Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Nuracore schreef:
Lyst schreef:
Jack of Sound door Zany gemaakt, dat is nieuw voor mij :huh:

als het goed is (deels) maar kan het ook fout hebben ;)


Dat heb je ook fout.


oke dan excuses voor het ongemak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 11:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
dat dit een beetje een gevalletje Waverider (Pitchrider) is, vriendjes in de hardstyle en zo in 1 klap omhoog zien te komen, Vind het vrij oneerlijk omdat er genoeg producers zijn die keihard aan het werken zijn en veel betere tracks maken en die geen kansen krijgen op grote(re) labels. Soms is er wat te veel vriendjespolitiek.

EENS!!! xd

is echt zo..

Wel dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Maar het is niet erg als de track van F8trix gemaakt is door DBSTF. Dan heeft F8trix al een track met kwaliteit op zijn naam staan en dat is het perfecte begin. Dan wordt zijn naam namelijk al gevestigd. F8trix is waarschijnlijk hard bezig om zich te verbeteren (met hulp van DBSTF??) en als ie nog meer gegroeid is zal hij helemaal zelf zijn tracks in elkaar kunnen zetten.

Dat is dus precies niet de bedoeling. Een artiest moet ZELF met een goede track op de proppen komen om door te breken/z'n naam te vestigen. Straks krijg je van die Gostosa praktijken alleen dan misschien iets minder erg omdat ie al wel IETS kan.

Er zijn ZOVEEL artiesten die zelf hele goede tracks maken en niet de kansen krijgen zoals deze man, 't is gewoon niet helemaal eerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vind ik ook weer nergens op slaan omdat het tegenwoordig alleen maar om producties draait. Waarom zou iemand die goed kan draaien niet door mogen breken? Misschien kan hij wel goed draaien, het lijkt mij van wel na zoveel jaar in een discotheek staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dat vind ik ook weer nergens op slaan omdat het tegenwoordig alleen maar om producties draait. Waarom zou iemand die goed kan draaien niet door mogen breken? Misschien kan hij wel goed draaien, het lijkt mij van wel na zoveel jaar in een discotheek staan.

idd dat heb ik dus ook, zijn genoeg artiesten die wel produceren maar neit kunnen draaien en die komen wel steeds verder in de scene terwijl bijv MI super draait maar nog niet echt een doorbraak gehad heeft :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dat vind ik ook weer nergens op slaan omdat het tegenwoordig alleen maar om producties draait. Waarom zou iemand die goed kan draaien niet door mogen breken? Misschien kan hij wel goed draaien, het lijkt mij van wel na zoveel jaar in een discotheek staan.

Het ging nu om doorbreken in de zin van 'een release krijgen op een groot label'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een leuke track, maar niks speciaals. En wie de producer is zien we in februari wel wie de credits krijgt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan dicht.
hardstyle-releases/f8trix-flavaa-game-is-mine-evo021-t22228.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:

Mee eens.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks