Ik vind het stuk na 1:56 imo veel dikker klinken.yowan wrote:Albatrots wrote:Vanaf 1:33 vind ik hem vet maar het geheel heeft (nog) niet echt een wauw factor als ik het zo hoor.![]()
ot: stuk na 1:55 vind ik wel heeeel dik klinken hoor
Related topics
- View the latest post: Frequencerz - Noise (Hard Bass 2015 Team Yellow OST)
- View the latest post: B-Front, Frequencerz & Deetox (Team Yellow) @ Hard Bass Fantasy | Mixed by Bionicle
- View the latest post: Hard Bass 2019 | Team Yellow warm-up mix by Phuture Noize
- View the latest post: Hard Bass 2018 | Team Yellow live set by Ran-D, B-Front & Sub Zero Project
- View the latest post: Mad II | Hard Bass Team Yellow & Red | Warm Up
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
JHardtraxxer
- 54 posts member since 2014
- last seen Jul 2016
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Rawmon wrote:Vind dit weer heerlijk klinken!! Benieuwd naar HQ
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Ik denk dat ik deze wel leuk ga vinden:)
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik vind de Freqz laatste tijd echt baggerplaten maken.. Deze en I need you hebben echt mega saaien slaap melodieen. 0.0 drive terwijl de midintro megaveel drive heeft.
Klinkt goed deze maar die kicks mogen wel wat steviger. 
Ik kopieer ff mijn reactie die ik op facebook onder het filmpje heb gezet:
Ik vind de screeches ontzettend vet in de break, klinkt erg energiek met dat stukje D&B. Dikke kickrolls ook weer in de climax. Wel vind ik de kick wat magertjes klinken zo op deze kwaliteit. Had me supervet geleken als de tweede climax vele hardere kicks had gehad, dat de eerste climax zeg maar een soort inleiding was op de tweede climax. Desalniettemin, dit klinkt erg vet. Benieuwd naar de HQ.
Ik vind de screeches ontzettend vet in de break, klinkt erg energiek met dat stukje D&B. Dikke kickrolls ook weer in de climax. Wel vind ik de kick wat magertjes klinken zo op deze kwaliteit. Had me supervet geleken als de tweede climax vele hardere kicks had gehad, dat de eerste climax zeg maar een soort inleiding was op de tweede climax. Desalniettemin, dit klinkt erg vet. Benieuwd naar de HQ.
Niks aan toe te voegen, vette plaatDaveytl wrote:Ik kopieer ff mijn reactie die ik op facebook onder het filmpje heb gezet:
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Okee wat een schande plaat is dit, klinkt helemaal nergens naar.
Ook in HQ klinkt hij echt heel vet, vind de kick juist wel lekker! Hoe die melodie er in ramt is echt vet gedaan 
Intro niet heel bijzonder, maar de rest is wel nice. Fijne melodie in de climax.
-
NHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2015
- last seen Sep 2016
Lekkere plaat! Live klinkt die nog veel beter, goede drive! 
De intro valt wel tegen. Klinkt erg random
Rest van de plaat wel lekker.
-
SHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
ietwat bekende sounds..
-
WHardtraxxer
- 118 posts member since 2012
- last seen Mar 2026
Stond inderdaad op privé, hier posten heeft dan niet zoveel nut hèSnitch_MP wrote:Wellicht kun je alleen het filmpje zien als je vrienden bent met die kerel
Totaal niet als anthem geschikt naar mijn mening. Je hoort jammer genoeg nergens iets wat een Hard Bass gevoel geeft terug. Voor de rest een vet nummer!
is ook niet hét anthem he... is één van de 4 anthems, elk team krijgt z'n eigen 'soundtrack' net als 2013MelvinFR wrote:Totaal niet als anthem geschikt naar mijn mening. Je hoort jammer genoeg nergens iets wat een Hard Bass gevoel geeft terug. Voor de rest een vet nummer!
intro en eerste climax heel vet, maar onderbrekingen in de tweede climax halen de drive er een beetje uit jammer genoeg. Verder wel lekkere plaat.
-
KHardtraxxer
- 331 posts member since 2014
- last seen 9 hours ago
Weer die saaie standaard Frequencerz sounds, sfeer is opzich wel vet gedaan, maar toch mis ik over de gehele plaat het Hard Bass gevoel
Het is inderdaad wel weer een bij elkaar geraapt zooitje van de soundbank, geen slecht plaatje maar Frequencerz zijn imo echt wel toe aan wat nieuwe sounds.
Ik kijk altijd wel uit naar Hard Bass anthems, maar dit is een flinke tegenvaller zeg.
Frequencerz weten me de laatste niet meer zoveel te boeien met hun sounds, kick lijkt ook wat kracht te missen.
Frequencerz weten me de laatste niet meer zoveel te boeien met hun sounds, kick lijkt ook wat kracht te missen.
Ik zal wel weer overkomen als een zeur, maar wat een saaie bedoeling weer dit zeg. Die standaard slappe lelijke Frequencerz kick, met wat gerecyclede Freqz sounds. Krijg er geen speciaal gevoel bij en heel het nummer komt gewoon saai en energieloos over.