Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Pakt me in HQ dan weer niet eigenlijk, zoals ik dat vrijwel altijd heb bij E-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 22:22 
 
Hardtraxx Newbie

ziek, lekker. punt uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is deze samen met radical?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

Neen, die staat pagina's verder, zoekfunctie gebruiken. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 10:26 
 
Hardtraxx Addict

TheSoundOfHardstylez schreef:


Die laatste screeches :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Wat een plaat, heerlijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

woaaaah deze was zo sick op the qontinent! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heerlijk dit :drool:

opbouw naar climax en daarna 3x die screech, echt niet normaal lekker :bomb:
E-Force op dit moment voor mij persoonlijk zeker meest intressant producer op A2 records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, gewoon weer bizar dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Wooow moest echt bijna huilen van geluk bij die 1e climax :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een meesterwerkje hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Wooow moest echt bijna huilen van geluk bij die 1e climax :worship: :worship:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniale plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 15:47 
 
Hardtraxx Elite

Wat een baas die E-Force, weer een hele dikke plaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



E-Force - Freakz At Night dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het toch wel beetje veel van het zelfde worden nu bij E-Force. Al blijft hij wel behoorlijke drive in zn tracks leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan er geen genoeg van krijgen :worship: :worship: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Vind het toch wel beetje veel van het zelfde worden nu bij E-Force. Al blijft hij wel behoorlijke drive in zn tracks leggen.


Ben het hier wel mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dat mid-intro :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:45 
 

Goh hij heeft daadwerkelijk zn kick aangepast zodat ie eens anders klinkt. Voor rest leuke plaatje maar het is gewoon zo jammer dat in alle nummers van e-force dezelfde sounds zitten. Verpest het behoorlijk voor mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt op 't album, maar laat 'm nog effe staan hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die nieuwe/aangepaste kick bevalt me wel :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

So much win! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doet me helemaal niets. Vocals, sfeer, screeches, kicks. Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kick valt me wel iets tegen in HQ thuis op de speakers. Live klinkt de kick beter. Voor de rest een bazenplaat. :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks