Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 11:38 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Albatrots schreef:
Vanaf 1:33 vind ik hem vet maar het geheel heeft (nog) niet echt een wauw factor als ik het zo hoor.

Afbeelding :lol:

ot: stuk na 1:55 vind ik wel heeeel dik klinken hoor

Ik vind het stuk na 1:56 imo veel dikker klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 12:11 
 
Hardtraxx Addict

Rawmon schreef:
Vind dit weer heerlijk klinken!! Benieuwd naar HQ :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 14:45 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat ik deze wel leuk ga vinden:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 19:09 
 
Hardtraxxer

https://www.facebook.com/video.php?v=10155102730095241

betere versie van de heren zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 21:08 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind de Freqz laatste tijd echt baggerplaten maken.. Deze en I need you hebben echt mega saaien slaap melodieen. 0.0 drive terwijl de midintro megaveel drive heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt goed deze maar die kicks mogen wel wat steviger. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kopieer ff mijn reactie die ik op facebook onder het filmpje heb gezet:

Ik vind de screeches ontzettend vet in de break, klinkt erg energiek met dat stukje D&B. Dikke kickrolls ook weer in de climax. Wel vind ik de kick wat magertjes klinken zo op deze kwaliteit. Had me supervet geleken als de tweede climax vele hardere kicks had gehad, dat de eerste climax zeg maar een soort inleiding was op de tweede climax. Desalniettemin, dit klinkt erg vet. Benieuwd naar de HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik kopieer ff mijn reactie die ik op facebook onder het filmpje heb gezet:

Ik vind de screeches ontzettend vet in de break, klinkt erg energiek met dat stukje D&B. Dikke kickrolls ook weer in de climax. Wel vind ik de kick wat magertjes klinken zo op deze kwaliteit. Had me supervet geleken als de tweede climax vele hardere kicks had gehad, dat de eerste climax zeg maar een soort inleiding was op de tweede climax. Desalniettemin, dit klinkt erg vet. Benieuwd naar de HQ.


Niks aan toe te voegen, vette plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 12:32 
 
Hardtraxx Elite

Okee wat een schande plaat is dit, klinkt helemaal nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook in HQ klinkt hij echt heel vet, vind de kick juist wel lekker! Hoe die melodie er in ramt is echt vet gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro niet heel bijzonder, maar de rest is wel nice. Fijne melodie in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 13:16 
 
Hardtraxx Newbie

Lekkere plaat! Live klinkt die nog veel beter, goede drive! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De intro valt wel tegen. Klinkt erg random :( Rest van de plaat wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 14:08 
 
Hardtraxxer

ietwat bekende sounds..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 15:10 
 
Hardtraxxer

Snitch_MP schreef:
Wellicht kun je alleen het filmpje zien als je vrienden bent met die kerel


Stond inderdaad op privé, hier posten heeft dan niet zoveel nut hè ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal niet als anthem geschikt naar mijn mening.­ Je hoort jammer genoeg nergens iets wat een Hard Bass gevoel geeft terug.­ Voor de rest een vet nummer!­
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Totaal niet als anthem geschikt naar mijn mening.­ Je hoort jammer genoeg nergens iets wat een Hard Bass gevoel geeft terug.­ Voor de rest een vet nummer!­


is ook niet hét anthem he... is één van de 4 anthems, elk team krijgt z'n eigen 'soundtrack' net als 2013 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

intro en eerste climax heel vet, maar onderbrekingen in de tweede climax halen de drive er een beetje uit jammer genoeg. Verder wel lekkere plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 16:02 
 
Hardtraxxer

Frequencerz - Noise (Hard Bass 2015 Team Yellow OST)


@25:34
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Apart nummer, maar zeer goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weer die saaie standaard Frequencerz sounds, sfeer is opzich wel vet gedaan, maar toch mis ik over de gehele plaat het Hard Bass gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is inderdaad wel weer een bij elkaar geraapt zooitje van de soundbank, geen slecht plaatje maar Frequencerz zijn imo echt wel toe aan wat nieuwe sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kijk altijd wel uit naar Hard Bass anthems, maar dit is een flinke tegenvaller zeg.
Frequencerz weten me de laatste niet meer zoveel te boeien met hun sounds, kick lijkt ook wat kracht te missen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 19:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zal wel weer overkomen als een zeur, maar wat een saaie bedoeling weer dit zeg. Die standaard slappe lelijke Frequencerz kick, met wat gerecyclede Freqz sounds. Krijg er geen speciaal gevoel bij en heel het nummer komt gewoon saai en energieloos over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks