Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Gehoord op Alcatrazz deze, complete waanzin :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeeeeeeezus wat een baas. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 19:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Interesse gewekt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die sfeer :oh: Die screech :oh:

Heeeel ziek deze :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SCREECH :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Kan niet al zijn nummers zo waarderen als de rest hier, maar dit klinkt wel echt als hele dikke shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 21:39 
 
Hardtraxx Newbie

Die intro van het eerste filmpje heeft een sound van Pounding senses erin geloof ik.. dat klinkt er zo bekend aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een nummer! :love: E-Force staat nu echt hoog op me lijst van favoriete producer! Hij maakt de ene na de andere parel! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 22:07 
 
Hardtraxxer

wow :bomb: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dikke schijven maakt hij toch! keer op keer, HELD! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PascalD schreef:
Die intro van het eerste filmpje heeft een sound van Pounding senses erin geloof ik.. dat klinkt er zo bekend aan

Dat is ook gewoon pounding senses en niet de intro van deze track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg hopend op goeie kicks. De screeches zijn in ieder geval echt onwijs vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man. :cry: Wist niet wat me overkwam toen ik deze op Defqon hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Man man man. :cry: Wist niet wat me overkwam toen ik deze op Defqon hoorde.


Zelfde hier, klapte d'r heeeerlijk op! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:


best goeie kwaliteit en dit is bijna het hele nummer, echt lekker nummertje!

Haha dat mens vanaf 1:50 in blauw-wit streepje tript hem behoorlijk in dat filmpje of noh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 22:15 
 
Hardtraxxer

Hij gaat maar door, wat een baas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 22:29 
 
Hardtraxx Elite

tomac schreef:
Ventrue schreef:


best goeie kwaliteit en dit is bijna het hele nummer, echt lekker nummertje!

Haha dat mens vanaf 1:50 in blauw-wit streepje tript hem behoorlijk in dat filmpje of noh?


nu je het zegt hahaha, ze heeft het leuk dat kun je wel zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ze!?? Haha dat is deze dude!

Afbeelding

OT: Klinkt heel dik, zoals alle E-force tracks de laatste tijd eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt zo ziekelijk vet he! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 12:07 
 
Hardtraxxer

Geweldig nr als ik het zo hoor, HQ Preview please =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:03 
 
Hardtraxxer

Wow, wat een zieke plaat is dit dan :love:

Graag meer van dit beukwerk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Hier is ie nog een keer omdat ik er geen genoeg van ken krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze track is echt batshit insane... wat een drive! :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ging deze lekker op Defqon. Snel HQ graag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 23:35 
 
Hardtraxx Elite

:drool: :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks