Zou er niet van staan kijken als Endymion die Bitch edit heeft (mee) gemaakt 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Klinkt zeker leuk, ben wel van die Hardcore/Hardstyle crossovers. Freqz gebruiken wel weer diezelfde screeches, maar ach ze klinken nog steeds goed.
Dit is gewoon corestyle. Niks meer, niks minder. Me gusta!
Die anti is gay, had lekker die geniale melo met die lekkere scherpe synth doorgezet.
-
A
Heerlijk! Kon 2 kanten op met deze combinatie, complete faal of heerlijke plaat: 2e is het gelukkig geworden 
Endymion & Frequencerz - Caught in the fire
Wat een slappe energieloze track zeg
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Ik had hier toch wel iets meer van verwacht. Hij is inderdaad erg energieloos 
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Stukje wat ik in HQ hoor klinkt heel erg zwak 
Dit. Had hier zoveel meer van verwacht.wootum wrote:Wat een slappe energieloze track zeg
Als je hard wil overkomen met een plaat, zorg dan op z'n minst dat er een wrede kick in zit. Dit is echt niks. Gewoon dezelfde veel te slappe Frequencerz kick zoals we gewend zijn van hun afgelopen 3000 platen gecombineerd met de standaard uitgekauwde Frequencerz sounds op een iets hoger bpm. 
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Hoor ik revolution er nou ook doorheen op 3:30?
Yep, dacht ik dus ook al. Alsof dit gedeelte geknipt is uit de liveset (weet niet of Revolution hiervoor kwam, maar klinkt gewoon als een overgang van Rev. naar deze). Is dan ook de mid-intro die je hier hoort. En is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.Backstabber wrote:Hoor ik revolution er nou ook doorheen op 3:30?
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Ik vind het wel lekker uitgepakt hoor
Alleen jammer dat het weer dezelfde frequencerz kick is, had wel een hardcore kick onder gemogen. 
Deze track is origineel 155 BPM, Heeft Niels V/D Freqz zelf verteld. In tegen stelling tot wat iedereen zegt vind ik dit echt een zieke track
Heerlijk dat ritme met die screesch erdoorheen ! Kick kan ik niet beoordelen door een filmpje op youtube. tot die tijd wacht ik 
-
S
wanneer komt hier eens wat meer over?
Afgelopen zaterdag gehoord op Frequence bij B-front, Wat een knalplaat

Mening over HQ: Wat een slechte plaat. Hoor hier ook trouwens alleen maar Freqz in.
Het enige van endymion wat ik hier in hoor zijn die halve dubstep breaks
Dat stuk uit de Qapital aftermovie is echt geniaal! Wat een drive 
En we hebben een naam: Endymion op Facebook.
Crazy week so far! Finishing a remix, a mix compilation and 'Caught in the fire' with Frequencerz. Deadlines! What are you working on?
wootum wrote:Wat een slappe energieloze track zeg