Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Rickzel schreef:
Ik zou zeggen: doe de suggestie in het Q&A topic, maarja die track is natuurlijk al lang en breed af :P

Maak maar een Timothyb edit dan.


Misschien denken ze wel, "verrek, das godverdomme een goed idee". Kan niet mis gaan !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat met die kleine dub elementjes erin. Redelijke "epische" feel met die koren en die beetje zeurderige melo op de achtergrond. Lekker energiek zonder een anticlimax te gebruiken. Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 18:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nog een keer goed naar geluisterd. Die korte screech-geluidjes in de intro klinken best wel leuk, maar die kick mist me toch echt te veel kracht en klinkt me te hol. Heb het gevoel dat die paar in dat DnB (?) stukje harder gaan. Break is best gaaf en sfeervol gedaan door de melodie op te laten bouwen met een viool (?). Beide climaxen zijn opzich wel sfeervol (moest er even aan wennen denk ik), maar vind het gewoon niet fijn klinken icm met die kicks. Kan er niks anders van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de intro wel heel fijn met die korte screeches, opbouw naar de eerste climax duurt me vervolgens wat te lang maar de climax opzich vind ik wel sfeervol en kan ik zeker op los gaan. 2e climax helaas nogal energieloos. Ook jammer dat er niet gewoon wat Hard Bass vocaltjes in zitten. Al met al een prima track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bekende soundbank of niet, de track zit wel redelijk origineel in elkaar. Prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track. Leuk gedaan met die drum sounds en de viool + choir klinken ook vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel dik. Die climax is erg vet gedaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja en wat Duruz zegt erin aub. En gewoon een dikke onverwachte anti als 3e deel, niet gelijk als eerste.


Juist Tim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moest hem eerst paar keer luisteren, vond hem eerst helemaal niets maar kan hem nu waarderen. Vooral het choir en de viool passen erg bij Hardbass anthem doet me denken aan dit stukje: http://youtu.be/9zFdVillRBQ?t=28s
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:39 
 
Hardtraxxer

niet aan mij besteed maar ben zeker wel benieuwd naar de overige ost.

Hopelijk Freakz at night, B-frontliner ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die percussie/breakbeats in dit nummer zijn zooooo gaaf (L)
Maakt een nummer zo veel interessanter voor mij.
Ik hoop dit meer terug te horen. Kan zo nu alleen Crypsis - You know bedenken, maar dat nummer is gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 22:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Doe hier maar verder hardstyle-releases/va-hard-bass-2015-ep-b2sr2015006d-t48587.html
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks