Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Wat een bullshit discussie weer. Het komt er telkens weer op neer dat sommige van jullie gewoon ''eisen'' dat, in dit geval frequencerz, gewoon een dikke plaat moeten maken naar jullie wensen.


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Het blijft gewoon een feit dat de kicks vrij slap zijn.

Pijnlijk dit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Snitch_MP schreef:
Wat een bullshit discussie weer. Het komt er telkens weer op neer dat sommige van jullie gewoon ''eisen'' dat, in dit geval frequencerz, gewoon een dikke plaat moeten maken naar jullie wensen.


:surrender:



Dit moet je volgens mij altijd eisen van artiesten lijkt me.. :/

Hele dikke track trouwens, hoe die schreeuwende melodie(kan even geen andere woorden vinden om het te omschrijven) in komt is echt lekker. En die 2e climax is echt heeeeeel dik! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:52 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Het is gewoon zo dat de kicks van tegenwoordig veel minder kracht hebben
Magnetron schreef:
Fantazoo schreef:
Het is Frequencerz, je houdt ervan of je houdt er niet van.

Zo ken ik er ook nog wel een paar, dat geldt namelijk voor elke artiest. Het blijft gewoon een feit dat de kicks vrij slap zijn. Ook hebben ze deze sounds nu al een paar jaar en zit er geen enkele vorm van vernieuwing in waardoor dit ondertussen wel begint te vervelen.


:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Peperkoek schreef:
Snitch_MP schreef:
Wat een bullshit discussie weer. Het komt er telkens weer op neer dat sommige van jullie gewoon ''eisen'' dat, in dit geval frequencerz, gewoon een dikke plaat moeten maken naar jullie wensen.


:surrender:



Dit moet je volgens mij altijd eisen van artiesten lijkt me.. :/

Hele dikke track trouwens, hoe die schreeuwende melodie(kan even geen andere woorden vinden om het te omschrijven) in komt is echt lekker. En die 2e climax is echt heeeeeel dik! :drool:


wat een onzin, hoe kun je nou iets eisen wat alleen op mening gebaseerd is... is toch voor iedereen verschillend wat 'een dikke plaat is', hele rare discussie dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 15:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Magnetron schreef:
Frequencerz schreef:
maak je zelf muziek?

Nee, ik maak niet zelf muziek, is dat dan een vereiste om hier iets te posten over andere tracks?

Niet erg handig om als mod op deze toon te posten, gezien je namens HT spreekt. Je moet duidelijk nog wennen aan je nieuwe rol.. :P

Wat een onzin. Het is toch ook een drogreden van hier tot ginder. Had hij het tegen een willekeurig ander persoon gezegd dan was vrijwel iedereen het er mee eens geweest, maar als je het tegen iemand die plaatjes maakt zegt is het ineens uit den boze. Bovendien slaat/slaan Frequencerz exact dezelfde toon aan tegen een moderator. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het goed dat artiesten hier reageren en zelfs initiatief nemen tot een Q&A, maar zij zijn net als ieder ander ook maar gewoon een lid hier, met dezelfde rechten en regels. Overigens is dit niet tegen Frequencerz gericht, gezien zij er niet zo op reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Wat een bullshit discussie weer. Het komt er telkens weer op neer dat sommige van jullie gewoon ''eisen'' dat, in dit geval frequencerz, gewoon een dikke plaat moeten maken naar jullie wensen. Dit is toch onmogelijk? Zo af en toe zit er een mindere plaat bij van een artiest, ja, so what?

Ja niks so what, mag minder goed werk van een artiest niet benoemd worden? Anders ga je toch lekker duimpjes klikken op Facebook? Warface kan je vast vertellen hoe dat bevalt.

Nick_E schreef:
Heb je gelijk in, maar als je over het algemeen naar producties kijkt zit er wel een verschil in van hier tot tokio.

Ja koekwaus daarom zegt hij dus specifiek KICKS en niet OVER HET ALGEMEEN. Hij probeert duidelijk te maken dat die kicks feitelijk gezien veel harder zijn. Wat nog veel objectiever is dan dat je zegt dat een kick slap is. (vindt)

Is de shoutbox kapot ofzo? Wát een onzin staat er verspreid in dit topic zeg. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 15:37 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:

Is de shoutbox kapot ofzo? Wát een onzin staat er verspreid in dit topic zeg. :/


Ja idd, kap er dan mee. Alles wat jij zegt is nou niet echt iets van toegevoegde waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 15:43 
 
Hardtraxxer

Typisch weer zo'n frequencerz plaat! Na I Need You, weer zeer geslaagde track :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet deze nog een paar keer live horen denk ik wil ik hem echt heel vet vinden.. Kicks vind ik in ieder geval wel dik hoor, doen het live al helemaal goed. Misschien word het tijd voor Magnetron nieuwe boxjes te kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat de korte geluidjes/screeches op 3:00 niet doorgezet worden in de tweede climax ipv weer de, naar mijn mening ietwat slome en saaie, melodie te gebruiken. Nee deze track doet mij daarom vrij weinig.

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz schreef:
bloemkool schreef:
krijg er wel een beetje een Hard Bass gevoel bij heb alleen t idee dat de climax wat pakkender had gekund m.b.t. een Hard Bass sound track.


Alle tracks die per team gemaakt zijn voor Hard Bass zijn niet bewust geproduceerde tracks voor dit feest. Het moesten gewoon tracks zijn die we gemaakt hebben en die ze wilden linken aan een team. Aldus B2S...

Deze track is dus gewoon een track die we hebben gemaakt, maar is gekozen door b2s als team track voor Hard Bass


Beetje raar van b2s dit vind ik, heb je al gauw dat je geen Anthem-gevoel bij de track hebt, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Vindt hem redelijk saai. Zoals al gezegd zelfde sounds en niet echt pakkende elementen. Meer benieuwd naar de andere anthems. Zet deze niet gauw nog een keer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz schreef:
bloemkool schreef:
krijg er wel een beetje een Hard Bass gevoel bij heb alleen t idee dat de climax wat pakkender had gekund m.b.t. een Hard Bass sound track.


Alle tracks die per team gemaakt zijn voor Hard Bass zijn niet bewust geproduceerde tracks voor dit feest. Het moesten gewoon tracks zijn die we gemaakt hebben en die ze wilden linken aan een team. Aldus B2S...

Deze track is dus gewoon een track die we hebben gemaakt, maar is gekozen door b2s als team track voor Hard Bass.
(daarom heet het ook een OST en geen Anthem)

Kan iemand vertellen hoe we een Q&A kunnen starten etc?


Volgens mij hoor ik de podcast toch echt dat jullie dit nummer speciaal voor Hardbass team Yellow gemaakt hebben. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
chicken schreef:
Niet erg handig om als mod op deze toon te posten, gezien je namens HT spreekt. Je moet duidelijk nog wennen aan je nieuwe rol.. :P

Wat een onzin. Het is toch ook een drogreden van hier tot ginder. Had hij het tegen een willekeurig ander persoon gezegd dan was vrijwel iedereen het er mee eens geweest, maar als je het tegen iemand die plaatjes maakt zegt is het ineens uit den boze.

Oh nee hoor, ik vind dat mods tegen iedereen 'normaal' moeten reageren, wat ook precies de reden is dat ik geen mod wil zijn. Waar ik op doel met dat het niet handig is, is dat Hardtraxx zo graag artiesten op dit forum wil hebben, en dat zo'n toon niet het beste visitekaartje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Frequencerz schreef:
Deze track is dus gewoon een track die we hebben gemaakt, maar is gekozen door b2s als team track voor Hard Bass.
(daarom heet het ook een OST en geen Anthem)

Volgens mij hoor ik de podcast toch echt dat jullie dit nummer speciaal voor Hardbass team Yellow gemaakt hebben. :whistle:


Viel mij ook op inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Jammer dat de korte geluidjes/screeches op 3:00 niet doorgezet worden in de tweede climax ipv weer de, naar mijn mening ietwat slome en saaie, melodie te gebruiken. Nee deze track doet mij daarom vrij weinig.


Lijkt mij een mooie kans voor nog een draaibare outro? Dat heb je ook zelden nog. Wel fan van het feit dat ze voor een wat andere opbouw als plaat hebben gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer dezelfde sounds, maar moet eerlijk zeggen dat me dat met Frequencerz niet eens altijd zo heel veel uit maakt, omdat ik het wel altijd fijn vind klinken. Kicks zijn nooit uitzonderlijk hard, maar goed te doen. :)

En sjonge sjonge sjonge, Frequencerz komen zelf even buurten hier en dan vallen een aantal mensen ineens over die quote van Magnetron (wat ze normaal gesproken totaal zou ontgaan), smaakt blijkbaar lekker zo'n bil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 03:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gelijk dus ook de rede waarom ik geen Anthem gevoel krijg bij deze track.

Kunnen de Freqz ook niks aan doen dus.

De track zelf vind ik op zich wel leuk, maar niet speciaal. Het is gewoon een Frequencerz track met hun algemene sounds. Melodie steekt er wel wat uit, maar niks speciaals waardoor ik hem tussen de rest uit zou pikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind de intro niet zo heel vet, maar de climax daarintegen wel :thumbsup: , moet zeggen dat ik het na 1 keer echt te luisteren hem wel kan waarderen. Na de intro skipte ik gewoon snel er doorheen en dacht: meh maar de climax heeft toch wat speciaals. Leuke plaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 10:17 
 

Ik vind het toch wel een lekker plaatje hoor :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Duruz schreef:
Jammer dat de korte geluidjes/screeches op 3:00 niet doorgezet worden in de tweede climax ipv weer de, naar mijn mening ietwat slome en saaie, melodie te gebruiken. Nee deze track doet mij daarom vrij weinig.


Lijkt mij een mooie kans voor nog een draaibare outro? Dat heb je ook zelden nog. Wel fan van het feit dat ze voor een wat andere opbouw als plaat hebben gekozen.


wow dat zou opzich wel vet zijn, zo'n outro met een lompe kick die veel drive geeft. daar teken ik voor:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja en wat Duruz zegt erin aub. En gewoon een dikke onverwachte anti als 3e deel, niet gelijk als eerste. Net als bij HB anthem van WMF. Of Keep it alive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen: doe de suggestie in het Q&A topic, maarja die track is natuurlijk al lang en breed af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 11:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik zou zeggen: doe de suggestie in het Q&A topic, maarja die track is natuurlijk al lang en breed af :P

Maak maar een Timothyb edit dan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks