Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 12:58 
 
Hardtraxxer

hardstyle-releases/a-records-unleashed-once-again-a-records-t38120.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Klink als een remix van .. kom even niet op de naam.

Klinkt wel echt weer fu-cking dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:05 
 

100% E-Force inderdaad, kan niet missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt heel erg op de tweede climax van:



Zany - Widowmaker (E-Force Remix)? Lijkt me sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel als ene remix van een Zany/DR/SS plaat, komt mij ook zeer bekend voor deze melo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel bij die screech :love:

Hoop op vieze harde kicks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Kippenvel bij die screech :love:


Nogal ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Heb het even nagevraagd, is een nieuwe solo van E-Force zelf. Topic naam kan zo blijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:45 
 
Hardtraxx Addict

Misschien een beetje Fusion Of Sound achtig, maar direct een remix? Ik denk 't niet.
Ken de vocals overigens ook niet terug uit een dergelijke plaat.

Edit: Lees Duruz zijn post!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sow dan dit klinkt echt bizar vet!! :woot: :love:
Hopen dat het in hq ook nog is, maar dat zal vast wel! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een baas is het toch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:39 
 
Hardtraxx Elite

Die E-Force.. wat is hij goed bezig zeg (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Heb het even nagevraagd, is een nieuwe solo van E-Force zelf. Topic naam kan zo blijven :)

Wat moesten we toch zonder jou he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Duruz schreef:
Heb het even nagevraagd, is een nieuwe solo van E-Force zelf. Topic naam kan zo blijven :)

Wat moesten we toch zonder jou he.


Nou he. Zonder mij waren jullie he-le-maal nergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hellll yeah :worship:

zaterdag graag horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:45 
 

Duruz schreef:
ThaBomba. schreef:
Duruz schreef:
Heb het even nagevraagd, is een nieuwe solo van E-Force zelf. Topic naam kan zo blijven :)

Wat moesten we toch zonder jou he.


Nou he. Zonder mij waren jullie he-le-maal nergens.


Koen, held. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme E-Force, jij wordt echt met de dag een grotere baas :worship: Kan niet wachten op een HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 18:01 
 
Hardtraxxer

Wat een Baas !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Klink als een remix van .. kom even niet op de naam.

Klinkt wel echt weer fu-cking dik :worship:


Donkey Rollers - Overcome, melodie lijkt er wel heel erg op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Jro_ schreef:
Koen, held. :$


:$

Dakpan schreef:
Duruz schreef:
Klink als een remix van .. kom even niet op de naam.

Klinkt wel echt weer fu-cking dik :worship:


Donkey Rollers - Overcome, melodie lijkt er wel heel erg op.


Exact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt zo dik hij is echt enorm goed bezig, wat een held! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

E-Force is voor mij toch wel de meest regelmatige producer de laatste 3 jaar samen met B-Front. Hij heeft me zelden teleurgesteld! Zonde dat hij nog steeds voor velen als 'talent' beschouwd wordt, deze man staat er gewoon! :love:

OT: Lekkere drive zoals altijd, en een gruwelijke screech :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godskolere zeg E-force wat een pareltjes de laatste tijd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wauwww :loving: :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze hoorde ik dus op Bass Academy! Dat van die 'The freaks come out at night' kwam me al zo bekend voor, ik dacht later dat ik hem verwarde met Second Nightmare. Freak, Freddy, weet ik veel. Superdikke track!
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks