Konden ze voor zo'n Hardbass Thema nou met niks originelers komen? Deze sounds hebben ze al 27x uitgescheten. Die overused Freqz screeches met die slappe kicks van ze eronder, doet me allemaal vrij weinig. Alleen de break vind ik wel leuk, climaxes vind ik ook weinig energie hebben helaas.
Related topics
- View the latest post: Frequencerz - Noise (Hard Bass 2015 Team Yellow OST)
- View the latest post: B-Front, Frequencerz & Deetox (Team Yellow) @ Hard Bass Fantasy | Mixed by Bionicle
- View the latest post: Hard Bass 2019 | Team Yellow warm-up mix by Phuture Noize
- View the latest post: Hard Bass 2018 | Team Yellow live set by Ran-D, B-Front & Sub Zero Project
- View the latest post: Mad II | Hard Bass Team Yellow & Red | Warm Up
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
DHardtraxxer
- 105 posts member since 2014
- last seen May 2016
Wat een zeurende screech en zoals eerder is aangegeven weinig energie. Wel zonde, maar toen ik hoorde dat freqz het anthem had, verwachtte ik al niet bijster veel.
Ze gebruiken dezelfde sounds maar deze keer wel heel anders!
Vind dit echt een dikke track
Vind dit echt een dikke track
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Standaard Frequencerz sounds.. 
-
S
Een typisch Frequencerz plaatje, maar wel leuk 
wootum wrote:Ik zal wel weer overkomen als een zeur, maar wat een saaie bedoeling weer dit zeg. Die standaard slappe lelijke Frequencerz kick, met wat gerecyclede Freqz sounds. Krijg er geen speciaal gevoel bij en heel het nummer komt gewoon saai en energieloos over.
-
NHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2015
- last seen Sep 2016
Slappe kicks?wootum wrote:Ik zal wel weer overkomen als een zeur, maar wat een saaie bedoeling weer dit zeg. Die standaard slappe lelijke Frequencerz kick, met wat gerecyclede Freqz sounds. Krijg er geen speciaal gevoel bij en heel het nummer komt gewoon saai en energieloos over.
Ja, zit geen enkele kracht achter die kicks. Vergelijk het anders hier even meeNick_E wrote:Slappe kicks?
View on YouTube
View on YouTube
-
NHardtraxx Newbie
- last seen Sep 2016
Nja meningen verschillen! Vind de kicks van de Frequencerz altijd prima klinken en vooral op een feestMagnetron wrote:Ja, zit geen enkele kracht achter die kicks. Vergelijk het anders hier even meeNick_E wrote:Slappe kicks?![]()
View on YouTube
View on YouTube
Meningen verschillen zeker, heb ik ook alle respect voor.Nick_E wrote:Nja meningen verschillen!
maar spoon met hardstyle vergelijken is het zelfde als appels met peren vergelijken.
Naar mijn mening gebruikt Frequencerz altijd hele fijne kicks in hun tracks, misschien wel één van de beste artiesten op dat gebied (maar dat is smaak). Vind de kick in deze track ook heel erg goed doorkomen.
-
NHardtraxx Newbie
- last seen Sep 2016
Heb je gelijk in, maar als je over het algemeen naar producties kijkt zit er wel een verschil in van hier tot tokio.Magnetron wrote:Meningen verschillen zeker, heb ik ook alle respect voor.Nick_E wrote:Nja meningen verschillen!maar spoon met hardstyle vergelijken is het zelfde als appels met peren vergelijken.Spoontech is gewoon een hardstyle label hoor, dus deze opmerking raakt kant noch wal
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Ik vind ze juist niet goed met kickskevin-field wrote:Naar mijn mening gebruikt Frequencerz altijd hele fijne kicks in hun tracks, misschien wel één van de beste artiesten op dat gebied (maar dat is smaak). Vind de kick in deze track ook heel erg goed doorkomen.
Sorry, ik verwoordde het verkeerd. Ontzettend slappe kicks.Nick_E wrote:Slappe kicks?wootum wrote:Ik zal wel weer overkomen als een zeur, maar wat een saaie bedoeling weer dit zeg. Die standaard slappe lelijke Frequencerz kick, met wat gerecyclede Freqz sounds. Krijg er geen speciaal gevoel bij en heel het nummer komt gewoon saai en energieloos over.
Gelukkig wel ja, het zou toch zo heel saai worden anders.Nick_E wrote:Heb je gelijk in, maar als je over het algemeen naar producties kijkt zit er wel een verschil in van hier tot tokio.Magnetron wrote:Meningen verschillen zeker, heb ik ook alle respect voor.Nick_E wrote:Nja meningen verschillen!maar spoon met hardstyle vergelijken is het zelfde als appels met peren vergelijken.Spoontech is gewoon een hardstyle label hoor, dus deze opmerking raakt kant noch wal
wootum wrote:Ik zal wel weer overkomen als een zeur, maar wat een saaie bedoeling weer dit zeg. Die standaard slappe lelijke Frequencerz kick, met wat gerecyclede Freqz sounds. Krijg er geen speciaal gevoel bij en heel het nummer komt gewoon saai en energieloos over.
Kun je even uitleggen waarmee je het niet eens bent, in plaats van vier smilies te plaatsen.sonnebloem wrote:wootum wrote:Ik zal wel weer overkomen als een zeur, maar wat een saaie bedoeling weer dit zeg. Die standaard slappe lelijke Frequencerz kick, met wat gerecyclede Freqz sounds. Krijg er geen speciaal gevoel bij en heel het nummer komt gewoon saai en energieloos over.![]()
![]()
![]()
-
B
Ik denk dat je overkomt als een zeur.
-
S
Ik denk dat Wootum juist een goed voorbeeld is van hoe het moet op een forum. Hij geeft altijd duidelijk zijn menig met onderbouwing, iets wat bij sommigen andere leden vaak ver te zoeken is.BeHa wrote:Ik denk dat je overkomt als een zeur.
Vind persoonlijk de kicks van Frequencerz altijd erg fijn om te horen.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
nee het is gewoon een zeur
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik vind de Freqz ook niet goed hoor met hun kicks, dun en slap.
Ran-D heeft in tegenstelling veel vollere kicks, imo 1 vd beste kicks van dit moment in de scene. Maar dat is mijn mening.
Ran-D heeft in tegenstelling veel vollere kicks, imo 1 vd beste kicks van dit moment in de scene. Maar dat is mijn mening.
-
S
lol ik vind 'm leuk
gek
gek
een verschil tussen hardstyleproducties en spoontech producties???Nick_E wrote:Heb je gelijk in, maar als je over het algemeen naar producties kijkt zit er wel een verschil in van hier tot tokio.Magnetron wrote:Meningen verschillen zeker, heb ik ook alle respect voor.Nick_E wrote:Nja meningen verschillen!maar spoon met hardstyle vergelijken is het zelfde als appels met peren vergelijken.Spoontech is gewoon een hardstyle label hoor, dus deze opmerking raakt kant noch wal
je opmerkingen worden alsmaar raarder
man man man man man man man man man man man man man