Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:03 
 
Hardtraxxer

Artiest: Frequencerz

Track(s): Noise (Hard Bass 2015 Team Yellow OST)

Sample/video:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dus het is meteen een track van freqz?
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:43 
 
Hardtraxx Newbie

yowan schreef:
dus het is meteen een track van freqz?


Je hoort duidelijk dat dit een track van de frequencerz is. Klinkt goed! :bomb:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit: oke dan heb ik niks gezegd :whistle:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er word duidelijk in het filmpje gezegd dat het van Freqz is lege vaas
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 19:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

"This is the new sound of the Freqz, the new sound of the Frequencerz" lijkt me toch duidelijk genoeg dat het dus om een nieuwe solo plaat van de Freqz gaat.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 19:35 
 
Hardtraxxer

klinkt veelbelovend ondanks de slechte kwaliteit!
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 20:10 
 
Hardtraxxer

Misschien handig om te weten als je iemand bent die graag vooraan in t publiek staat en nieuwe tracks filmt je kan je vinger op je microfoon leggen dat zorgt voor betere geluidsopname (Iphone) die zit naast je hoofdtelefoon ingang :)

OT: Klinkt wel dik denk ik
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 03:13 
 
Hardtraxxer

Dit is inderdaad de nieuwe Frequencerz, zie net een filmpje van betere kwaliteit voorbijkomen vanaf backstage op de Freaqshow.

Voor zover ik kan horen uit deze filmpjes fijne kickrolls :love: & een beetje een dromerig melodietje.
Beetje anders dan anders. Maar wel lekker, in slechte kwaliteit al flink wat keren op repeat gehad, benieuwd naar de preview.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 10:09 
 
Hardtraxxer

Upload die filmpjes is? :)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 10:37 
 

Snitch_MP schreef:
Upload die filmpjes is? :)


Staat op de FB van Robbie M aka Rob Min ;)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:33 
 
Hardtraxxer

Te lui om link te posten xd ?
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:24 
 
Hardtraxx Newbie

Snitch_MP schreef:
Te lui om link te posten xd ?


Ben ook wel benieuwd!
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:01 
 

Snitch_MP schreef:
Te lui om link te posten xd ?


Haha uiteraard niet! Slaat ook nergens op om de link niet te posten :D

https://www.facebook.com/video.php?v=876087179089265&set=vb.100000639732027&type=2&theater
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Link werkt niet. Afgeschermd filmpje wellicht?
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:25 
 
Hardtraxxer

Wellicht kun je alleen het filmpje zien als je vrienden bent met die kerel
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:26 
 

Snitch_MP schreef:
Wellicht kun je alleen het filmpje zien als je vrienden bent met die kerel


Dat denk ik dan! Ja dan kan ik niet veel meer doen toch? :D
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:48 
 
Hardtraxxer

Filmpje met betere kwaliteit gepost :)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf 1:33 vind ik hem vet maar het geheel heeft (nog) niet echt een wauw factor als ik het zo hoor.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ging aardig hard op FreaQshow. Lekkere drive! :bomb:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben normaal gesproken altijd erg te spreken over de tracks van Freqz, maar dit klinkt saai zeg. Alles met één screech en in mijn ogen juist amper drive. Een teleurstelling :/
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit weer heerlijk klinken!! Benieuwd naar HQ :drool:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 21:50 
 
Hardtraxxer

Erg saai.... zeer teleurstellend van freqz :(
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Vanaf 1:33 vind ik hem vet maar het geheel heeft (nog) niet echt een wauw factor als ik het zo hoor.

Afbeelding :lol:

ot: stuk na 1:55 vind ik wel heeeel dik klinken hoor
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

benieuwd naar HQ, klinkt goed :yay:
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks