Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is overduidelijk geen remix, gewoon een Donkey track.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dit is overduidelijk geen remix, gewoon een Donkey track.

Wat doen we toch moeilijk met z'n allen, we vragen het P-Stylez gewoon!
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Marv schreef:
Atrocity (B-front remix), Silver bullet (toneshifterz remix, follower(noisecontrollers remix)?


Dat er remixes zijn betekent natuurlijk niet automatisch dat ze gedraaid worden door de live-act zelf he ;)

Die 3 zijn allemaal al wel eens gedraaid ;)
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

;) ;) ;) ;)
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik wil weer tracks a la 3/4 jaar geleden, dat waren nog echte knallers met een echte Donkey sound. Dit klinkt jammer genoeg veel te veel B-Front / The Pitcher achtig. Maargoed ik ben benieuwd hoe het in HQ klinkt.


Dat, al die geluidjes zijn typisch the pitcher.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Lekker plaatje van Wildstylez


:lol:

lolled irl srs
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:17 
 
Hardtraxxer

miss beetje offtopic maaruh is Donkey Rollers - Hoodoo Voodoo al gereleased?

ontopic: Heeft wel b-front achtige geluiden :p
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee die is nog neit gereleasd.
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 22:28 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt lekker, laat die HQ versie maar snel komen dan! :)
Bericht Geplaatst op 23 mei 2012 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt heel goed, Mid klonk goed tijdens de stream.
Bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
tommetjeuh schreef:
Je bedoeld toch hopelijk niet een officiele bron of dit wel een donkey plaat is? :P


Iedereen weet toch dat de Donkey Rollers B-front platen draait in hun liveset?! Tsjonge jonge tom, ik had je wat hoger ingeschat :P


Moet gelijk aan die stream denken :lol:

OT:

Op de stream klonk die anti heel dik, ben benieuwd naar een HQ :)
Bericht Geplaatst op 26 mei 2012 01:37 
 
Hardtraxx Newbie

mottafuk
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 00:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wooew! Nice!
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 16:40 
 
Hardtraxx Newbie

Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soow klinkt heel erg dik! De Michel Pollen synths zijn wel weer erg aanwezig.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, deze is op zich best tof. Lekkere vage opbouw naar de anti-climax toe.
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zieke track dit!!
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer vette track met leuke anti, laat deze maar snel komen :woot:
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ja, deze is op zich best tof. Lekkere vage opbouw naar de anti-climax toe.


Vage opbouw, zeg dat wel. Erg lekker, dat ook.
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een vette track :woot:
Bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:57 
 
Hardtraxxer

:drool:
Eindelijk weer eens wat leuks in ons hardstyle-landje ;)
Bericht Geplaatst op 11 jul 2012 23:58 
 

Heerlijke track
Bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:12 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk! Weer een track om naar uit te kijken ^^
Bericht Geplaatst op 13 jul 2012 08:29 
 
Hardtraxxer

Sws niet de beste DR schijf, maar vind hem super dik
Bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best vet, maar heb die screech nou ook wel een keer gehoord.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks