Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sorry, maar of f8trix deze track wel of niet zelf heeft gemaakt gaat toch over deze track, dus is het ontopic :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Sorry, maar of f8trix deze track wel of niet zelf heeft gemaakt gaat toch over deze track, dus is het ontopic :huh:

Idd. Of moet er weer 500x komen te staan, wat een mooie track of nee dit is echt niets.

Dat het over The Anarchist (die overigens niet onverwacht kwam ;), zie magicshow van een jaar geleden) of andere dj's offtopic is gaan ben ik met je eens.

Maarja laten we dan maar er op houden dat het niet door DBSTF is gemaakt en dat het gewoon zeer inspirerend was voor de jongen om dezelfde kicks, synths, opbouw, feeling etc te maken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 00:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopelijk is dit gewoon nog ontopic

Maar een beetje jammer dat een onbekend iemand gelijk hier de grond word in getrapt!
Anco je kan vragen of hij een filmpje kan maken van ze project in ze studio,ik denk dat je dan zo van het probleem af bent.het is wel laag natuurlijk maar nu met zo een naam beginnen en gelijk onderuit gehaald worden is al helemaal niet goed voor je naam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 09:11 
 
Artiest

Zijn woord zou genoeg moeten zijn in dit verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke track.
Hoe het naar klinkt is het wel vrijwel een project van DBSTF.
Je moet het maar zien dat bijvoorbeeld Wildstylez voor A² produced en andere artiesten waar hij ook steentje bijdraagt. Ik ga hier geen conclusies vast leggen, maar vanuit mijn vele waarnemingen, is dit ook wel een DBSTF projectje. Zoals je ook meerdere elementen hoort bij andere artiesten dat door Wildstylez gemaakt is (en dat klopt achteraf nog ook). Zo'n exacte kick is de kans te klein om na te maken, bijvoorbeeld.
Zelfde (sub)label, zelfde bookingsagency. Ik denk dat het wel genoeg zegt.
Niet dat ik wat op tegen heb (qua vriendjespolitiek of iets dergelijks), want zo gaat het eenmaal en het is mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 00:56 
 
Hardtraxx Newbie

Weet wel degelijk dat deze track gemaakt is door F8trix en het is gewoon een hele vette track!!

Ik hoop snel meer tracks te horen van dit nieuwe talent
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 01:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De afmix zal vast en zeker door D-Block en S-Te-Fan zijn gedaan, waardoor de algehele sound op een bepaalde manier DBSTF-achtig klinkt. Natuurlijk is het mogelijk dat DBSTF een paar presets heeft doorgestuurd om de sound wat vetter te maken, dat is niets geks. Het lijkt mij daarentegen erg onwaarschijnlijk dat deze jongen zomaar gelanceerd wordt uit het niets. Wie wint daar nou iets mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
De afmix zal vast en zeker door D-Block en S-Te-Fan zijn gedaan, waardoor de algehele sound op een bepaalde manier DBSTF-achtig klinkt.


Haha, dit slaat echt kant nog wal. :')

1. Afmix heeft niks met de sound van een track te maken. Theracords heeft ook een service dat ze tegen betaling tracks voor je afmixen, en dan krijg je de tracks ook niet terug in een Theracords jasje.

2. Ik betwijfel het ten zeerste dat Dbstf hun tracks zelf afmixen.

3. Daar heeft vooral F8trix profijt van, en DBSTF hebben nog iemand die plaatjes op hun sublabel released. (weet niet zeker of dat wel rendabel is trouwens).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 17:48 
 
Artiest

Taxi schreef:
Seneeq schreef:
De afmix zal vast en zeker door D-Block en S-Te-Fan zijn gedaan, waardoor de algehele sound op een bepaalde manier DBSTF-achtig klinkt.


Haha, dit slaat echt kant nog wal. :')

1. Afmix heeft niks met de sound van een track te maken. Theracords heeft ook een service dat ze tegen betaling tracks voor je afmixen, en dan krijg je de tracks ook niet terug in een Theracords jasje.

2. Ik betwijfel het ten zeerste dat Dbstf hun tracks zelf afmixen.

3. Daar heeft vooral F8trix profijt van, en DBSTF hebben nog iemand die plaatjes op hun sublabel released. (weet niet zeker of dat wel rendabel is trouwens).


DBSTF zullen zeker wel hun tracks afmixen, of ze het masteren is een tweede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 18:24 
 

Wat maakt het ook uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een discussie :') waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken.
Ik vind het wel een lekkere track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze discussies gaan sowieso nergens over. Ik snap nooit dat iedereen altijd loopt te zeiken over dat een track wel of niet zelf geproduceerd is. Uiteindelijk gaat het toch echt om de track zelf, de track wordt er niet anders van. Bij The Pitcher wordt het toch ook algemeen geaccepteerd. En in andere scenes is het toch ook niet anders?

Over de track zelf: ik vind hem wel lekker klinken. De kicks zijn niet helemaal mijn ding, maar zeker niet storend. Het maakt me wel nieuwsgierig naar die Flavaa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 12:38 
 

Hunt schreef:
Deze discussies gaan sowieso nergens over. Ik snap nooit dat iedereen altijd loopt te zeiken over dat een track wel of niet zelf geproduceerd is. Uiteindelijk gaat het toch echt om de track zelf, de track wordt er niet anders van. Bij The Pitcher wordt het toch ook algemeen geaccepteerd. En in andere scenes is het toch ook niet anders?

Over de track zelf: ik vind hem wel lekker klinken. De kicks zijn niet helemaal mijn ding, maar zeker niet storend. Het maakt me wel nieuwsgierig naar die Flavaa.


The Pitcher maakt zijn tracks laatste tijd zelf.

Ben iig ook benieuwd naar die Flavaa, release in Februari dus. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sorry hoor, maar die screech in het midintro is nagenoeg dezelfde als die in The Magical Mystery, Underground Tacticz & Loopmachine.
Kick is gewoon DE DBSTF kick.
De leadsynth klinkt hetzelfde als die van DBSTF.
Misschien heeft meneer F8trix de track zelf gearrangeerd, de sounds zijn door DBSTF gemaakt.

Over de track zelf:
Klinkt wel leuk, wel een beetje saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 14:00 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Sorry hoor, maar die screech in het midintro is nagenoeg dezelfde als die in The Magical Mystery, Underground Tacticz & Loopmachine.
Kick is gewoon DE DBSTF kick.
De leadsynth klinkt hetzelfde als die van DBSTF.
Misschien heeft meneer F8trix de track zelf gearrangeerd, de sounds zijn door DBSTF gemaakt.

Over de track zelf:
Klinkt wel leuk, wel een beetje saai.


het is duidelijk te horen inderdaad maar waar ligt het probleem, bij jack of sound & Titan werden de eerste platen ook door zany gemaakt en uit die platen kun je ook zany eruit trekken wat dat betreft maar zoals hier boven al word gezegt
Citaat:
Misschien heeft meneer F8trix de track zelf gearrangeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 14:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jack of Sound door Zany gemaakt, dat is nieuw voor mij :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jack of Sound door Zany gemaakt, dat is nieuw voor mij :huh:

als het goed is (deels) maar kan het ook fout hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 16:16 
 

Nuracore schreef:
Lyst schreef:
Jack of Sound door Zany gemaakt, dat is nieuw voor mij :huh:

als het goed is (deels) maar kan het ook fout hebben ;)


Dat heb je ook fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 16:28 
 
Hardtraxxer

Jack Of Sound produceert zijn eigen tracks, dus je hebt het zeker fout ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
het is duidelijk te horen inderdaad maar waar ligt het probleem, bij jack of sound & Titan werden de eerste platen ook door zany gemaakt en uit die platen kun je ook zany eruit trekken wat dat betreft maar zoals hier boven al word gezegt


Titan maakt inderdaad ook niet zelf, maar daar wordt tenminste niet zo krampachtig volgehouden dat hij ze wel zelf maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die kerel maakt duidelijk zelf zijn tracks. Waarom zouden D-Block & S-te-fan een track produceren die kwalitatief niet zo goed is als hun eigen werk. Dat mensen hem hier niet kennen betekend niet meteen dat hij zelf niet al jaren bezig is met te produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 17:53 
 

Juist, en The Pitcher maakt ze ook voortaan zelf, alhoewel I'm Alive hij volgens mij niet gemaakt heeft? maar zijn tegenwoordige tracks worden iig door hemzelf gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:31 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Juist, en The Pitcher maakt ze ook voortaan zelf, alhoewel I'm Alive hij volgens mij niet gemaakt heeft? maar zijn tegenwoordige tracks worden iig door hemzelf gemaakt.


michel pollen is nogsteeds de producer achter The Pitcher, altans volgens Q-dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 18:40 
 
Hardtraxx Elite

Dat lijkt er wel op...

De release van Aint Nobody:
Citaat:
Credits
Artwork – Zoltán Fekete
Written-By, Producer – Michel Pollen


De release van Going HAM:
Citaat:
Credits
Artwork – Zoltán Fekete
Composed By, Producer – Michel Pollen
Producer – Luc van Veghel
Written-By, Featuring – Buddahmann


Maar het is niet erg als de track van F8trix gemaakt is door DBSTF. Dan heeft F8trix al een track met kwaliteit op zijn naam staan en dat is het perfecte begin. Dan wordt zijn naam namelijk al gevestigd. F8trix is waarschijnlijk hard bezig om zich te verbeteren (met hulp van DBSTF??) en als ie nog meer gegroeid is zal hij helemaal zelf zijn tracks in elkaar kunnen zetten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks