Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou er niet van staan kijken als Endymion die Bitch edit heeft (mee) gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt zeker leuk, ben wel van die Hardcore/Hardstyle crossovers. Freqz gebruiken wel weer diezelfde screeches, maar ach ze klinken nog steeds goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon corestyle. Niks meer, niks minder. Me gusta!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die anti is gay, had lekker die geniale melo met die lekkere scherpe synth doorgezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 00:44 
 

Heerlijk! Kon 2 kanten op met deze combinatie, complete faal of heerlijke plaat: 2e is het gelukkig geworden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
corestyle

wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3:30


Bitch met wat meer bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endymion & Frequencerz - Caught in the fire
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 17:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een slappe energieloze track zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 17:58 
 
Hardtraxxer

Ik had hier toch wel iets meer van verwacht. Hij is inderdaad erg energieloos :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:06 
 
Hardtraxxer

Stukje wat ik in HQ hoor klinkt heel erg zwak :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een slappe energieloze track zeg

Dit. Had hier zoveel meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je hard wil overkomen met een plaat, zorg dan op z'n minst dat er een wrede kick in zit. Dit is echt niks. Gewoon dezelfde veel te slappe Frequencerz kick zoals we gewend zijn van hun afgelopen 3000 platen gecombineerd met de standaard uitgekauwde Frequencerz sounds op een iets hoger bpm. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:22 
 
Hardtraxxer

Hoor ik revolution er nou ook doorheen op 3:30?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
Hoor ik revolution er nou ook doorheen op 3:30?


Yep, dacht ik dus ook al. Alsof dit gedeelte geknipt is uit de liveset (weet niet of Revolution hiervoor kwam, maar klinkt gewoon als een overgang van Rev. naar deze). Is dan ook de mid-intro die je hier hoort. En is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 19:13 
 
Hardtraxxer

Ik vind het wel lekker uitgepakt hoor :D Alleen jammer dat het weer dezelfde frequencerz kick is, had wel een hardcore kick onder gemogen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze track is origineel 155 BPM, Heeft Niels V/D Freqz zelf verteld. In tegen stelling tot wat iedereen zegt vind ik dit echt een zieke track :thumbup: Heerlijk dat ritme met die screesch erdoorheen ! Kick kan ik niet beoordelen door een filmpje op youtube. tot die tijd wacht ik :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 11:53 
 

wanneer komt hier eens wat meer over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag gehoord op Frequence bij B-front, Wat een knalplaat :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mening over HQ: Wat een slechte plaat. Hoor hier ook trouwens alleen maar Freqz in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 14:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het enige van endymion wat ik hier in hoor zijn die halve dubstep breaks
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stuk uit de Qapital aftermovie is echt geniaal! Wat een drive :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En we hebben een naam: Endymion op Facebook.
Citaat:
Crazy week so far! Finishing a remix, a mix compilation and 'Caught in the fire' with Frequencerz. Deadlines! What are you working on?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een slappe energieloze track zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Chukkels schreef:
corestyle

wat


Ah joh hij snapt er nix van, dit is overduidelijk stylecore... ^^
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks