Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Konden ze voor zo'n Hardbass Thema nou met niks originelers komen? Deze sounds hebben ze al 27x uitgescheten. Die overused Freqz screeches met die slappe kicks van ze eronder, doet me allemaal vrij weinig. Alleen de break vind ik wel leuk, climaxes vind ik ook weinig energie hebben helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 23:44 
 
Hardtraxxer

Wat een zeurende screech en zoals eerder is aangegeven weinig energie. Wel zonde, maar toen ik hoorde dat freqz het anthem had, verwachtte ik al niet bijster veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 02:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze gebruiken dezelfde sounds maar deze keer wel heel anders!
Vind dit echt een dikke track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Standaard Frequencerz sounds.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 13:40 
 

Een typisch Frequencerz plaatje, maar wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik zal wel weer overkomen als een zeur, maar wat een saaie bedoeling weer dit zeg. Die standaard slappe lelijke Frequencerz kick, met wat gerecyclede Freqz sounds. Krijg er geen speciaal gevoel bij en heel het nummer komt gewoon saai en energieloos over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:02 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Ik zal wel weer overkomen als een zeur, maar wat een saaie bedoeling weer dit zeg. Die standaard slappe lelijke Frequencerz kick, met wat gerecyclede Freqz sounds. Krijg er geen speciaal gevoel bij en heel het nummer komt gewoon saai en energieloos over.


Slappe kicks? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nick_E schreef:
Slappe kicks? :lol:

Ja, zit geen enkele kracht achter die kicks. Vergelijk het anders hier even mee :whistle:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:06 
 
Hardtraxx Newbie

Magnetron schreef:
Nick_E schreef:
Slappe kicks? :lol:

Ja, zit geen enkele kracht achter die kicks. Vergelijk het anders hier even mee :whistle:



Nja meningen verschillen! Vind de kicks van de Frequencerz altijd prima klinken en vooral op een feest :thumbup: , maar spoon met hardstyle vergelijken is het zelfde als appels met peren vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nick_E schreef:
Nja meningen verschillen!

Meningen verschillen zeker, heb ik ook alle respect voor.
Citaat:
maar spoon met hardstyle vergelijken is het zelfde als appels met peren vergelijken.

:lol: Spoontech is gewoon een hardstyle label hoor, dus deze opmerking raakt kant noch wal
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Naar mijn mening gebruikt Frequencerz altijd hele fijne kicks in hun tracks, misschien wel één van de beste artiesten op dat gebied (maar dat is smaak). Vind de kick in deze track ook heel erg goed doorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:45 
 
Hardtraxx Newbie

Magnetron schreef:
Nick_E schreef:
Nja meningen verschillen!

Meningen verschillen zeker, heb ik ook alle respect voor.
Citaat:
maar spoon met hardstyle vergelijken is het zelfde als appels met peren vergelijken.

:lol: Spoontech is gewoon een hardstyle label hoor, dus deze opmerking raakt kant noch wal


Heb je gelijk in, maar als je over het algemeen naar producties kijkt zit er wel een verschil in van hier tot tokio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

kevin-field schreef:
Naar mijn mening gebruikt Frequencerz altijd hele fijne kicks in hun tracks, misschien wel één van de beste artiesten op dat gebied (maar dat is smaak). Vind de kick in deze track ook heel erg goed doorkomen.

Ik vind ze juist niet goed met kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 16:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nick_E schreef:
wootum schreef:
Ik zal wel weer overkomen als een zeur, maar wat een saaie bedoeling weer dit zeg. Die standaard slappe lelijke Frequencerz kick, met wat gerecyclede Freqz sounds. Krijg er geen speciaal gevoel bij en heel het nummer komt gewoon saai en energieloos over.


Slappe kicks? :lol:

Sorry, ik verwoordde het verkeerd. Ontzettend slappe kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nick_E schreef:
Magnetron schreef:
Nick_E schreef:
Nja meningen verschillen!

Meningen verschillen zeker, heb ik ook alle respect voor.
Citaat:
maar spoon met hardstyle vergelijken is het zelfde als appels met peren vergelijken.

:lol: Spoontech is gewoon een hardstyle label hoor, dus deze opmerking raakt kant noch wal


Heb je gelijk in, maar als je over het algemeen naar producties kijkt zit er wel een verschil in van hier tot tokio.

Gelukkig wel ja, het zou toch zo heel saai worden anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik zal wel weer overkomen als een zeur, maar wat een saaie bedoeling weer dit zeg. Die standaard slappe lelijke Frequencerz kick, met wat gerecyclede Freqz sounds. Krijg er geen speciaal gevoel bij en heel het nummer komt gewoon saai en energieloos over.


:/ :/ :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
wootum schreef:
Ik zal wel weer overkomen als een zeur, maar wat een saaie bedoeling weer dit zeg. Die standaard slappe lelijke Frequencerz kick, met wat gerecyclede Freqz sounds. Krijg er geen speciaal gevoel bij en heel het nummer komt gewoon saai en energieloos over.


:/ :/ :/ :/

Kun je even uitleggen waarmee je het niet eens bent, in plaats van vier smilies te plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:46 
 

Ik denk dat je overkomt als een zeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 18:38 
 

BeHa schreef:
Ik denk dat je overkomt als een zeur.

Ik denk dat Wootum juist een goed voorbeeld is van hoe het moet op een forum. Hij geeft altijd duidelijk zijn menig met onderbouwing, iets wat bij sommigen andere leden vaak ver te zoeken is.

Vind persoonlijk de kicks van Frequencerz altijd erg fijn om te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

nee het is gewoon een zeur
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 19:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:cool: :cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 20:11 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind de Freqz ook niet goed hoor met hun kicks, dun en slap.
Ran-D heeft in tegenstelling veel vollere kicks, imo 1 vd beste kicks van dit moment in de scene. Maar dat is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
:cool: :cool: :cool: :cool:

:/ :/ :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 20:19 
 

lol ik vind 'm leuk

gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nick_E schreef:
Magnetron schreef:
Nick_E schreef:
Nja meningen verschillen!

Meningen verschillen zeker, heb ik ook alle respect voor.
Citaat:
maar spoon met hardstyle vergelijken is het zelfde als appels met peren vergelijken.

:lol: Spoontech is gewoon een hardstyle label hoor, dus deze opmerking raakt kant noch wal


Heb je gelijk in, maar als je over het algemeen naar producties kijkt zit er wel een verschil in van hier tot tokio.

een verschil tussen hardstyleproducties en spoontech producties???
je opmerkingen worden alsmaar raarder
man man man man man man man man man man man man man
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks