Die vocalen van dv8 zijn prima sterker nog, ze voegen we degelijk wat toe aan deze track.
Dat deden de originele vocalen ook en die klonken toch wel beter naar mijn idee...
Wat waren de originele vocals dan? De vocals van Peter zijn deels gebaseerd op Avenged Sevenfold - Nightmare (net als B-Freqz - Delusion). Caught in the Fire zit namelijk helemaal niet in die plaat dus ze hebben hun eigen tekst geschreven.
Probeer te luisteren wat ie nou precies roept en volgens mij is het dit: Down Hit the core Back for more You know we Fight the desire
Jump Feel the Flame Feel the pain You're getting caught in the Fire
Mis alleen nog een alinea voor de climax maar die kan ik echt niet verstaan .
Weet iemand of ie zo klopt ?
De 'originele' vocals, te horen in deze vid zijn:
Down, feel the fire Feel the hate Your pain is what we desire
Lost, Hit the wall Watch you crawl Such a replaceable liar
Die, Die again Drenched in sin With no respect for another
De DV8 vocals zijn:
Go, hit the core Beg for more We know it's what you desire
Come, feel the flame Feel the pain You're getting caught in the fire
Die, Die again Feel the pain You're getting caught in the fire
Mijn voorkeur gaat absoluut uit naar de eerste versie. DV8 is te overheersend in de 2e versie.
Heeerlijke track echt goed staaltje werk. Enige wat jammer is dat ze niks met de melodie doen die in de break plaats vindt. Die vind ik echt geweldig en beter dan de Anti
En duidelijk dat de vocals van het orginele beter zijn.
De vocals uit de 1e versie zijn rechtstreeks gekopieerd van Avenged Sevenfold - Nightmare. De vocals van DV8 zijn dan een stuk origineler en hebben dan ook mijn voorkeur