Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:03 
 
Hardtraxxer

:bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:45 
 
Hardtraxx Elite

Vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, ik vind het wel een leuk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:42 
 
Hardtraxx Newbie

Vette shit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 10:58 
 
Hardtraxx Addict

Op de site van Endymion staat Endymion & Frequencerz ft. DV8 Rocks! - Caught In The Fire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 10:33 
 
Hardtraxxer

vette track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier te horen in HQ @ 5:22



Beest van een track, alleen doodzonde van die DV8 vocals, vond de originele Hatebreed(?) vocals 10 keer vetter :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 13:27 
 
Hardtraxx Elite

Style schreef:
Hier te horen in HQ @ 5:22



Beest van een track, alleen doodzonde van die DV8 vocals, vond de originele Hatebreed(?) vocals 10 keer vetter :cry:


ja ik ook, dv8 verneukt het een beetje... klinkt geforceerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt heel vet!! De vocals van DV8 had van mij niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:41 
 
Hardtraxxer

Krijgt dus een release op neophyte records :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Helemaal niks mis mee! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:48 
 

Jammer van de standaard Frequencerz kick. Die kick gecombineerd met wat van Endymion zou denk ik veel vetter zijn geweest. Desalniettemin een toffe plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:51 
 
Hardtraxxer

vind de dv8 vocals juist wel vet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 20:07 
 

Backstabber schreef:
Krijgt dus een release op neophyte records :)


Bron? hoop het wel dan verwacht ik hem sneller dan als die op Fusion zou komen iig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind 'm niet heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 20:36 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Backstabber schreef:
Krijgt dus een release op neophyte records :)


Bron? hoop het wel dan verwacht ik hem sneller dan als die op Fusion zou komen iig ^^


Dat zei Evil Activities in zijn podcast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
JEFSKIII schreef:
Backstabber schreef:
Krijgt dus een release op neophyte records :)


Bron? hoop het wel dan verwacht ik hem sneller dan als die op Fusion zou komen iig ^^


Dat zei Evil Activities in zijn podcast :P

Daarnaast is de officiële naam ook "Endymion & Frequencerz", en niet andersom :P Enige goede aan Neophyte Records ook, hun snelheid van releasen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 20:46 
 
Hardtraxxer

inderdaad daar kunnen veel labels een voorbeeld aan nemen *traxtorm* :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die vocalen van dv8 zijn prima sterker nog, ze voegen we degelijk wat toe aan deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 23:10 
 
Hardtraxxer

Rolofss schreef:
Die vocalen van dv8 zijn prima sterker nog, ze voegen we degelijk wat toe aan deze track.


Dat deden de originele vocalen ook en die klonken toch wel beter naar mijn idee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
Rolofss schreef:
Die vocalen van dv8 zijn prima sterker nog, ze voegen we degelijk wat toe aan deze track.


Dat deden de originele vocalen ook en die klonken toch wel beter naar mijn idee...


Wat waren de originele vocals dan?
De vocals van Peter zijn deels gebaseerd op Avenged Sevenfold - Nightmare (net als B-Freqz - Delusion).
Caught in the Fire zit namelijk helemaal niet in die plaat dus ze hebben hun eigen tekst geschreven.

Probeer te luisteren wat ie nou precies roept en volgens mij is het dit:
Down
Hit the core
Back for more
You know we Fight the desire

Jump
Feel the Flame
Feel the pain
You're getting caught in the Fire

Mis alleen nog een alinea voor de climax maar die kan ik echt niet verstaan ;).

Weet iemand of ie zo klopt :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:09 
 
Hardtraxxer

naja bij de eerdere versies klonk de stem wat rauwer en hoger, komt mss ook wel door de pitch maar het klonk anders in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beetje intro is een bitch (hardkeur 160BPM edit ), voor de rest mwa, zo hard gaat hij niet ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 09:50 
 
Hardtraxxer

Ja ik vind dit echt een gruwelijk nr, ook al hoor je wat elementen van vorige tracks vind ik dit toch echt nice... die vocals klinkt ook niet echt als DV8... dus stoor ik me er ook niet aan hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vind ik niks helaas.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks