Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Vet! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja, ik vind het wel een leuk plaatje.
-
S
- 9 posts member since 2012
- last seen Jan 2016
Vette shit 
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Op de site van Endymion staat Endymion & Frequencerz ft. DV8 Rocks! - Caught In The Fire.
-
SHardtraxxer
- 196 posts member since 2011
- last seen Dec 2016
vette track 
Hier te horen in HQ @ 5:22
View on SoundCloud
Beest van een track, alleen doodzonde van die DV8 vocals, vond de originele Hatebreed(?) vocals 10 keer vetter
View on SoundCloud
Beest van een track, alleen doodzonde van die DV8 vocals, vond de originele Hatebreed(?) vocals 10 keer vetter
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
ja ik ook, dv8 verneukt het een beetje... klinkt geforceerdStyle wrote:Hier te horen in HQ @ 5:22
View on SoundCloud
Klinkt heel vet!! De vocals van DV8 had van mij niet gehoeven.
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Krijgt dus een release op neophyte records 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Helemaal niks mis mee! 
-
A
Jammer van de standaard Frequencerz kick. Die kick gecombineerd met wat van Endymion zou denk ik veel vetter zijn geweest. Desalniettemin een toffe plaat!
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
vind de dv8 vocals juist wel vet 
-
J
Bron? hoop het wel dan verwacht ik hem sneller dan als die op Fusion zou komen iigBackstabber wrote:Krijgt dus een release op neophyte records
-
BHardtraxxer
- last seen Apr 2021
Dat zei Evil Activities in zijn podcastJEFSKIII wrote:Bron? hoop het wel dan verwacht ik hem sneller dan als die op Fusion zou komen iigBackstabber wrote:Krijgt dus een release op neophyte records
Daarnaast is de officiële naam ook "Endymion & Frequencerz", en niet andersomBackstabber wrote:Dat zei Evil Activities in zijn podcastJEFSKIII wrote:Bron? hoop het wel dan verwacht ik hem sneller dan als die op Fusion zou komen iigBackstabber wrote:Krijgt dus een release op neophyte records
-
BHardtraxxer
- last seen Apr 2021
inderdaad daar kunnen veel labels een voorbeeld aan nemen *traxtorm* 
Die vocalen van dv8 zijn prima sterker nog, ze voegen we degelijk wat toe aan deze track.
-
BHardtraxxer
- last seen Apr 2021
Dat deden de originele vocalen ook en die klonken toch wel beter naar mijn idee...Rolofss wrote:Die vocalen van dv8 zijn prima sterker nog, ze voegen we degelijk wat toe aan deze track.
Wat waren de originele vocals dan?Backstabber wrote:Dat deden de originele vocalen ook en die klonken toch wel beter naar mijn idee...Rolofss wrote:Die vocalen van dv8 zijn prima sterker nog, ze voegen we degelijk wat toe aan deze track.
De vocals van Peter zijn deels gebaseerd op Avenged Sevenfold - Nightmare (net als B-Freqz - Delusion).
Caught in the Fire zit namelijk helemaal niet in die plaat dus ze hebben hun eigen tekst geschreven.
Probeer te luisteren wat ie nou precies roept en volgens mij is het dit:
Down
Hit the core
Back for more
You know we Fight the desire
Jump
Feel the Flame
Feel the pain
You're getting caught in the Fire
Mis alleen nog een alinea voor de climax maar die kan ik echt niet verstaan
Weet iemand of ie zo klopt
-
BHardtraxxer
- last seen Apr 2021
naja bij de eerdere versies klonk de stem wat rauwer en hoger, komt mss ook wel door de pitch maar het klonk anders in ieder geval.
beetje intro is een bitch (hardkeur 160BPM edit ), voor de rest mwa, zo hard gaat hij niet ofzo.
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Ja ik vind dit echt een gruwelijk nr, ook al hoor je wat elementen van vorige tracks vind ik dit toch echt nice... die vocals klinkt ook niet echt als DV8... dus stoor ik me er ook niet aan hahaha