Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Frequencerz & Endymion ft. DV8 Rocks!
Track(s): Caught In The Fire

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooraf had ik echt totaal geen verwachtingen, maar ik moet eerlijk zeggen, vind het op het eerste gehoor best een leuke plaat geworden. Mijn interesse is zowaar gewekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar deze in HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet op het eerste gehoor zo!
Maar ik heb inderdaad ook meteen de gedachte: is dit hardstyle of hardcore?

In ieder geval positief verrast! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De track in het filmje is 160 BPM, zal ongetwijfeld een flinke pitch op zitten. Gok op een grijs gebied plaatje zoals Endymion - Make Some Noise en Amnesys - The Purest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:24 
 
Hardtraxxer

Klinkt vet! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

Vooral intro klinkt erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat vind ik het kut dat ik niet naar Qapital geweest ben zeg. Veel nieuwe, vette plaatjes, ook deze weer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja fijn! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Benieuwd naar deze in HQ!

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
De track in het filmje is 160 BPM, zal ongetwijfeld een flinke pitch op zitten. Gok op een grijs gebied plaatje zoals Endymion - Make Some Noise en Amnesys - The Purest.


Deze plaat deed me er gisteren heel hard aan denken :P Als deze op 150 bpm gereleased wordt, is m'n interesse zeker wel gewekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Als deze op 150 bpm gereleased wordt, is m'n interesse zeker wel gewekt.


Want als het net buiten het hokje is vind je het niks meer? :P

Hele toffe track. Hoop dat die voice crack van de MC op 1:55 ook in de uiteindelijke versie zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 09:33 
 
Hardtraxx Newbie

vind het juist wel lekker dat die bpm wat hoger ligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse is gewekt. Ben alleen die Frequencerz screech een beetje moe :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo op het eerste gehoord klinkt dit erg gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:38 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummer toch wel precies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:43 
 
Hardtraxxer

Nfect schreef:
Heerlijk nummer toch wel precies!


alleen zullen veel hardcore die-hards nu wel op hun ziel getrapt zijn haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 21:31 
 
Hardtraxx Elite

Wat een track!!! Deze knalt zo hard live!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
Nfect schreef:
Heerlijk nummer toch wel precies!


alleen zullen veel hardcore die-hards nu wel op hun ziel getrapt zijn haha :P


Ik heb zo'n vermoeden dat veel HC die-hards Endymion al gedeeltelijk hebben laten vallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Backstabber schreef:
Nfect schreef:
Heerlijk nummer toch wel precies!


alleen zullen veel hardcore die-hards nu wel op hun ziel getrapt zijn haha :P


Ik heb zo'n vermoeden dat veel HC die-hards Endymion al gedeeltelijk hebben laten vallen :P

Exact mijn gedachte haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best vet :) Heb alleen mijn twijfels over de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt niet slecht. Heeft een mooie bpm tussen hs en hc :) frequencerz mag wel wat andere screeches gaan gebruiken eigenlijk. Maar plaat klinkt verder wel goed. Ben benieuwd naar de HQ
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks