Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Best vet, maar heb die screech nou ook wel een keer gehoord.


Oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Nando schreef:
Best vet, maar heb die screech nou ook wel een keer gehoord.


Oke.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
JefQ schreef:
Nando schreef:
Best vet, maar heb die screech nou ook wel een keer gehoord.


Oke.

:thumbup:


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas haal ik hier alleen Pitcher elementen uit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:31 
 
Hardtraxx Elite

Wauw, dit is wel een rauwe The Pitcher plaat zeg... xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijf toch echt sympathie houden voor deze mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 15:56 
 
Hardtraxx Newbie

Hier moet ik dus serieus van huilen, wat een plaat zeg. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:56 
 
Hardtraxx Elite

Jaaaa klinkt lekker! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 04:00 
 
Hardtraxx Veteran

BoelieTheSnowman schreef:
Hier moet ik dus serieus van huilen, wat een plaat zeg. :bomb:


nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 20:48 
 
Hardtraxx Newbie

Heeft veel weg van Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix), maar wat een snaterharde plaat! Me likey
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wordt ook wel eens tijd dat deze plaat komt,net zoals To The End :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heeft me wederkeer te veel pitcher elementen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 22:08 
 
Hardtraxx Addict



@50:48
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mid-intro lijkt wel veel op de DR remix van Revolution Is Here... Die break komt ook regelrecht uit Hoodoo Voodoo. Zal allemaal wel andersom geweest zijn, gezien de leeftijd van deze plaat. Climax vind ik echt lame, maar gezien ik die DR remix van RiH wel dik vind, vind ik deze mid-intro ook wel gaan. Maargoed, al met al dus niet echt vernieuwend of zo, op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Outro van deze plaat is geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke plaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:29 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wall Of Bass dit. Vooral bij de tweede climax klinkt het niet en ben ik bang dat je live alleen de bass hoort. Screech is wel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Wall Of Bass dit. Vooral bij de tweede climax klinkt het niet en ben ik bang dat je live alleen de bass hoort. Screech is wel erg vet.


uhm, nee? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Een stuk beter dan Hoodoo Voodoo en Sleeping Souls, maar komt helaas nog steeds niet in de buurt van het oude DR niveau. Kicks zijn daar echt te matig voor. Synth en melodie zijn wel erg dik! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
tomac schreef:
Wall Of Bass dit. Vooral bij de tweede climax klinkt het niet en ben ik bang dat je live alleen de bass hoort. Screech is wel erg vet.


uhm, nee? :huh:

Rond 2:15 heeft ie wel aardig gelijk hoor. Voor de rest is het net zoveel wall-of-bass als de meeste kicks tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een rukplaat is dit, de vorige releases waren ook niet alles maar daar kon ik in ieder geval nog wel naar luisteren, dit is echt 3 x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond 'm toen op Defqon wel lekker klinken maar doet me nu echt totaal niks meer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze helaas ook niet zo bijzonder meer. Mist een bepaalde factor waardoor ik 'm niet zo vet vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:22 
 

Nee, waar is het oude Donkey Rollers niveau?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks