Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
JEFSKIII wrote:
Nuracore wrote:
Lyst wrote:Jack of Sound door Zany gemaakt, dat is nieuw voor mij :huh:
als het goed is (deels) maar kan het ook fout hebben ;)
Dat heb je ook fout.
oke dan excuses voor het ongemak :)
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2011
last seen Aug 2012
p-stylez wrote: dat dit een beetje een gevalletje Waverider (Pitchrider) is, vriendjes in de hardstyle en zo in 1 klap omhoog zien te komen, Vind het vrij oneerlijk omdat er genoeg producers zijn die keihard aan het werken zijn en veel betere tracks maken en die geen kansen krijgen op grote(re) labels. Soms is er wat te veel vriendjespolitiek.
EENS!!! xd

is echt zo..

Wel dikke track!
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
jambekkie wrote:Maar het is niet erg als de track van F8trix gemaakt is door DBSTF. Dan heeft F8trix al een track met kwaliteit op zijn naam staan en dat is het perfecte begin. Dan wordt zijn naam namelijk al gevestigd. F8trix is waarschijnlijk hard bezig om zich te verbeteren (met hulp van DBSTF??) en als ie nog meer gegroeid is zal hij helemaal zelf zijn tracks in elkaar kunnen zetten.
Dat is dus precies niet de bedoeling. Een artiest moet ZELF met een goede track op de proppen komen om door te breken/z'n naam te vestigen. Straks krijg je van die Gostosa praktijken alleen dan misschien iets minder erg omdat ie al wel IETS kan.

Er zijn ZOVEEL artiesten die zelf hele goede tracks maken en niet de kansen krijgen zoals deze man, 't is gewoon niet helemaal eerlijk.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dat vind ik ook weer nergens op slaan omdat het tegenwoordig alleen maar om producties draait. Waarom zou iemand die goed kan draaien niet door mogen breken? Misschien kan hij wel goed draaien, het lijkt mij van wel na zoveel jaar in een discotheek staan.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Khadber wrote:Dat vind ik ook weer nergens op slaan omdat het tegenwoordig alleen maar om producties draait. Waarom zou iemand die goed kan draaien niet door mogen breken? Misschien kan hij wel goed draaien, het lijkt mij van wel na zoveel jaar in een discotheek staan.
idd dat heb ik dus ook, zijn genoeg artiesten die wel produceren maar neit kunnen draaien en die komen wel steeds verder in de scene terwijl bijv MI super draait maar nog niet echt een doorbraak gehad heeft :oh:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Khadber wrote:Dat vind ik ook weer nergens op slaan omdat het tegenwoordig alleen maar om producties draait. Waarom zou iemand die goed kan draaien niet door mogen breken? Misschien kan hij wel goed draaien, het lijkt mij van wel na zoveel jaar in een discotheek staan.
Het ging nu om doorbreken in de zin van 'een release krijgen op een groot label'.
Hardtraxxer
64 posts member since 2010
last seen May 2015
Ik vind het een leuke track, maar niks speciaals. En wie de producer is zien we in februari wel wie de credits krijgt !
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Mee eens.