Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:22 
 
Hardtraxxer

Track(s): F8trix - Game Is Mine

Bron: http://www.youtube.com/watch?v=P6BKfKhXzpE 44:00

Gemaakt door F8trix, Beter bekend als Pato

(Huis DJ van Club Time Out)

Nummer word gereleased op Scantraxx Evolutionz
Bron: Ik zelf, vriend van me
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dit is geproduceert door DBSTF toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:32 
 
Hardtraxxer

Waarom staat hij nu bij Gratis Tracks? Deze gaat niet als gratis track uitkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Moet je mij niet vragen :lol: jij hebt hem gepost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:35 
 
Hardtraxxer

Lolz, ik heb hem echt bij "Nieuwe Tracks" gepost :cry:

Misschien dat iemand hem (opnieuw) kan verplaatsen naar nieuwe tracks? (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Dit is geproduceert door DBSTF toch?

Omdat het ongeveer dezelfde stijl is? Staat nergens als bron. Ik zou gewoon de discography even afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tis ook een vraag heaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:57 
 
Hardtraxxer

Site komt eraan, Hij is druk bezig met alles
We zullen binnenkort nog meer van deze knul horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Tis ook een vraag heaa

Je brengt het eerder als half feit op de manier zoals je de vraag stelt, maar goed.

Vind het wel een geinig plaatje, maar valt een beetje in het niet tussen alle platen er omheen die mij meer aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niks mis mee. Sounds zijn goed, kick ook wel en de melodie ook wel.

Maar dat is het een beetje, er is niets mis mee, maar het is ook niet speciaal. De track zit goed in elkaar, maar het mist een eigen sound of supergave melodie. Het is nu gewoon een standaardnummer.

Zijn produceerkwaliteiten zijn op orde, maar ik zou iets meer 'eigens' of speciaals in de tracks stoppen. Dat is mijn tip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima nummer ^^ . Intro klopt , Climax ook gewoon prima. Het nummer zit goed inelkaar.
Alleen het nummer is een beetje stadaard maar hij kan zeker producen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk dat dit door DBSTF is geproduceerd, hij zit op hun label, komt ineens om de hoek, heeft dezelfde sounds. Tja vind dat een beetje makkelijk om zo naam te gaan maken (gevalletje pitchr.. uhh waverider). Ben wel benieuwd naar andere tracks, deze doet me net als bij sommige dbstf tracks, op dit moment nog niet zo veel, misschien vaker luistern
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
(gevalletje pitchr.. uhh waverider)

The Pitcher is een alias van Michel Pollen. Hij hield meer van het produceren dan van het draaien, dus had hij Luc voor het draaien. Tegenwoordig doet Luc producties zelf.
Waverider produceert ook gewoon zelf dus ik snap eigenlijk niet zo goed waar je het hier over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:23 
 
Hardtraxxer

Hij draait al jaren elke zaterdag in de Time Out, verstand van muziek heeft ie wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie blijft hangen ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb het nergens over THE pitcher khad????
Waverider (pitchrider) kom ik morgen op terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 02:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Dit is geproduceert door DBSTF toch?

Klinkt het wel naar... De kicks zijn iig sowieso hetzelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 03:41 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
p-stylez schreef:
(gevalletje pitchr.. uhh waverider)

The Pitcher is een alias van Michel Pollen. Hij hield meer van het produceren dan van het draaien, dus had hij Luc voor het draaien. Tegenwoordig doet Luc producties zelf.
Waverider produceert ook gewoon zelf dus ik snap eigenlijk niet zo goed waar je het hier over hebt.

Dus je wil zeggen dat Michel niet meer achter The Pitcher zit? Know your facts ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet waar de discussie over The Pitcher vandaan komt, volgens mij is dat een verkeerde Redenatie van Khadber. Ik bedoelde te zeggen dat dit een beetje een gevalletje Waverider (Pitchrider) is, vriendjes in de hardstyle en zo in 1 klap omhoog zien te komen, hij (f8trix) heeft nog geen eens een release en dit is de eerste track die ik van hem te horen krijg en zit al bij het label van DBSTF. Het klinkt gewoon 2 druppels water als een dbstf track, dus ik vind het een beetje makkelijk. Vind het vrij oneerlijk omdat er genoeg producers zijn die keihard aan het werken zijn en veel betere tracks maken en die geen kansen krijgen op grote(re) labels. Soms is er wat te veel vriendjespolitiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:26 
 

kipsaté schreef:
Khadber schreef:
p-stylez schreef:
(gevalletje pitchr.. uhh waverider)

The Pitcher is een alias van Michel Pollen. Hij hield meer van het produceren dan van het draaien, dus had hij Luc voor het draaien. Tegenwoordig doet Luc producties zelf.
Waverider produceert ook gewoon zelf dus ik snap eigenlijk niet zo goed waar je het hier over hebt.

Dus je wil zeggen dat Michel niet meer achter The Pitcher zit? Know your facts ;-)


The Pitcher produceerd voortaan zelf kipknul.

En om nou te zeggen dat DBSTF dit geproduceerd heeft? Nah, geloof best dat hij dit zelf heeft geproduceerd.
Altijd zo jammer dat mensen altijd gelijk erbij moeten zeggen dat het door iemand anders is geproduceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kun je nou zeggen dat deze jongen niet hard werkt dan?
Ik denk zelf dat deze jongen heel veel met de muziek bezig is, maar gewoon nooit iets naar buiten heeft gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:28 
 

Daveytl schreef:
Hoe kun je nou zeggen dat deze jongen niet hard werkt dan?
Ik denk zelf dat deze jongen heel veel met de muziek bezig is, maar gewoon nooit iets naar buiten heeft gebracht.


Dat denk ik dus ook, dat geld ook voor The Geminizerz of hoe je 't schrijft, gewoon wachten tot ze een track goed vinden. Ook wel slim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ik snap niet waar de discussie over The Pitcher vandaan komt, volgens mij is dat een verkeerde Redenatie van Khadber. Ik bedoelde te zeggen dat dit een beetje een gevalletje Waverider (Pitchrider) is, vriendjes in de hardstyle en zo in 1 klap omhoog zien te komen, hij (f8trix) heeft nog geen eens een release en dit is de eerste track die ik van hem te horen krijg en zit al bij het label van DBSTF. Het klinkt gewoon 2 druppels water als een dbstf track, dus ik vind het een beetje makkelijk. Vind het vrij oneerlijk omdat er genoeg producers zijn die keihard aan het werken zijn en veel betere tracks maken en die geen kansen krijgen op grote(re) labels. Soms is er wat te veel vriendjespolitiek.

Jij trekt veels te snel conclusies altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:33 
 

Henk-Jan schreef:
p-stylez schreef:
Ik snap niet waar de discussie over The Pitcher vandaan komt, volgens mij is dat een verkeerde Redenatie van Khadber. Ik bedoelde te zeggen dat dit een beetje een gevalletje Waverider (Pitchrider) is, vriendjes in de hardstyle en zo in 1 klap omhoog zien te komen, hij (f8trix) heeft nog geen eens een release en dit is de eerste track die ik van hem te horen krijg en zit al bij het label van DBSTF. Het klinkt gewoon 2 druppels water als een dbstf track, dus ik vind het een beetje makkelijk. Vind het vrij oneerlijk omdat er genoeg producers zijn die keihard aan het werken zijn en veel betere tracks maken en die geen kansen krijgen op grote(re) labels. Soms is er wat te veel vriendjespolitiek.

Jij trekt veels te snel conclusies altijd.


Dat is een trend op Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 13:01 
 
Hardtraxxer

Deze track klinkt erg goed. Wel duidelijk dat db&stf een dikke vinger in de pap hebben gehad, zo niet de hele plaat hebben geproduceerd.

De hele scène zit vol met projecten van producers die produceren en het op een naam van iemand anders uitbrengen. Ze pakken een deel van de inkomsten uit bookings en van de producties. Niets mis mee. Zo werkt dat nou eenmaal in muziekland
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks