemaakt zijn voor Hard Bass zijn niet bewust geproduceerde tracks voor dit feest. Het moesten gewoon tracks zijn die we gemaakt hebben en die ze wilden linken aan een team. Aldus B2S...

Deze track is dus gewoon een track die we hebben gemaakt, maar is gekozen door b2s als team track voor Hard Bass.
(daarom heet het ook een OST en geen Anthem)

Kan iemand vertellen hoe we een Q&A kunnen starten etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz schreef:
bloemkool schreef:
krijg er wel een beetje een Hard Bass gevoel bij heb alleen t idee dat de climax wat pakkender had gekund m.b.t. een Hard Bass sound track.


Alle tracks die per team gemaakt zijn voor Hard Bass zijn niet bewust geproduceerde tracks voor dit feest. Het moesten gewoon tracks zijn die we gemaakt hebben en die ze wilden linken aan een team. Aldus B2S...

Deze track is dus gewoon een track die we hebben gemaakt, maar is gekozen door b2s als team track voor Hard Bass.
(daarom heet het ook een OST en geen Anthem)

Kan iemand vertellen hoe we een Q&A kunnen starten etc?


Even een moderator inschakelen. Of een eigen topic beginnen waarin je iedereen gewoon zijn of haar vraag laat stellen en daar door middel van het quoten op antwoorden. Tot vrijdag in ieder geval! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 00:43 
 

Frequencerz schreef:
bloemkool schreef:
krijg er wel een beetje een Hard Bass gevoel bij heb alleen t idee dat de climax wat pakkender had gekund m.b.t. een Hard Bass sound track.


Alle tracks die per team gemaakt zijn voor Hard Bass zijn niet bewust geproduceerde tracks voor dit feest. Het moesten gewoon tracks zijn die we gemaakt hebben en die ze wilden linken aan een team. Aldus B2S...

Deze track is dus gewoon een track die we hebben gemaakt, maar is gekozen door b2s als team track voor Hard Bass.
(daarom heet het ook een OST en geen Anthem)

Kan iemand vertellen hoe we een Q&A kunnen starten etc?


Ah, dat verklaart een hoop :). algemeen/, hier worden Q&A's gestart. Maar volgens mij gaat het in overleg met mods? In ieder geval tof dat jullie dit willen doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 00:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

@Frequencerz: Ik heb jullie een pb gestuurd, vanuit daar kunnen we verder kijken hoe het een en ander in te regelen is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q&a, vet dit freqz!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 11:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Frequencerz schreef:
maak je zelf muziek?

Nee, ik maak niet zelf muziek, is dat dan een vereiste om hier iets te posten over andere tracks? Ik ga ervan uit dat jullie zelf ook wel horen dat als je dit hoort, je tot de conclusie komt dat jullie kicks dan slap zijn.
Niet om jullie aan te vallen, maar willen jullie ook reageren op het punt van het hergebruiken van dezelfde soundbank of doen we dat in de toekomstige Q&A? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Frequencerz schreef:
maak je zelf muziek?

Nee, ik maak niet zelf muziek, is dat dan een vereiste om hier iets te posten over andere tracks?

Niet erg handig om als mod op deze toon te posten, gezien je namens HT spreekt. Je moet duidelijk nog wennen aan je nieuwe rol.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 11:35 
 

chicken schreef:
Magnetron schreef:
Frequencerz schreef:
maak je zelf muziek?

Nee, ik maak niet zelf muziek, is dat dan een vereiste om hier iets te posten over andere tracks?

Niet erg handig om als mod op deze toon te posten, gezien je namens HT spreekt. Je moet duidelijk nog wennen aan je nieuwe rol.. :P

hij zegt toch iets wat vrij legitiem is, mod of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 11:37 
 

chicken schreef:
Magnetron schreef:
Frequencerz schreef:
maak je zelf muziek?

Nee, ik maak niet zelf muziek, is dat dan een vereiste om hier iets te posten over andere tracks?

Niet erg handig om als mod op deze toon te posten, gezien je namens HT spreekt. Je moet duidelijk nog wennen aan je nieuwe rol.. :P


Dit dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 11:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hmmm, staat er misschien wat lomp maar is toch wel een oprecht antwoord met een vraag erachteraan. Vind het zelf niet zo raar anders, zij beginnen uiteindelijk zelf de discussie toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat er ook niet om wat je zegt - is inderdaad legitiem - maar de toon waarop, bijna aanvallend. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 12:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maar ik geef in die post ook al aan dat het niet aanvallend bedoelt is, anders bij deze: ik bedoelde het niet aanvallend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Frequencerz schreef:
maak je zelf muziek?

Nee, ik maak niet zelf muziek, is dat dan een vereiste om hier iets te posten over andere tracks? Ik ga ervan uit dat jullie zelf ook wel horen dat als je dit hoort, je tot de conclusie komt dat jullie kicks dan slap zijn.
Niet om jullie aan te vallen, maar willen jullie ook reageren op het punt van het hergebruiken van dezelfde soundbank of doen we dat in de toekomstige Q&A? :D


Alles heeft "slappe kicks" als je het gaat vergelijken met Spoontech. Ik zou persoonlijk dit soort kicks niet eens willen horen onder de meeste platen. Laat dit gewoon lekker over aan Vazard en Delete, hoef je bij de rest van de artiesten ook niet te verwachten toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 12:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Alles heeft "slappe kicks" als je het gaat vergelijken met Spoontech. Ik zou persoonlijk dit soort kicks niet eens willen horen onder de meeste platen. Laat dit gewoon lekker over aan Vazard en Delete, hoef je bij de rest van de artiesten ook niet te verwachten toch.

Vind je? De meeste kicks van vroeger zijn anders ook lekker stevig. Het is gewoon zo dat de kicks van tegenwoordig veel minder kracht hebben dan een aantal jaren geleden, de kicks zijn er over het algemeen hard op achteruit gegaan helaas. Het lijkt wel alsof er in mainstream steeds meer aandacht uitgaat naar vocals en in de 'raw' naar screeches, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Ik zie liever platen zoals A-lusion - Veritas (Scantraxx HMH 2008/2009 Edit) om maar een voorbeeld te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Frequencerz schreef:
bloemkool schreef:
krijg er wel een beetje een Hard Bass gevoel bij heb alleen t idee dat de climax wat pakkender had gekund m.b.t. een Hard Bass sound track.


Alle tracks die per team gemaakt zijn voor Hard Bass zijn niet bewust geproduceerde tracks voor dit feest. Het moesten gewoon tracks zijn die we gemaakt hebben en die ze wilden linken aan een team. Aldus B2S...

Deze track is dus gewoon een track die we hebben gemaakt, maar is gekozen door b2s als team track voor Hard Bass.

(daarom heet het ook een OST en geen Anthem)

Kan iemand vertellen hoe we een Q&A kunnen starten etc?


Een opmerkelijke methode? Gezien het feit ze vorig jaar wel Hard-Driver gevraagd hebben 4 Theme's te maken?
Vraag me af waarom B2S deze methode hanteert.

Daarmee kunnen we ons dus ook afvragen of B-Frontliner - Space Warrior ook uitverkoren is als ''Theme''.
Maar dat is uiteraard een ander topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz schreef:
Goede avond!

Normaal reageren wij eigenlijk niet op dit forum, maar nu mengen wij ons toch even in dit gesprek.

De laatste post van Magnetron vinden wij erg grappig, omdat je over feiten spreekt...
Magnetron schreef:
Het blijft gewoon een feit dat de kicks vrij slap zijn.

maak je zelf muziek?

Wij hebben besloten om een keer gezellig met jullie een uitgebreide Q&A te willen doen om misschien beide partijen elkaar te laten begrijpen :thumbsup:

Magnetron schreef:
Het blijft gewoon een feit dat de kicks vrij slap zijn.


Fijne zaterdag mannen! :beer:


Ik voel LYM/Tijdmachine en Thyron praktijken opkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:30 
 
Hardtraxxer

Wat een bullshit discussie weer. Het komt er telkens weer op neer dat sommige van jullie gewoon ''eisen'' dat, in dit geval frequencerz, gewoon een dikke plaat moeten maken naar jullie wensen. Dit is toch onmogelijk? Zo af en toe zit er een mindere plaat bij van een artiest, ja, so what?

Ik vind persoonlijk deze track ook niet geweldig, misschien als ik hem vaker luister. Ik zou hier wel op los kunnen gaan op een feest en daar gaat het mij ook om.

Wel tof dat jullie een Q&A gaan doen Freqz ! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks