Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Freakz at Night

Track(s): Freakz (Hard Bass 2015 Team Red OST)

Sample/video:

Bron: b2s youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg monotoon. Heel erg zelfs. Het enige wat ik vet vind is een dat wobbeltje vanaf 0:33, beetje ala Be Amazed. De rest is een soort mengelbrij van Hardcore en de kant van Raw Hardstyle waar ik dus helemaal niets mee kan.

Helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt lekker hoor! frisse plaat die niet te geforceerd RAAAWWW klinkt. goed sfeertje in deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je hoorde van deze sounds ook al wat terug in die previews van Deetox..

Heerlijke drive trouwens :bomb: En mysterieus sfeertje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nah, beetje saai. Intro is wel dik gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Je hoorde van deze sounds ook al wat terug in die previews van Deetox..

Heerlijke drive trouwens :bomb: En mysterieus sfeertje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the prophet is nr 3 dus.. :/
nummer is een grote teleurstelling voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Redelijk nummertje -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een meuk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:16 
 

Na de mid-intro dacht ik 'wow dat is vet gedaan, en wat een drive' :thumbup: Daarna helaas wat saai doorgezet :/ Had in mijn ogen meer ingezeten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dikke mid inderdaad. Maar dit zal toch niet de hele track zijn ook? Word trouwens ook wel wat moe van dat constante voorspelbare pitchkick-ritme. Dat is echt de nieuwe snare.. En op 2:09 klinkt het helemaal belachelijk imo. Als je zoiets doet voor een climax doe het dan met overtuiging en niet een stel van die ballenbak kicks zonder enig impact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh, beetje eentonig en weer van die geforceerde hardcore kicks . Opzich nog wel een leuke sfeer door de track heen. Verder aub geen The Prophet zeg, dan krijg je afsluitende nummers als Wake You Up (2015 remuxxx) :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/freakz-at-night-tba-t47963.html

Verder hou ik me bij wat ik daar al had gezegd:
pecola-tje schreef:
Ik ben nog niet overtuigd na deze clip.
Heb het idee dat ik 3 minuten lang alleen naar een intro-midintro-outro heb zitten luisteren..komt een beetje saai over nog, en wekt totaal geen energie op in mij (wat je van n laatste act op hard bass toch wel mag verwachten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:23 
 

Ik vind die "climax" dan wel veer vet gedaan. Die opbouw daar naar toe had alleen een stuk langer gemogen, lekker early style.

Intro is dan weer zo van kikskrietsjboemklatsj
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Eens met Khadber. Ik vind alleen die sound die op die van Be Amazed lijkt vet, de rest is weer standaard en saai. Had ook niet anders verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Eens met Khadber. Ik vind alleen die sound die op die van Be Amazed lijkt vet, de rest is weer standaard en saai. Had ook niet anders verwacht.

Hoezo je had niet anders verwacht? Wat is nu precies de opstelling van FaN dan? Ik had nog geen preview gehoord, en dus nog wel een klein beetje hoop op Delete na al dat gespeculeer wegens die foto. Die hoop was met de eerste lelijke pitchkick vervlogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie at night???
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend saai en eentonig nummer zeg :huh: Ik mis de laatste tijd echt de emotie en het gevoel wat in een plaat gelegd kan worden, de focus lijkt de laatste jaren meer en meer op het zo rauw en hard mogelijk maken te liggen. Niet voor mij weggelegd in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gooi dan tenminste dat melodietje in het begin met de kick erbij...wel lekkere drive ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:52 
 

Laten we de kwaliteit in dit topic maar eens omhoogkrikken

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
The Venator schreef:
Eens met Khadber. Ik vind alleen die sound die op die van Be Amazed lijkt vet, de rest is weer standaard en saai. Had ook niet anders verwacht.

Hoezo je had niet anders verwacht? Wat is nu precies de opstelling van FaN dan? Ik had nog geen preview gehoord, en dus nog wel een klein beetje hoop op Delete na al dat gespeculeer wegens die foto. Die hoop was met de eerste lelijke pitchkick vervlogen.


Ik was er al wel vrij zeker van wie FaN zouden zijn, en de stijl van beide artiesten trekt me totaal niet (meer). Dus ging ik er al vanuit dat het niks werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een ontzettend saai en eentonig nummer zeg :huh: Ik mis de laatste tijd echt de emotie en het gevoel wat in een plaat gelegd kan worden, de focus lijkt de laatste jaren meer en meer op het zo rauw en hard mogelijk maken te liggen.

Helemaal mee eens. Ik denk dat Freakz At Night enorm tegen gaat vallen eigenlijk als ze met meer van dit soort platen komen :/ Daar ben ik inmiddels wel op uitgekeken.

yowan schreef:
the prophet is nr 3 dus.. :/

Zelf denk ik dit ook (helaas), maar vanwaar de 'dus'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Credits naar Mitzinator
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Staat binnen no time op .... :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:21 
 
Hardtraxx Addict

Wat een toevoeging aan de scene zeg. Snap sowieso niet wat E-Force en Deetox met The Prophet aan moeten, mocht het echt zo zijn.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks