Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moeilijk zieke plaat dit. Zelfs nog beter dan crucifix en second nightmare. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt te dik! Ik kijk er naar uit om deze plaat volgende week te horen @ Last World!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zooooo vet dit :cry:

Kippenvel en rillingen over m'n hele lichaam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt gruwelijk zeg! Zit een beetje een (ouwe) Donkey Rollers-sfeer in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 15:42 
 
Hardtraxxer

Beestachtig goede track ! SFEER :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een sfeer en wat een schreeches!
E-Force blijft stijgen in mijn waardering
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al meer hierover bekend ?
wat een lekker nummer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:40 
 
Hardtraxxer

Ik sprak hem nog gisteren en hij zei dat het nummer Freaks at Night gaat heten.
Het wordt deze week naar de andere DJ´s gestuurd zodat zij dit geweldige nummer ook kunnen draaien :woot:
Komt waarschijnlijk op het A2 album wat in September uitkomt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 16:14 
 
Hardtraxxer

13 in een dozijn plaat, doe mij inderdaad maar spul á la Passion For Life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren gehoord op City of Dance XXL, supergave plaat! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 12:03 
 

hotymoty schreef:
LEKKKEEEER, echt puur snoei materiaal


Dit inderdaad, erg vet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er al wat meer bekend over deze track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Is er al wat meer bekend over deze track?

Lijkt me dat deze op het A2 album komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 14:08 
 

Gewoon weer de zoveelste standaard E-Force plaat. Ik snap de lyrische reacties niet helemaal. Alleen maar dezelfde sounds als altijd, kicks zijn waarschijnlijk ook een 1-op-1 kopie van vorige nummers, vocals altijd hetzelfde, dus nee ik ben niet onder de indruk. Live natuurlijk mokersvet maar het is mij teveel van hetzelfde bij E-Force. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artifact schreef:
Ze!?? Haha dat is deze dude!

Afbeelding

OT: Klinkt heel dik, zoals alle E-force tracks de laatste tijd eigenlijk :)


Eddy, ouwe baas :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 18:47 
 
Hardtraxxer

Hier op een stuk betere kwaliteit als ik hem eerder heb gehoord! Kippenvel, rillingen, geweldig! Zit zelfde sfeer in als Crusefix :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rz2FEvx3dgg[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt op het A2 album!

Moddervette plaat, wat een drive en wat een energie! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd wat een plaat. Kippenvel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jellev1 schreef:
Hier op een stuk betere kwaliteit als ik hem eerder heb gehoord! Kippenvel, rillingen, geweldig! Zit zelfde sfeer in als Crusefix :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rz2FEvx3dgg[/youtube]


Wat is die track die door deze geteased word? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 00:35 
 
Hardtraxx Veteran

Chain Reaction - Like A Boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:51 
 
Hardtraxxer

deze klapte dr ook heerlijk op in de loudness area op DB , kan niet wachten om het in HQ te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:54 
 
Hardtraxxer

Gruwelijk nrtje!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ran-d draaide hem op de preparty die uitgezonden werd via b2s radio, maar precies de set van RanD staat niet online...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 20:32 
 
Hardtraxx Addict

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks