Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Wauwww :loving: :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 14:40 
 
Hardtraxx Newbie

ziekelijke track :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier was ik erg blij mee op een feest als Euphoria, heerlijke plaat. Dat laatste setje was zeker knalluuhh, maakte de avond goed :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 17:53 
 
Hardtraxxer

E-FORCE is MIJN held! 2 jaar geleden defqon draaide die nog in de purple, speciaal voor hem daar naar toe gegaan en voorspelde hem een grote toekomst en zie nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Gruwelijk :worship: hoop deze zaterdag te horen :D

hoppie schreef:
E-FORCE is MIJN held! 2 jaar geleden defqon draaide die nog in de purple, speciaal voor hem daar naar toe gegaan en voorspelde hem een grote toekomst en zie nu.


Kan me herinneren dat ik 2 jaar geleden al groot fan van hem was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 22:49 
 
Hardtraxx Elite

Wow, super vet weer!! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:09 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship:

HQ graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het LQ wat weg hebben van RR style
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

skagenaar schreef:


haha ineenkeer die rooie lokken van B-front door het beeld heen.

Vind de stijl van E-force echt heeel vet, en ook dit nummer klinkt weer heel goed! maar dat effectje van die stem, en die screech zijn in de laatste 4? tracks terug te horen, ik kan me goed voorstellen dat mensen van hem vinden dat het een beetje een one trick pony aan het worden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel erg vet :bomb:

Dat one trick pony heb je wel gelijk mee, maar goed een Crypsis heeft dat ook en ik en vele anderen met mij vinden zijn tracks nog altijd zeer tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Klinkt heel erg vet :bomb:

Dat one trick pony heb je wel gelijk mee, maar goed een Crypsis heeft dat ook en ik en vele anderen met mij vinden zijn tracks nog altijd zeer tof!


mwah ik vind Crypsis niet het beste voorbeeld maar ik snap wat je bedoelt!

E-force is momenteel wel echt heel lekker bezig, maar een keer een "break down low" achtig nummer (om het crypsis voorbeeld maar even te behouden) ter afwisseling zal echt laten zien wat voor goede producer hij is :) want ik denk dat hij dat zeker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ik het ook wel een beetje mee eens. Zou graag weer eens een melodieuzere track van hem zien a la Remote Control, The System, Passion For Life, Hurricane en noem maar op, met die heerlijke drive erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Bump, blijkbaar toch een nieuwe track.
Dadelijk even wat borstelen door dit topic! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 20:16 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
Ben ik het ook wel een beetje mee eens. Zou graag weer eens een melodieuzere track van hem zien a la Remote Control, The System, Passion For Life, Hurricane en noem maar op, met die heerlijke drive erin.


Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Ben ik het ook wel een beetje mee eens. Zou graag weer eens een melodieuzere track van hem zien a la Remote Control, The System, Passion For Life, Hurricane en noem maar op, met die heerlijke drive erin.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Duruz schreef:
Ben ik het ook wel een beetje mee eens. Zou graag weer eens een melodieuzere track van hem zien a la Remote Control, The System, Passion For Life, Hurricane en noem maar op, met die heerlijke drive erin.


Afbeelding


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 14:52 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
Dakpan schreef:
Duruz schreef:
Ben ik het ook wel een beetje mee eens. Zou graag weer eens een melodieuzere track van hem zien a la Remote Control, The System, Passion For Life, Hurricane en noem maar op, met die heerlijke drive erin.


Afbeelding


Afbeelding


Grappig man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Snitch_MP schreef:

Grappig man


Thanks man
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Lief doen!

OT:
Wat een dikke track! Wil 'm heeeel graag eens in HQ beluisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



best goeie kwaliteit en dit is bijna het hele nummer, echt lekker nummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 12:06 
 
Hardtraxx Elite

LEKKKEEEER, echt puur snoei materiaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 15:05 
 
Hardtraxxer

E-force heeft ook een Killingspree te pakken met z'n tracks. Klinkt alweer super dik ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 15:28 
 
Hardtraxxer

HOLY SHIT :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Echt te ziek dit haha.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks