Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 13:03 
 

Henk-Jan schreef:
p-stylez schreef:
Ik snap niet waar de discussie over The Pitcher vandaan komt, volgens mij is dat een verkeerde Redenatie van Khadber. Ik bedoelde te zeggen dat dit een beetje een gevalletje Waverider (Pitchrider) is, vriendjes in de hardstyle en zo in 1 klap omhoog zien te komen, hij (f8trix) heeft nog geen eens een release en dit is de eerste track die ik van hem te horen krijg en zit al bij het label van DBSTF. Het klinkt gewoon 2 druppels water als een dbstf track, dus ik vind het een beetje makkelijk. Vind het vrij oneerlijk omdat er genoeg producers zijn die keihard aan het werken zijn en veel betere tracks maken en die geen kansen krijgen op grote(re) labels. Soms is er wat te veel vriendjespolitiek.

Jij trekt veels te snel conclusies altijd.

Idd, al bij de eerste rip dit al concluderen. Knap :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Henk-Jan schreef:
Jij trekt veels te snel conclusies altijd.


Dat is een trend op Hardtraxx.

Daarom dus. Ik probeer zoveel mogelijk op de feiten te blijven die er liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook al produceert ie zelf, dan lijkt het nog alsof ik naar een (goede) DBSTF track aan het luisteren ben. Alles ademt DBSTF uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 14:36 
 
Hardtraxxer

Als Luc nu zelf produceert , wat doet Michel Pollen dan ? Alleeen donkeyz ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 14:55 
 

JEFSKIII schreef:
Daveytl schreef:
Hoe kun je nou zeggen dat deze jongen niet hard werkt dan?
Ik denk zelf dat deze jongen heel veel met de muziek bezig is, maar gewoon nooit iets naar buiten heeft gebracht.


Dat denk ik dus ook, dat geld ook voor The Geminizerz of hoe je 't schrijft, gewoon wachten tot ze een track goed vinden. Ook wel slim.


Zo zou ik het zelf ook aanpakken. Wachten tot ikzelf een track perfect vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 15:27 
 
Hardtraxxer

Bedankt voor de reacties zover :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 16:34 
 

Anco schreef:
Bedankt voor de reacties zover :thumbup:

Alsof jij F8trix bent, anco :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 16:39 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Anco schreef:
Bedankt voor de reacties zover :thumbup:

Alsof jij F8trix bent, anco :P


Alsof jij Almighty bent :x
Neen, Spreek Patrick nu bijna elke dag, aardige gozer :)
Hij was wel benieuwd naar de reacties... En ik zelf natuurlijk ook! :D

Volgende week loudness? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 16:43 
 
Hardtraxx Elite

Track wordt in februari gereleased. Hij zei dat ie nog bezig was met de tweede track van zijn release.

En deze jongen werkt gewoon hard hoor. Je speelt niet zomaar elke zaterdag in Time Out ;)
En wie weet heeft DBSTF wel interesse getoond of iemand anders toen ze hem vaker hoorde draaien, misschien heeft ie tracks gestuurd naar Scantraxx... Je weet ut nie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 16:47 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Track wordt in februari gereleased. Hij zei dat ie nog bezig was met de tweede track van zijn release.

En deze jongen werkt gewoon hard hoor. Je speelt niet zomaar elke zaterdag in Time Out ;)
En wie weet heeft DBSTF wel interesse getoond of iemand anders toen ze hem vaker hoorde draaien, misschien heeft ie tracks gestuurd naar Scantraxx... Je weet ut nie.



B-Side van dit nummer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 16:50 
 
Hardtraxx Elite

Ah okee. Februari duurt helaas nog wel even... Mag van mij sneller komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 16:53 
 

Anco schreef:
Alsof jij Almighty bent :x
Neen, Spreek Patrick elke dag.. en hij was wel benieuwd naar de reacties... En ik zelf natuurlijk ook! :D

Volgende week loudness? :innocent:

Ben ik :D En nee > XXlerator :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 17:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarom spreekt Anco jullie niet tegen? Als hij hem iedere dag spreekt, dan weet hij toch ook wel of dit eigen werk is of dat het door anderen gemaakt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 17:38 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Waarom spreekt Anco jullie niet tegen? Als hij hem iedere dag spreekt, dan weet hij toch ook wel of dit eigen werk is of dat het door anderen gemaakt is?


Ik heb op het begin gezegd: Nieuw nummer van F8trix.. waarom zou ik dan nog 10.000x in discussie gaan met mensen die iets anders zeggen zonder verder iets te weten?

Met andere woorden een nutteloze discussie waarbij mensen hun gelijk willen halen. Zonder er verder voordeel van te krijgen.. Ik laat mensen mooi zeggen wat ze willen, zal er niet wakker om liggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 17:41 
 
Hardtraxx Elite

Anco schreef:
Lyst schreef:
Waarom spreekt Anco jullie niet tegen? Als hij hem iedere dag spreekt, dan weet hij toch ook wel of dit eigen werk is of dat het door anderen gemaakt is?


Ik heb op het begin gezegd: Nieuw nummer van F8trix.. waarom zou ik dan nog 10.000x in discussie gaan met mensen die iets anders zeggen zonder verder iets te weten?

Met andere woorden een nutteloze discussie waarbij mensen hun gelijk willen halen. Zonder er verder voordeel van te krijgen.. Ik laat mensen mooi zeggen wat ze willen, zal er niet wakker om liggen :)


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Track wordt in februari gereleased. Hij zei dat ie nog bezig was met de tweede track van zijn release.

En deze jongen werkt gewoon hard hoor. Je speelt niet zomaar elke zaterdag in Time Out ;)
En wie weet heeft DBSTF wel interesse getoond of iemand anders toen ze hem vaker hoorde draaien, misschien heeft ie tracks gestuurd naar Scantraxx... Je weet ut nie.

Jij bent zo makkelijk he. Pfff..

Luister nou is een DBSTF track, en daarna een track van F8trix..? Leuk dat hij elke zaterdag in Time Out staat, maar hij is daar waarschijnlijk gewoon een resident, en dan is dat niet zo gek als je daar elke zaterdag staat. Als een maat van mij een club start en mij resident maakt, en die club over 10 net zo groot is als time out draai ik er ook elke zaterdag bij wijze van spreken. Dus dat is een kromme redenering. Time out is al best lang open natuurlijk. Residents zijn vaak natuurlijk ook gewoon vriendjes van de club ;)

Weet je wat ik bedoel, er zijn veel producers die hun uiterste best doen om hoger op te komen, en die krijgen maar weinig contact met de labels, en deze jongen heeft nog nooit iemand van gehoord kwa producties (draaien kan dan wel leuk zijn, maarja, ook nog nooit gehoord). En hij staat ineens op het label van DBSTF, hij heeft dezelfde sound en alles klinkt gewoon naar DBSTF, dan heb je nog Anco die niets tegenspreekt. 1+1=? Juist. Hij heeft dit gewoon neit zelf gemaakt, klaar.

Heb de track nu vaker geluisterd, en vind hem nog best wel fijn, misschien hadden dbstf hem beter zelf kunnen houden ;-).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 18:28 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
jambekkie schreef:
Track wordt in februari gereleased. Hij zei dat ie nog bezig was met de tweede track van zijn release.

En deze jongen werkt gewoon hard hoor. Je speelt niet zomaar elke zaterdag in Time Out ;)
En wie weet heeft DBSTF wel interesse getoond of iemand anders toen ze hem vaker hoorde draaien, misschien heeft ie tracks gestuurd naar Scantraxx... Je weet ut nie.

Jij bent zo makkelijk he. Pfff..

Luister nou is een DBSTF track, en daarna een track van F8trix..? Leuk dat hij elke zaterdag in Time Out staat, maar hij is daar waarschijnlijk gewoon een resident, en dan is dat niet zo gek als je daar elke zaterdag staat. Als een maat van mij een club start en mij resident maakt, en die club over 10 net zo groot is als time out draai ik er ook elke zaterdag bij wijze van spreken. Dus dat is een kromme redenering. Time out is al best lang open natuurlijk. Residents zijn vaak natuurlijk ook gewoon vriendjes van de club ;)

Weet je wat ik bedoel, er zijn veel producers die hun uiterste best doen om hoger op te komen, en die krijgen maar weinig contact met de labels, en deze jongen heeft nog nooit iemand van gehoord kwa producties (draaien kan dan wel leuk zijn, maarja, ook nog nooit gehoord). En hij staat ineens op het label van DBSTF, hij heeft dezelfde sound en alles klinkt gewoon naar DBSTF, dan heb je nog Anco die niets tegenspreekt. 1+1=? Juist. Hij heeft dit gewoon neit zelf gemaakt, klaar.

Heb de track nu vaker geluisterd, en vind hem nog best wel fijn, misschien hadden dbstf hem beter zelf kunnen houden ;-).


Je "eigen"club vergelijken met Time Out, is net zo krom als jou argument, En als jij zeker weet dat dit van DBSTF is, mooi voor jou dan! Jou "Argumenten" zijn een mooi voorbeeld waarom ik je dus niet tegenspreek, Je denkt gelijk te hebben "Hij heeft dit gewoon neit zelf gemaakt, klaar." Waarom zou ik je dan proberen over te halen en tegen te spreken? Win ik daarmee iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind hem niet zo heel verkeerd klinken! Heerlijk voor op het begin van de avond te horen.
Wat ik mie afvraag is waarom hij dan niet op zijn naam Pato heeft gezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
jambekkie schreef:
Track wordt in februari gereleased. Hij zei dat ie nog bezig was met de tweede track van zijn release.

En deze jongen werkt gewoon hard hoor. Je speelt niet zomaar elke zaterdag in Time Out ;)
En wie weet heeft DBSTF wel interesse getoond of iemand anders toen ze hem vaker hoorde draaien, misschien heeft ie tracks gestuurd naar Scantraxx... Je weet ut nie.

Jij bent zo makkelijk he. Pfff..

Luister nou is een DBSTF track, en daarna een track van F8trix..? Leuk dat hij elke zaterdag in Time Out staat, maar hij is daar waarschijnlijk gewoon een resident, en dan is dat niet zo gek als je daar elke zaterdag staat. Als een maat van mij een club start en mij resident maakt, en die club over 10 net zo groot is als time out draai ik er ook elke zaterdag bij wijze van spreken. Dus dat is een kromme redenering. Time out is al best lang open natuurlijk. Residents zijn vaak natuurlijk ook gewoon vriendjes van de club ;)

Weet je wat ik bedoel, er zijn veel producers die hun uiterste best doen om hoger op te komen, en die krijgen maar weinig contact met de labels, en deze jongen heeft nog nooit iemand van gehoord kwa producties (draaien kan dan wel leuk zijn, maarja, ook nog nooit gehoord). En hij staat ineens op het label van DBSTF, hij heeft dezelfde sound en alles klinkt gewoon naar DBSTF, dan heb je nog Anco die niets tegenspreekt. 1+1=? Juist. Hij heeft dit gewoon neit zelf gemaakt, klaar.

Heb de track nu vaker geluisterd, en vind hem nog best wel fijn, misschien hadden dbstf hem beter zelf kunnen houden ;-).


Waarom neem jij meteen aan dat hij dit zelf niet heeft gemaakt? Er zijn zat artiesten die zich zelf naar boven hebben gewerkt. Meest recente voorbeeld is denk ik wel The Anarchist. Die komt toch ook, helemaal zelf, uit het niets. En dat zijn sounds veel op die van DBSTF lijken is ook misschien de reden dat hij bij Evolutionz zit en niet gewoon bij Scantraxx. Iedereen heeft zo gewoon zijn eigen stijl en past op een bepaald label. Beetje triest om meteen te zeggen dat dit door DBSTF is geproduceerd terwijl je er nog helemaal niks vanaf weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:19 
 
Artiest

Zoveel artiesten die opeens binnen komen stormen in de scene, gun die gast gewoon het plezier dat een groot label interesse in hem heeft. Ik zie niet namelijk waarom DBSTF hun tijd en moeite zouden steken in een naam die niemand kent qua producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Anco schreef:
Lyst schreef:
Waarom spreekt Anco jullie niet tegen? Als hij hem iedere dag spreekt, dan weet hij toch ook wel of dit eigen werk is of dat het door anderen gemaakt is?


Ik heb op het begin gezegd: Nieuw nummer van F8trix.. waarom zou ik dan nog 10.000x in discussie gaan met mensen die iets anders zeggen zonder verder iets te weten?

Met andere woorden een nutteloze discussie waarbij mensen hun gelijk willen halen. Zonder er verder voordeel van te krijgen.. Ik laat mensen mooi zeggen wat ze willen, zal er niet wakker om liggen :)


:worship:

Je ontkent helemaal niets. Sterker nog ik krijg eerder het idee dat je jezelf eruit lult, zonder te liegen. Het interesseert me geen ene reet of die f8trix nu wel of niet zelf produceert, ik vind het alleen opvallend dat jij als "kennis van" er omheen draait. Dit is inderdaad een nieuw nummer van f8trix, net als I'm Alive een nieuw nummer van The Pitcher is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:03 
 
Hardtraxx Elite

Wat een niveau.

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:07 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
jambekkie schreef:
Track wordt in februari gereleased. Hij zei dat ie nog bezig was met de tweede track van zijn release.

En deze jongen werkt gewoon hard hoor. Je speelt niet zomaar elke zaterdag in Time Out ;)
En wie weet heeft DBSTF wel interesse getoond of iemand anders toen ze hem vaker hoorde draaien, misschien heeft ie tracks gestuurd naar Scantraxx... Je weet ut nie.

Jij bent zo makkelijk he. Pfff..

Luister nou is een DBSTF track, en daarna een track van F8trix..? Leuk dat hij elke zaterdag in Time Out staat, maar hij is daar waarschijnlijk gewoon een resident, en dan is dat niet zo gek als je daar elke zaterdag staat. Als een maat van mij een club start en mij resident maakt, en die club over 10 net zo groot is als time out draai ik er ook elke zaterdag bij wijze van spreken. Dus dat is een kromme redenering. Time out is al best lang open natuurlijk. Residents zijn vaak natuurlijk ook gewoon vriendjes van de club ;)

Weet je wat ik bedoel, er zijn veel producers die hun uiterste best doen om hoger op te komen, en die krijgen maar weinig contact met de labels, en deze jongen heeft nog nooit iemand van gehoord kwa producties (draaien kan dan wel leuk zijn, maarja, ook nog nooit gehoord). En hij staat ineens op het label van DBSTF, hij heeft dezelfde sound en alles klinkt gewoon naar DBSTF, dan heb je nog Anco die niets tegenspreekt. 1+1=? Juist. Hij heeft dit gewoon neit zelf gemaakt, klaar.

Heb de track nu vaker geluisterd, en vind hem nog best wel fijn, misschien hadden dbstf hem beter zelf kunnen houden ;-).

Misschien vinden DBSTF zijn stijl gewoon vet, trek geen lompe domme conclusies :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:09 
 
Hardtraxxer

het is maar al te logisch dat mensen hier op reageren dat het op DBSFTN lijkt..

Want het lijkt er ook op.. melodiewek, synths, kicks alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:09 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
jambekkie schreef:
Anco schreef:
Ik heb op het begin gezegd: Nieuw nummer van F8trix.. waarom zou ik dan nog 10.000x in discussie gaan met mensen die iets anders zeggen zonder verder iets te weten?

Met andere woorden een nutteloze discussie waarbij mensen hun gelijk willen halen. Zonder er verder voordeel van te krijgen.. Ik laat mensen mooi zeggen wat ze willen, zal er niet wakker om liggen :)


:worship:

Je ontkent helemaal niets. Sterker nog ik krijg eerder het idee dat je jezelf eruit lult, zonder te liegen. Het interesseert me geen ene reet of die f8trix nu wel of niet zelf produceert, ik vind het alleen opvallend dat jij als "kennis van" er omheen draait. Dit is inderdaad een nieuw nummer van f8trix, net als I'm Alive een nieuw nummer van The Pitcher is.


Dus het gaat nu niet meer op F8trix maar over mij, Mooi! Want dan zijn we snel uitgepraat want wat jij over mij denkt "interesseert mij dan weer geen ene reet" ;)

Ik heb al eerder gezegd dat dit dus zijn nummer is..
Ga dan niet proberen om het nogmaals deze woorden uit mijn mond te halen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks