C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Endymion & Frequencerz - Caught In The Fire (Ft. DV8 Rocks!) / Inexcusable (NEO084)

Label: Neophyte Records
WEB release: 20/10/2013

Tracks:
01. Caught In The Fire (Ft. DV8 Rocks!)
02. Inexcusable

Samples:

Bron:
http://www.hardstyle-releases.com/endym ... rz-neo084/
A
Caught In The Fire... Gewoon een hardstyle plaatje op wat hoger bpm. Niet heel veel aan, te standaard Frequencerz. Positief puntje vind ik dat de vocals van de MC nu wel degelijk bij de plaat passen en wat toevoegen. Zie ik niet vaak. 6je

Inexcusable, wat een heerlijke plaat zeg. Ik ben niet echt thuis in de hardcore (een beetje maar), maar ik kan hier volop van genieten. De kicks klinken mij erg goed in de oren, passen bij de plaat en zijn live al helemaal geweldig. De climax zit belachelijk veel energie in, echt een plaat waarop ik volledig uit mn stekkerdoos kan gaan. Dikke 9!
M
Hardtraxx Veteran
14177 posts member since 2013
Vind Caught In The Fire wat minder.. ook mis ik de oude vocals.

Inexcusable klinkt heerlijk. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Inexcusable is erg lekker!
CITF een stuk minder en van mij mag dat DV8 Rocks-gebeuren wel ophouden. Voegt helemaal niks toe.
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
Caught in the fire is heerlijk met de oude vocals. De vocals van DV8 vind ik te overheersend, zonde. Inexcusable knalt lekker door, zal het live vast erg goed doen.
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Caught in the fire als hardcore track poep, maar als hardstyle track pittig fijn wel :thumbsup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Inexcusable is echt heel erg vet! Duidelijk dat Endymion hier de meeste invloed in heeft gehad. Sterke kick en bassline en heerlijke harmonie tussen de screechpatronen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Thew wrote:Caught in the fire als hardcore track poep, maar als hardstyle track pittig fijn wel :thumbsup:
Caught in the Fire is dan ook gewoon in alles een hardstyle track, denk dat echt niemand gaat beweren dat het hardcore is :P

Inexcusable...kweenie, op zich klinkt het wel aardig, kicks zijn niet om over naar huis te schrijven maar de rest gooit wel een leuk sfeertje neer. Zeker beter dan Endymion's andere recente werk in ieder geval.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
hardstyle hoort niet op neophyte, als ik aan neophyte records denk dan denk ik aan, walking the line, i will have that power rmx, of still NM 1! geen pikkiepoelie mellow -hardstyle. Die tweede track mist gewoon een goede climax, jammer want de kick is wel oke,
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
dave wrote:hardstyle hoort niet op neophyte, als ik aan neophyte records denk dan denk ik aan, walking the line, i will have that power rmx, of still NM 1! geen pikkiepoelie mellow -hardstyle. Die tweede track mist gewoon een goede climax, jammer want de kick is wel oke,
Dat is 4 jaar terug.
Sindsdien is EA 10x zo commercieel geworden en Endymion ook dus kun je dit wel verwachten.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
hoor hier bijna alleen freqz, enige stuk wat ik bij endymion vind passen is tijdens de stukken met dv8
A
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2009
Syztrax wrote:hoor hier bijna alleen freqz, enige stuk wat ik bij endymion vind passen is tijdens de stukken met dv8
Lijkt mij dat dit dan betrekking heeft op Caught In The Fire, want bij Inexcusable is dit dus totaal niet het geval.

De stijl van Inexcusable vind ik veel overeenkomen met Judgment Day wat ik een pluspunt vind.
Denk ook dat deze plaat door veel hardcore dj's gedraaid zal worden

Graag meer van dit soort tracks

Caught In The Fire is in mijn ogen meer een hardstyle dan hardcore track dat eigenlijk niet thuishoort op Neophyte Records en dat DV8 Rocks! mogen ze van mij wel achterwege laten.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
A-Nionic wrote:
Syztrax wrote:hoor hier bijna alleen freqz, enige stuk wat ik bij endymion vind passen is tijdens de stukken met dv8
Lijkt mij dat dit dan betrekking heeft op Caught In The Fire, want bij Inexcusable is dit dus totaal niet het geval.

De stijl van Inexcusable vind ik veel overeenkomen met Judgment Day wat ik een pluspunt vind.
Denk ook dat deze plaat door veel hardcore dj's gedraaid zal worden

Graag meer van dit soort tracks

Caught In The Fire is in mijn ogen meer een hardstyle dan hardcore track dat eigenlijk niet thuishoort op Neophyte Records en dat DV8 Rocks! mogen ze van mij wel achterwege laten.
dit is van 2 jaar geleden, ik vind t toch meer bij de freqz-stijl van nu passen dan bij die van endymion
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Twee hele gave tracks! :thumbsup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Inexcusable is echt zo meeeegaaa vet, die gaat op een feest als een malle :worship: :worship:
Hardtraxxer
213 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Zou de 20ste toch uitkomen?
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 8 minutes ago
Caught In The Fire intro is gewoon bitch op hoger tempo....
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
Beetje jammer dat de vocals zijn veranderd van Caught in the fire... Was stuk beter zonder Dv8!
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
...dat bij zes mannen er niet één even zegt; "Jongens, dit kunnen we echt niet uitbrengen, wat een troep.".
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Beide inderdaad niks aan imo.