Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
jambekkie schreef:
Track wordt in februari gereleased. Hij zei dat ie nog bezig was met de tweede track van zijn release.

En deze jongen werkt gewoon hard hoor. Je speelt niet zomaar elke zaterdag in Time Out ;)
En wie weet heeft DBSTF wel interesse getoond of iemand anders toen ze hem vaker hoorde draaien, misschien heeft ie tracks gestuurd naar Scantraxx... Je weet ut nie.

Jij bent zo makkelijk he. Pfff..

Luister nou is een DBSTF track, en daarna een track van F8trix..? Leuk dat hij elke zaterdag in Time Out staat, maar hij is daar waarschijnlijk gewoon een resident, en dan is dat niet zo gek als je daar elke zaterdag staat. Als een maat van mij een club start en mij resident maakt, en die club over 10 net zo groot is als time out draai ik er ook elke zaterdag bij wijze van spreken. Dus dat is een kromme redenering. Time out is al best lang open natuurlijk. Residents zijn vaak natuurlijk ook gewoon vriendjes van de club ;)

Weet je wat ik bedoel, er zijn veel producers die hun uiterste best doen om hoger op te komen, en die krijgen maar weinig contact met de labels, en deze jongen heeft nog nooit iemand van gehoord kwa producties (draaien kan dan wel leuk zijn, maarja, ook nog nooit gehoord). En hij staat ineens op het label van DBSTF, hij heeft dezelfde sound en alles klinkt gewoon naar DBSTF, dan heb je nog Anco die niets tegenspreekt. 1+1=? Juist. Hij heeft dit gewoon neit zelf gemaakt, klaar.

Heb de track nu vaker geluisterd, en vind hem nog best wel fijn, misschien hadden dbstf hem beter zelf kunnen houden ;-).

Wat een ontzettend kansloze beredenering is dit zeg. Ik heb mij de laatste tijd terug getrokken in betrekking tot het reageren op mensen, maar nu kan ik het gewoon niet laten. Je mening geven is prima, maar jij doet net alsof jij de godfather bent die ALTIJD maar gelijk heeft. Ik denk weer even terug aan het Headshot topic; JA DIT IS HET HARDBASS ANTHEM ECHT WAAR!!!!ONEEINE!!!!! Niet dus.

Dus houd alsjeblieft op met meningen als waarheden plaatsen, je bent geen 13 meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:12 
 
Hardtraxxer

Anco schreef:

Ik heb al eerder gezegd dat dit dus zijn nummer is..
Ga dan niet proberen om het nogmaals deze woorden uit mijn mond te halen


We weten dat het nummer op zijn naam komt te staan maar is hij geproducerd door D-block & s-te-fan of niet? want volgens mij weet jij dat? simpele vraag toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:19 
 
Hardtraxx Newbie



:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
p-stylez schreef:
jambekkie schreef:
Track wordt in februari gereleased. Hij zei dat ie nog bezig was met de tweede track van zijn release.

En deze jongen werkt gewoon hard hoor. Je speelt niet zomaar elke zaterdag in Time Out ;)
En wie weet heeft DBSTF wel interesse getoond of iemand anders toen ze hem vaker hoorde draaien, misschien heeft ie tracks gestuurd naar Scantraxx... Je weet ut nie.

Jij bent zo makkelijk he. Pfff..

Luister nou is een DBSTF track, en daarna een track van F8trix..? Leuk dat hij elke zaterdag in Time Out staat, maar hij is daar waarschijnlijk gewoon een resident, en dan is dat niet zo gek als je daar elke zaterdag staat. Als een maat van mij een club start en mij resident maakt, en die club over 10 net zo groot is als time out draai ik er ook elke zaterdag bij wijze van spreken. Dus dat is een kromme redenering. Time out is al best lang open natuurlijk. Residents zijn vaak natuurlijk ook gewoon vriendjes van de club ;)

Weet je wat ik bedoel, er zijn veel producers die hun uiterste best doen om hoger op te komen, en die krijgen maar weinig contact met de labels, en deze jongen heeft nog nooit iemand van gehoord kwa producties (draaien kan dan wel leuk zijn, maarja, ook nog nooit gehoord). En hij staat ineens op het label van DBSTF, hij heeft dezelfde sound en alles klinkt gewoon naar DBSTF, dan heb je nog Anco die niets tegenspreekt. 1+1=? Juist. Hij heeft dit gewoon neit zelf gemaakt, klaar.

Heb de track nu vaker geluisterd, en vind hem nog best wel fijn, misschien hadden dbstf hem beter zelf kunnen houden ;-).

Wat een ontzettend kansloze beredenering is dit zeg. Ik heb mij de laatste tijd terug getrokken in betrekking tot het reageren op mensen, maar nu kan ik het gewoon niet laten. Je mening geven is prima, maar jij doet net alsof jij de godfather bent die ALTIJD maar gelijk heeft. Ik denk weer even terug aan het Headshot topic; JA DIT IS HET HARDBASS ANTHEM ECHT WAAR!!!!ONEEINE!!!!! Niet dus.

Dus houd alsjeblieft op met meningen als waarheden plaatsen, je bent geen 13 meer.

Wanneer die gast een ietsie pietsie vermoedt presenteert hij het gelijk als feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-FRONT KOMT MET EEN 8 TRACKER OVER 2 WEKEN VERDEELD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:11 
 

nou p-stylez, wanneer komen die andere 4 b-front tracks pikskeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:14 
 

Tot zover P-stylez dus :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:24 
 
Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Tot zover P-stylez dus :')


Hahaha dit vind ik wel leuk.
Hij moet het even verwerken denk ik >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ineens met zen allen op P-Stylez nu?
Ermee spotten is net zo goed kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:27 
 

jambekkie schreef:
Almighty schreef:
Tot zover P-stylez dus :')


Hahaha dit vind ik wel leuk.
Hij moet het even verwerken denk ik >.<


Nu ben jij het een keer niet. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:28 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
jambekkie schreef:
Almighty schreef:
Tot zover P-stylez dus :')


Hahaha dit vind ik wel leuk.
Hij moet het even verwerken denk ik >.<


Nu ben jij het een keer niet. :worship:


Dikke fitty :P

Als ze over me praten, hoef ik dat niet te verwerken :D
Gewoon vrolijk doorgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
B-FRONT KOMT MET EEN 8 TRACKER OVER 2 WEKEN VERDEELD.

I lol'd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hou het hier aub wel ONTOPIC boys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt goed, nu kijk ik pato nie meer zo stom aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

klinkt lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:49 
 
Artiest

Heb m nu geluisterd en ik vind hem niet eens lijken op normale DBSTF tracks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 22:40 
 
Donateur

Teknizion schreef:
p-stylez schreef:
jambekkie schreef:
Track wordt in februari gereleased. Hij zei dat ie nog bezig was met de tweede track van zijn release.

En deze jongen werkt gewoon hard hoor. Je speelt niet zomaar elke zaterdag in Time Out ;)
En wie weet heeft DBSTF wel interesse getoond of iemand anders toen ze hem vaker hoorde draaien, misschien heeft ie tracks gestuurd naar Scantraxx... Je weet ut nie.

Jij bent zo makkelijk he. Pfff..

Luister nou is een DBSTF track, en daarna een track van F8trix..? Leuk dat hij elke zaterdag in Time Out staat, maar hij is daar waarschijnlijk gewoon een resident, en dan is dat niet zo gek als je daar elke zaterdag staat. Als een maat van mij een club start en mij resident maakt, en die club over 10 net zo groot is als time out draai ik er ook elke zaterdag bij wijze van spreken. Dus dat is een kromme redenering. Time out is al best lang open natuurlijk. Residents zijn vaak natuurlijk ook gewoon vriendjes van de club ;)

Weet je wat ik bedoel, er zijn veel producers die hun uiterste best doen om hoger op te komen, en die krijgen maar weinig contact met de labels, en deze jongen heeft nog nooit iemand van gehoord kwa producties (draaien kan dan wel leuk zijn, maarja, ook nog nooit gehoord). En hij staat ineens op het label van DBSTF, hij heeft dezelfde sound en alles klinkt gewoon naar DBSTF, dan heb je nog Anco die niets tegenspreekt. 1+1=? Juist. Hij heeft dit gewoon neit zelf gemaakt, klaar.

Heb de track nu vaker geluisterd, en vind hem nog best wel fijn, misschien hadden dbstf hem beter zelf kunnen houden ;-).

Wat een ontzettend kansloze beredenering is dit zeg. Ik heb mij de laatste tijd terug getrokken in betrekking tot het reageren op mensen, maar nu kan ik het gewoon niet laten. Je mening geven is prima, maar jij doet net alsof jij de godfather bent die ALTIJD maar gelijk heeft. Ik denk weer even terug aan het Headshot topic; JA DIT IS HET HARDBASS ANTHEM ECHT WAAR!!!!ONEEINE!!!!! Niet dus.

Dus houd alsjeblieft op met meningen als waarheden plaatsen, je bent geen 13 meer.

mods gone wild! :corn:

de track zelf vind ik 3 x niks, dus misschien dat DBSTF hem indd gemaakt hebben :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:04 
 
Hardtraxxer

Maximize schreef:

Waarom neem jij meteen aan dat hij dit zelf niet heeft gemaakt? Er zijn zat artiesten die zich zelf naar boven hebben gewerkt. Meest recente voorbeeld is denk ik wel The Anarchist. Die komt toch ook, helemaal zelf, uit het niets. En dat zijn sounds veel op die van DBSTF lijken is ook misschien de reden dat hij bij Evolutionz zit en niet gewoon bij Scantraxx. Iedereen heeft zo gewoon zijn eigen stijl en past op een bepaald label. Beetje triest om meteen te zeggen dat dit door DBSTF is geproduceerd terwijl je er nog helemaal niks vanaf weet.

Wie zegt dat de Anarchist het ook helemaal zelf doet? Zou ook iemand achter kunnen zitten.. *Kuch* Wildstylez *Kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:07 
 
Artiest

Ok jongens... nu is het dan toch zo ver gekomen.
Ik zit achter alle producties van:
- The Beholder
- Alpha Twins
- The Pitcher

het moest er een keer van komen natuurlijk, jullie hebben me door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:08 
 
Hardtraxx Addict

ThomasW schreef:
Maximize schreef:

Waarom neem jij meteen aan dat hij dit zelf niet heeft gemaakt? Er zijn zat artiesten die zich zelf naar boven hebben gewerkt. Meest recente voorbeeld is denk ik wel The Anarchist. Die komt toch ook, helemaal zelf, uit het niets. En dat zijn sounds veel op die van DBSTF lijken is ook misschien de reden dat hij bij Evolutionz zit en niet gewoon bij Scantraxx. Iedereen heeft zo gewoon zijn eigen stijl en past op een bepaald label. Beetje triest om meteen te zeggen dat dit door DBSTF is geproduceerd terwijl je er nog helemaal niks vanaf weet.

Wie zegt dat de Anarchist het ook helemaal zelf doet? Zou ook iemand achter kunnen zitten.. *Kuch* Wildstylez *Kuch*

the anarchist zijn 2 personen, 1 product en 1 draait. Hij heeft al eens eerder in the magic show gedraaid als The Flanker dacht ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:18 
 
Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
Ok jongens... nu is het dan toch zo ver gekomen.
Ik zit achter alle producties van:
- The Beholder
- Alpha Twins
- The Pitcher

het moest er een keer van komen natuurlijk, jullie hebben me door.


Ik wist dat we dicht bij het antwoord waren!
Je bent dapper, Skedoedelefloeps, dat je dit nu naar buiten durft te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:22 
 

Iedereen weet wel dat The Pitcher voortaan zelf produceerd, Alpha Twins doen dat toch ook voortaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:26 
 
Artiest

Nope, it's all me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThomasW schreef:
Maximize schreef:

Waarom neem jij meteen aan dat hij dit zelf niet heeft gemaakt? Er zijn zat artiesten die zich zelf naar boven hebben gewerkt. Meest recente voorbeeld is denk ik wel The Anarchist. Die komt toch ook, helemaal zelf, uit het niets. En dat zijn sounds veel op die van DBSTF lijken is ook misschien de reden dat hij bij Evolutionz zit en niet gewoon bij Scantraxx. Iedereen heeft zo gewoon zijn eigen stijl en past op een bepaald label. Beetje triest om meteen te zeggen dat dit door DBSTF is geproduceerd terwijl je er nog helemaal niks vanaf weet.

Wie zegt dat de Anarchist het ook helemaal zelf doet? Zou ook iemand achter kunnen zitten.. *Kuch* Wildstylez *Kuch*


Ten eerste kan ik me totaal niet voorstellen dat Wildstylez de tracks van The Anarchist maakt, maar dat maakt iemand hier boven al duidelijk.

Ten tweede al zou het zijn dat hij zijn tracks niet zelf maakt, waarom wordt het bij hem dan wel geaccepteerd en bij F8trix niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nogmaals ontopic. Tweede keer. Volgende kan een waarschuwing verwachten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks