Oke.Nando wrote:Best vet, maar heb die screech nou ook wel een keer gehoord.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
JefQ wrote:Oke.Nando wrote:Best vet, maar heb die screech nou ook wel een keer gehoord.
Nando wrote:JefQ wrote:Oke.Nando wrote:Best vet, maar heb die screech nou ook wel een keer gehoord.
Helaas haal ik hier alleen Pitcher elementen uit 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Blijf toch echt sympathie houden voor deze mannen!
-
B
- 3 posts member since 2012
- last seen Sep 2012
Hier moet ik dus serieus van huilen, wat een plaat zeg. 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Jaaaa klinkt lekker! 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
nvmBoelieTheSnowman wrote:Hier moet ik dus serieus van huilen, wat een plaat zeg.
-
Q
- 1 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
Heeft veel weg van Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix), maar wat een snaterharde plaat! Me likey
Wordt ook wel eens tijd dat deze plaat komt,net zoals To The End 
heeft me wederkeer te veel pitcher elementen 
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Mid-intro lijkt wel veel op de DR remix van Revolution Is Here... Die break komt ook regelrecht uit Hoodoo Voodoo. Zal allemaal wel andersom geweest zijn, gezien de leeftijd van deze plaat. Climax vind ik echt lame, maar gezien ik die DR remix van RiH wel dik vind, vind ik deze mid-intro ook wel gaan. Maargoed, al met al dus niet echt vernieuwend of zo, op dit moment.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Leuke plaat. 
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
Wall Of Bass dit. Vooral bij de tweede climax klinkt het niet en ben ik bang dat je live alleen de bass hoort. Screech is wel erg vet.
uhm, nee?tomac wrote:Wall Of Bass dit. Vooral bij de tweede climax klinkt het niet en ben ik bang dat je live alleen de bass hoort. Screech is wel erg vet.
Vet! Een stuk beter dan Hoodoo Voodoo en Sleeping Souls, maar komt helaas nog steeds niet in de buurt van het oude DR niveau. Kicks zijn daar echt te matig voor. Synth en melodie zijn wel erg dik! 
Rond 2:15 heeft ie wel aardig gelijk hoor. Voor de rest is het net zoveel wall-of-bass als de meeste kicks tegenwoordig.Delt-A wrote:uhm, nee?tomac wrote:Wall Of Bass dit. Vooral bij de tweede climax klinkt het niet en ben ik bang dat je live alleen de bass hoort. Screech is wel erg vet.
Wat een rukplaat is dit, de vorige releases waren ook niet alles maar daar kon ik in ieder geval nog wel naar luisteren, dit is echt 3 x niks.
Last edited by Pommer on 01 Feb 2013 21:01, edited 1 time in total.
Vond 'm toen op Defqon wel lekker klinken maar doet me nu echt totaal niks meer 
Vind deze helaas ook niet zo bijzonder meer. Mist een bepaalde factor waardoor ik 'm niet zo vet vind 
-
J
Nee, waar is het oude Donkey Rollers niveau?